שיווק ופרסום

דור אלון בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל: כוכב "קופה ראשית" בקמפיין חדש

דור אלון ואפקון תחבורה חשמלית משיקות את רשת הטעינה המהירה והגדולה בישראל לרכבים חשמליים אשר כוללת מעל 1,300 נקודות טעינה. את הקמפיין החדש יוביל כוכב התוכנית "קופה ראשית" אמיר שורוש, שיגלם את הדמות האהובה ראמזי

מערכת ice | 
ראמזי בקמפיין חדש (צילום מיכה לובטון)
דור אלון ואפקון תחבורה חשמלית משיקות את ON, רשת הטעינה המהירה הגדולה בישראל לרכבים חשמליים עם מעל ל-1,300 נקודות טעינה, כ-270 מתוכן הן נקודות טעינה DC מהירות. עבור הובלת הקמפיין, נבחר השחקן וכוכב תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", אמיר שורוש שיגלם את הדמות האייקונית של התוכנית "קופה ראשית" – ראמזי.
על הקמפיין, דור אלון השקיעה כ-4.5 מיליון שקלים, ועל ההפקה אחראי משרד הפרסום "מנצ'".  בפרסומת החדשה, נצפה במסע המרתק של ראמזי, לאחר שדאג להטעין ברשת ON (און) את רכבו הקטן והחמוד, חשמלאון, שהגג שלו מעוצב בצורת עגלת סופר.
במסעו פוגש ראמזי חברה מפתיעה, איגואנה. יחד הם מבלים בקניון, נוסעים לשמח חיילים בצפון, יוצאים להרפתקה לילית בטיול עששיות, ממשיכים לקיר טיפוס – וכל זה מאון לאון, בתחנות דור אלון ואפקון, בקניון ובחניון.
עודד גולן, מנכ"ל דור אלון, סיפר על הבחירה בשחקן אמיר שורוש עבור הקמפיין המדובר: "לאור ההצלחה האדירה של כל הקמפיינים בכיכובו ואמון המותג בדמותו האגדית והאהובה של ראמזי, החלטנו לגייס אותו לדבר הגדול הבא - הקמפיין החדש ל- ONרשת הטעינה המהירה הגדולה ביותר בישראל לרכבים חשמליים".
יפעת סטאל, מנהלת אגף שיווק בדור אלון, מוסיפה: "שיתוף הפעולה בין קבוצת דור אלון לשחקן המוכשר אמיר שורוש מהווה קרקע פורייה לקמפיינים ייחודיים המשקפים את רוח המותג שהופכים במהרה ללהיטים אהובים בקרב הציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה