בעולם

בוריס ג'ונסון הפתיע את ההמונים: זאת התקרית שהטריפה את הבחירות

במהלך הבחירות לרשויות המקומיות בלונדון הבירה, פקד ראש הממשלה לשעבר את הקלפי. אלא שאז גילה לתדהמתו שהוא לא יכול להצביע - משום ששכח את תעודת הזהות שלו. את החוק הקובע כי אזרח יוכל להצביע רק בהצגת תעודה מזהה, הציג ג'ונסון בכבודו ובעצמו בכהונתו בפרלמנט
מערכת ice | 
בוריס ג'ונסון (צילום Michael Tubi / Shutterstock)
במהלך הבחירות לרשויות המקומיות בלונדון, שמתרחש במסגרת המירוץ המוניציפלי התוסס במדינה כולה, בוריס ג'ונסון ראש הממשלה לשעבר נתקל ברגע משעשע ודי ביזארי. ג'ונסון, שכיהן בעבר כראש עיריית לונדון, הגיע לקלפי על מנת להצביע - ונדחה משום ששכח להביא איתו תעודה מזהה.
ג'ונסון עצמו הוא זה שהציג בשנת 2022 את החוק שמחייב בהגעה להצבעה להציג תעודה מזהה עם תמונה. דוברו של ג'ונסון הגיב לדיווחים ולא הכחיש את העובדה שהמנהיג הבריטי לשעבר שכח להביא את תעודת הזהות אך הבהיר כי בסופו של דבר ג'ונסון הצליח לממש את זכותו הדמוקרטית. שני המועמדים העיקריים בלונדון הם ראש העיר המכהן מטעם מפלגת הלייבור סאדיק חאן והמועמדת הנוספת היא סוזן הול מהמפלגה השמרנית.
 
בעוד המועמדת לראשות העיר לונדון הול טוענת כי תקופת כהונתו של חאן הייתה בעיתית ואף הובילה לכך שהעיר הפכה לכר פורה לאנטישמיות, נראה כי בסקרים חאן דווקא מוביל על פניה של הול.בסך הכל נערכות בחירות ב-107 מועצות ברחבי אנגליה, כשתוצאות הבחירות עשויות לאושש או להזים את הסקרים לפיהם המפלגה השמרנית בדרך להתרסקות כואבת בבחירות לפרלמנט שייערכו בשנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה