שיווק ופרסום

גבינות מיוחדות בדרך למדפים: מהפכה בסופרמרקטים בישראל

יבואנית המזון נאוברנד יצאה בקמפיין השקה מעורר תיאבון למותג הגבינות הטבעוניות Green Vie. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "דיבור", יעלה במשך חודש וחצי בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות והיקפו נאמד ב-2 מיליון שקל. מה מציעה החברה לצרכנים?

מערכת ice |  2
גבינות טבעוניות Green Vie של נאוברנד (צילום בבושקה)
יבואנית המזון NeoBrand (נאוברנד) אשר קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג הגבינות הטבעוניות הבינלאומי Green Vie ובימים אלה משיקה אותו בישראל, עולה בקמפיין פוד-אפילי שיתמוך בהחדרת המותג ויחשוף את יתרונותיהם של המוצרים כחומרי גלם מצוינים להכנת מנות שונות המתאימות לכל אחד.
הקמפיין שכולל 4 סרטונים שונים מציג צילומים מרהיבים של הכנת המנות בהילוך לאחור, ומראה איך ניתן להכין ארוחה שלמה ממנות המבוססות על מבחר עשיר ומגוון של גבינות טבעוניות. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "דיבור" יעלה במשך חודש וחצי בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובפעילויות קד"מ.

(צילום: בבושקה)
הסלוגן שילווה את הקמפיין: Green Vie קולקציית גבינות טבעוניות לאנשים שממש אוהבים גבינות. היקף הקמפיין נאמד ב-2 מיליון שקל. מותג Green Vie מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים, כאשר NeoBrand תייבא לישראל בשלב ראשון כ-20 מוצרים בסגמנטים שונים כמו גבינות חצי קשות, גבינות קשות מיוחדות, ממרחים, רטבים ומוצרי מעדניה במשקל. NeoBrand תשקיע בהחדרת המותג החדש כ-2 מיליון שקל.

(צילום: בבושקה)
המוצרים נמכרים ברשתות השיווק השונות. כל מוצרי המותג טבעוניים, מבוססי רכיבים צמחיים, ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקלים וללא האלרגנים: גלוטן, לקטוז, סויה, אגוזים. מועשרים בוויטמין B12. המוצרים בכשרות פרווה בד"צ בית יוסף.
NeoBrand היא יבואנית מזון צעירה וחדשנית שהוקמה על ידי בכירים, לשעבר, בשוק המזון והקמעונאות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי רעות וקנין שכיהנה בשורה של תפקידים בכירים בחברות מזון מובילות כמו אסם וויליפוד, ומור אטיאס, שכיהן בתפקידי מפתח בתחום הסחר והמכירות בתפוגן, נטו וויליפוד. NeoBrand מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis ,Tiny Donuts ,Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, הדונאטס המקוריים של Milka ו-Oero  וכן מוצרים בקטגוריית הללא גלוטן כמו הפיצות של מותג Crisp, Neo Brand מייבאת באופן בלעדי לישראל גם מותגים פרטיים עבור יצרנים מקומיים ורשתות השיווק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטבעוניים מנסים לקדם פה סדר עולמי (ל"ת)
    חדש 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כבר קידמו
    הקרניסטים 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאוס עולמי עכשיו יבוא הסדר.
    סגור