שיווק ופרסום

חנות היוקרה בקניון רמת אביב במהלך ענק: מלכת היופי לשעבר חוגגת

מלכת היופי לשעבר של ישראל, נועה כוכבא, תוביל את קולקציית אביב-קיץ של "יהלומי פוזיילוב", חנות יהלומי היוקרה בקניון רמת אביב
מערכת ice | 
קניון עופר רמת אביב (צילום איל קרן)
מלכת היופי לשעבר של ישראל, נועה כוכבא, תוביל את קולקציית אביב-קיץ של "יהלומי פוזיילוב". בחודשים האחרונים פעלה נועה כוכבא ללא הפסקה במסגרת ההסברה הבינלאומית של ישראל וצה"ל מאז ה-6 באוקטובר, ואף התגייסה למילואים במהלך המלחמה.
מגוון פריטי הקולקציה  מזהב 14 או 18 קראט או פלטינה, והם משובצים ביהלומים טבעיים נקיים באיכויות גבוהות, ומיוצרים ביהלומי פוזיילוב מזה 40 שנה. בין הפריטים בקולקציה תכשיטי זהב ויהלומים יוקרתיים. תליון יהלומים רטרו משובץ יהלומים ואבן אמרלד מרכזית. סט פרפרים אביבי משובץ יהלומים. וסטים יהלומים קלאסיים על זמניים. את הפריטים ניתן למצוא ביהלומי פוזיילוב קניון רמת אביב קומה 1.
 
כזכור, ב-2022 לא נערכה תחרות מלכת היופי של ישראל, לראשונה מאז שהיא החלה להתקיים בשנת 1950. בעקבות כך, בפעם הראשונה בהיסטוריה - אף נציגה ישראלית לא לקחה חלק בתחרות מיס יוניברס.
כוכבא, אשר זכתה בתחרות האחרונה שהתקיימה ב-2021, התייחסה לנושא בזמנו וכתבה: "יש המון דברים שצריך לשנות בתחרות מיס יוניברס. משלב בגדי הים ועד האיפור המוגזם שמטשטש את היופי הטבעי של כל אחת ואחת. אבל תגידו מה שתגידו בסוף התוצאה היא הרבה מאוד נשים בעלות מילוני עוקבים יחד שהדעה שלהם לגבי ישראל השתנתה ולטובה". 
"נכון", הוסיפה כוכבא: "הבדיחה הקבועה לגבי מלכות יופי היא שיביאו שלום עולמי אבל דווקא אצלנו, יכול להיות שגם בהומור הזה יש טיפת אמת. אז במשך 72 שנה מלכות יופי אמנם לא הביאו שלום עולמי. אבל הן קידמו אותנו בכמה צעדים קטנטנים בשינוי דעת העולם כלפינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה