שיווק ופרסום

פקטורי 54 מתרחבת: זה הסניף החדש שישבור את השוק

רשת האופנה משיקה חנות סאמפלים מיוחדת בקניון עזריאלי גבעתיים, עם דגמים נדירים לנשים, גברים וילדים - בהנחות של 30% עד 70%. לצד ההנחות המשתלמות המוצעות בפופ-אפ, זו גם הזדמנות ליהנות מחוויית שואורום ייחודית ומקנייה באווירה בינלאומית
מערכת ice |  3
פקטורי 54 (צילום יח"צ)
פקטורי 54 משיקה חנות סאמפלים מיוחדת בקניון עזריאלי גבעתיים, עם דגמים נדירים לנשים, גברים וילדים - בהנחות של 30% עד 70%. חנות הסאמפלים החדשה מציגה דגמים אייקונים מהקולקציות האחרונות של בתי האופנה. אלו פריטים שהוצגו בשואורומים בחו"ל, הנחשבים רובם לפיסים נדירים, וכעת זמינים במכירה אקסקלוסיבית.
כל סאמפל הוא דגם יחיד במינו, One of a kind, כך שכל מי שרוכש/ת את הפריט - זוכה להיות היחיד/ה בארץ שלובש/ת אותו. לצד ההנחות המשתלמות המוצעות בפופ-אפ, זו גם הזדמנות ליהנות מחוויית שואורום ייחודית ומקנייה באווירה בינלאומית. החנות מציגה קולקציות ביגוד של נשים, גברים וילדים, ובכל אזור קיימת חלוקה לפי מותגים.

(צילום: יח"צ)
החלל מציע את כל קטגוריות הביגוד - חולצות, סווטשירטים, ז'קטים, מעילים, מכנסיים, ג'ינסים, שמלות ועוד, לצד מגוון נעליים ותיקים. בין הפריטים תוכלו למצוא לדוגמא חולצות פולו קלאסיות של טומי הילפיגר (379-749 שקל), ג'ינסים אייקונים של ארמני אקסצ'יינג (569-929 שקל), פוטרים של לקוסט עם לוגו הקרוקודיל האהוב (549-1,199 שקל).
 
טי-שירטס וחולצות דנים של קלווין קליין, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטים של בוס, סווטשירטים של פומה, סניקרס של אסיקס, מגפיים של UGG, כפכפים של בירקנשטוק ועוד. סחורה חדשה נכנסת מדי יום.

(צילום: איתן קאג'רי ועדן עמית)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסחורה פתוחה ולא בשקית המקורית של המותג
    לדעתי חלק זיוף 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחו"ל מקבלים סחורה סגורה בשקית של המותג וגם החנות של המותג. כמו לואי ויטון למשל. לדעתי חלק זיוף ואי אפשר לדעת בחיים שזה זיוף.
    סגור
  • איזה שטויות ברור שהכל מקורי שם
    אורן 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שטויות ברור שהכל מקורי וזה ודאי
    סגור
  • 1.
    מותגים בין לאומיים במחירים אפסיים (ל"ת)
    אלי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור