טלוויזיה

הסרט על ישראל נאסר להקרנה בגרמניה: "חסר תקדים, מזועזעים"

הסרט "גולדה" בבימויו של הבמאי הישראלי גיא נתיב, שזכה באוסקר, נאסר להקרנה באירוע בגרמניה בעקבות לחצים של גורמים אנטי ישראליים. ארגון ויצ"ו פרנקפורט מחא: "אנחנו לא יכולים להבין את ההחלטה ומזועזעים מהאירוע חסר התקדים הזה. ננקוט בצעדים בנושא"
מערכת ice |  2
גולדה מאיר (צילום ויקיפדיה/ Poll, Willem van de)
הסרט "גולדה" בבימויו של הבמאי הישראלי גיא נתיב, שזכה באוסקר, אמור היה להיות מוקרן ב-7 במאי באירוע בהובלת  ויצ"ו, קרן היסוד, קק"ל, עלית הנוער, הבונדס, מכבי והתאחדות ציוני גרמניה, אך הוא נאסר להקרנה בשל לחצים שהופעלו על ידי גורמים אנטי ישראליים.
על פי הדיווח של שליח "כאן חדשות" לאירופה, דב גיל-הר, הקרנת הסרט נאסרה אחרי לחץ כאמור של גורמים אנטי ישראליים. ארגון ויצ"ו פרנקפורט הוציא על כך הודעה מוקדם יותר, בה נכתב כי ביטול ההקרנה נאסר מבלי להיוועץ בו ובמארגנים.
 
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם ויצ"ו גרמניה כי "הסיבה לכך הייתה כנראה לחץ שהופעל על הקולנוע מצד פעילים אנטי ישראליים. אנחנו לא יכולים להבין את ההחלטה ומזועזעים מהאירוע חסר התקדים הזה. ננקוט בצעדים בנושא".
כזכור, לאחרונה, הסרט "גולדה" זכה לכבוד רב בטקס פרסי הגאלה היוקרתי של קרן הקולנוע למען השלום לשנת 2024. בטקס שנערך בברלין, הבמאי גיא נתיב והשחקנית הבריטית שגילמה את ראש ממשלת ישראל, דיים הלן מירן, זכו בפרס היוקרתי ״יונת הכבוד של הקולנוע למען השלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נבואות מתגשמות
    שלומציון 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישתבח שמו, כל מה שכתוב בנביאים לגבי אחרית הימים??, הולך ומתגשם נגד עינינו. בקרוב גאולה שלמה ??
    סגור
  • 1.
    אולי גיא נתיב מתחיל להבין את המצב
    יהורם 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי זה אות שיגרום לו לה.חיל לחשוב על המציאות.
    סגור