ויראלי

הכינה רשימה של גברים ששכבה איתם - ואז שכחה אותה במקום לא צפוי

הכוכבת ההוליוודית דרו ברימור שיתפה בתוכנית האירוח שלה כי השאירה דף עם שמותיהם של הפרטנרים המיניים שלה בביתו של הקולגה דני דה ויטו. השחקן: "מעולם לא נתקלתי בה"
מערכת ice | 
דרו ברימור
הכוכבת ההוליוודית אשר זכורה בשל השתתפותה ב"צעקה", "המלאכיות של צ'ארלי", ו"דיאטת סנטה קלריטה", דרו ברימור חשפה אתמול (חמישי) בפרק החדש של תוכנית האירוח שלה "The Drew Barrymore Show" פרטים מעניינים ועסיסיים במיוחד מעברה. ברימור שיתפה את הצופים כי השאירה בביתו של השחקן דני דה ויטו רשימה ובה שמותיהם של הפרטנרים המיניים שלה.
במהלך התוכנית בה אירחה ברימור את רוס מתיוז ושלושה ממנחי תוכניות הבוקר של ערוץ CBS השיחה עברה להתמקד בשאלה כיצד נשות דור המילניום עורכות רשימות של אנשים איתם שכבו ושומרות אותה בטלפונים שלהן. כוכבת הסרט "50 דייטים ראשונים" שיתפה כי "בזמנו ערכה רשימה שכזו בעצמה והשאירה אותה בטעות בביתו של מישהו". אותו "מישהו" היה לא אחר מאשר השחקן דני דה ויטו.
 
באותה תקופה השניים שיתפו פעולה בסרט "דופלקס". ברימור רשמה את שמותיהם של הפרטנרים המיניים שלה על דף נייר שהתברר כצדו האחורי של דף הערות הסרט, אותו השאירה בביתו של דה ויטו. הכוכבת ציינה כי סיפרה על כך לשחקן כאשר הגיע להתארח בתוכנית שלה לפני שנתיים והוא הודה כי מעולם לא נתקל ברשימה המדוברת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה