שיווק ופרסום

בהשקעת 10 מיליון שקל: 6 חנויות חדשות נפתחות בקניון עופר

מתחם הקניות עופר נוף הגליל סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח בחודש הקרוב 6 חנויות חדשות, בהשקעה הנאמדת בכ-10 מיליון שקל, ביניהן: FEMINA, INGLOT, מתאים לי, רשת הסלולר איי פיקס, מסעדת "תישרין סיבס" ומסעדת אדמ'ס סמוק האוס
מערכת ice | 
מתחם הקניות עופר סנטר (צילום יחצ)
מתחם הקניות עופר נוף הגליל סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח בחודש הקרוב 6 חנויות חדשות, בהשקעה הנאמדת בכ-10 מיליון שקל.
בין החנויות שנפתחות: רשת ההלבשה תחתונה FEMINA פותחת סניף המשתרע על שטח של כ-80 מ"ר שיציע מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה לנשים לצד קולקציית הלבשת לילה, מחטבים, גרביים, נעליי בית ועוד.
 
כמו כן, המותג INGLOT המתמחה במוצרי טיפוח ואיפור בינלאומיים ואיכותיים פותח סניף המשתרע על שטח של 50 מ"ר ויציע את המוצרים במחירים נוחים לכל כיס. רשת האופנה  מתאים לי פותחת חנות דגל על שטח של כ-100 מ"ר ומציעה קולקציות ומענה לנשים וגברים ממידה 42 ומעלה המחפשים פרטי אופנה טרנדיים המותאמים למידותיהם.  
החנויות החדשות במתחם הקניות עופר נוף סנטר הגליל (צילום: יח"צ)
בנוסף, רשת הסלולר איי פיקס פותחת סניף חדש המשתרע על שטח של כ-80 מ"ר. הסניף כולל מכירת מוצרי סלולר עם מגוון מכשירים מהמתקדמים בעולם  ומעבדת תיקונים חדשנית הפועלת לפי סטנדרטים של APPLE. כמו כן במקום צוות טכנאים מומחים לתיקונים. 
החנויות החדשות במתחם הקניות עופר נוף סנטר הגליל (צילום: יח"צ)
לצד החנויות החדשות יפתחו שתי מסעדות חדשות: מסעדת "תישרין סיבס" – פותחת מסעדת דגים המשתרעת על שטח של 220 מ"ר ועוד 100 מ"ר שטח ישיבה בחוץ  עם סה"כ 140 מקומות ישיבה,  ומסעדת אדמ'ס סמוק האוס פותחת סניף שני בעופר נוף גליל, על שטח של 70 מ"ר והיא תציע מגוון רחב של כריכים עם בשרים מעושנים ואיכותיים. 
החנויות החדשות במתחם הקניות עופר נוף סנטר הגליל (צילום: יח"צ)
לדברי רוחה אבקסיס, מנכ"לית עופר סנטר נוף גליל: "כחלק ממדיניות המתחם לחזק את תמהיל המותגים הבינלאומיים והמקומיים אנו נמשיך להכניס חנויות חווייתיות, מובילות ונחשקות במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ולשמור על המתחם כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בצפון הארץ". לדבריה: "ההשקעה של הרשתות והחברות בפתיחת חנויות חדשות בגליל ובצפון הארץ הוא סמל ליתד חזק לכל תושבי האזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה