עסקי ספורט

כוכב מכבי תל אביב יעבור לספרד? "יכול להגיע בחינם"

אנריק סאבוריט מחוזר על ידי אחת הקבוצות הטובות בליגה הספרדית - אתלטיק בילבאו. הבאסקים מתבססים אך ורק על שחקנים ממוצא באסקי, ועל כן מבחר השחקנים שהם יכולים לצרף די מצומצם. בקיץ שעבר ניסתה בילבאו ללא הצלחה לצרף את איימריק לאפורט ממנצ'סטר סיטי, אך הוא בחר באל נאסר הסעודית
מערכת ice | 
מגרש כדורגל (צילום גיא יחיאלי)
אנריק סאבוריט מציין את עונתו השישית במדי מכבי תל אביב. הוא אמנם כבר רחוק מיכולת השיא שאפיינה אותה בשנים הראשונות בצהוב, אך הוא ללא ספק מחוזר על ידי אחת הקבוצות הטובות בליגה הספרדית - אתלטיק בילבאו. סאבוריט מסיים הקיץ את חוזהו בישראל, וב"אס" הספרדי דווח כי מחזיקת הגביע הטרייה עשויה להשיבו אל המועדון שממנו עבר לתל אביב ב-2018.
על פי הדיווח בישראל היום, בילבאו המדורגת במקום החמישי בליגה מקווה להרחיב בקיץ את ארסנל הבלמים שלה, זאת לאחר שהעונה עקב שלל היעדרויות היו מקרים שבהם לרשותו של המאמן ארנסטו ואלוורדה עמדו שני בלמים בלבד. הבאסקים מתבססים אך ורק על שחקנים ממוצא באסקי, ועל כן מבחר השחקנים שהם יכולים לצרף די מצומצם.
 

 
בקיץ שעבר ניסתה בילבאו ללא הצלחה לצרף את איימריק לאפורט ממנצ'סטר סיטי, אך הוא בחר ב"הצעה שאי אפשר היה לסרב לה" מאל נאסר הסעודית. כעת הם שוב חולמים להחזירו למועדון, אך מבינים שאלא אם יקרה נס זו אופציית כמעט בלתי אפשרית בשל השכר הגבוה שהוא מקבל בקבוצתו הנוכחית. "הבלם יכול לשחק גם כמגן שמאלי", נכתב על סאבוריט, "שהיא עמדה בעייתית נוספת בבילבאו. הוא מסיים חוזה במכבי תל אביב ויכול להגיע בחינם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה