שיווק ופרסום

צחי הלוי עומד על הראש: זה הקמפיין המטורף שקטף לאחר המילואים

כוכב "פאודה" צחי הלוי והקומיקאי חן מזרחי הצליחו לשכנע את כולנו שהפתרון הטוב ביותר עבור אינטרנט לא יציב הוא חבילת דור 5 של גולן טלקום. בקמפיין מיוחד הכולל בדיחות שנונות ועמידת ראש משעשעת  – הפרסומת של גולן טלקום עוברת את כולן | פרסומת השבוע
מערכת ice | 
צחי הלוי (צילום גליקמן שמיר סמסונוב)
חברת התקשורת "גולן טלקום" משכה את תשומת ליבנו השבוע בשל הקמפיין היצירתי והמשעשע שבו לקחו חלק השחקן צחי הלוי והסטנדאפיסט חן מזרחי. בקמפיין החדש של גולן טלקום אשר עליו אחראי משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב", מתמודדים הכוכבים עם הבעיה הנפוצה שעמה כולם יכולים להזדהות – אינטרנט לא יציב.
הפרסומת של גולן טלקום מדגישה את שלל היתרונות הטמונות בחבילת דור 5 – מהיר, איכותי ומאפשר ליהנות מחוויית צפייה מתקדמת בטלפון הנייד בכל מקום ובכל שעה. משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" צדק כאשר ליהק לפרסומת את כוכב "פאודה" צחי הלוי והסטנדאפיסט המפורסם חן מזרחי אשר הוסיפו המון צבע וחן על המסך.
מי שלקח חלק בכתיבת התסריט הוא לא אחר מאשר חן מזרחי, אשר מלבד בדיחות שנונות, הוסיף לפרסומת טוויסט אתגרי – עמידת ראש שאותה ביצע בהצלחה צחי הלוי.
 
 
דבר המשרד 
כמה מילים על פיצוח הבריף, דרך ההנגשה ללקוחות ואולי גם איזו שורת מחץ על הקמפיין התייחסנו בפרסומת לצורך האמיתי של השימוש בדור 5 בסלולר. בזמן שכולם מדברים על מהירות, אף אחד לא מסביר איך זה משפיע על חוויית השימוש של הגולש.
בזמן שרוב הפרסומות מדגימות מהי מהירות אנחנו שמנו בספוט את האיכות שהיא מביאה. הרי שכולנו היום צורכים את כל התוכן דרך הנייד, ותוכן שנתקע זה משהו שכולנו יכולים להזדהות איתו, אז חשבנו למה לא להביא סיטואציה שממחישה זאת.
חיפשנו דרך מקורית ומבדרת שתשאיר את הפוקוס על המוצר ותגרום לקהל להתחבר למסר תוך כדי הומור. בחרנו בחן מזרחי לאחר שמצאנו שההומור שלו אהוב על הלקוחות שלנו ונראה לנו טבעי שבקמפיין החדש הוא יהיה שותף לכתיבת התסריט ואף ישחק בו.
חן, אחד הסטנדאפיסטים המובילים ברשת, נראה כמו שילוב מנצח לצד הפרזנטור של גולן, צחי הלוי.
סיפור מבניית הקמפיין
הקמפיין צולם באחד השבועות הסוערים מבחינת מזג אויר, יומיים לפני הצילומים עודכנו על סופה שמגיעה לאזור. מכיוון שמדובר על צילומי חוץ הדבר הקשה עלינו להמשיך בתוכנית.
בזכות התעוזה של חברת ההפקה החלטנו לצלם כבר למחרת. עבדנו כל הלילה בחיפוש אחר לוקיישן חדש, צוות שלם שנרתם למשימה ונתן את כל כולו לפרויקט. בשעות הבוקר כשהגיע חן מזרחי לצילומים מלא באנרגיות חיוביות הוא הרים את האווירה, בסטנדאפ שנמשך עד הלילה.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
לגרום לצחי וחן לעמוד על הראש למשך זמן ארוך.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
סבתא שלי מתעוררת משנ"צ.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכימיה בין חן וצחי שהביאה אנרגיות חיוביות. חבל שלא באתם לראות!
קרדיטים 
לקוח:
ענת גרינברג -  סמנכ"לית שיווק
קורל פרגר - מנהלת מרקום
נטע בקר - מנהלת שיווק
משרד:
מנכ"ל משותף – יגאל שמיר
מנהל קריאייטיב – טל מנור
סמנכ"ל לקוחות - שרית קורונל
תקציבאי – ירדן גרוס
הפקה – נועה פולק
פרזנטורים -  צחי הלוי, חן מזרחי
במאי - יונתן גרופינקל
חברת הפקה - מולה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה