שיווק ופרסום

קניוני עזריאלי מחלקים כסף במתנה: כך תוכלו להרוויח

קניוני עזריאלי יוצאים במהלך מטורף לקראת חג פסח, במסגרתו הם מחלקים ללקוחות 50 שקל הנחה בקנייה מעל 100 שקל במגוון רשתות ב-AZRIELIAPP, האפליקציה של קניוני עזריאלי. אלה הרשתות שמשתתפות במבצע
מערכת ice | 
מרכז עזריאלי תל אביב (צילום יח"צ עזריאלי)
קניוני עזריאלי יוצאים במהלך מטורף לקראת חג פסח, במסגרתו הם מחלקים ללקוחות 50 שקל הנחה בקנייה מעל 100 שקל במגוון רשתות ב-AZRIELIAPP, האפליקציה של קניוני עזריאלי.
המבצע של קניוני עזריאלי תקף בין התאריכים 11-30.4 או עד גמר המלאי. בין הרשתות המשתתפות ניתן למצוא את – סבון, אופיס דיפו, סולטן, צומת ספרים, המשביר, ורדינון, קבוצת גולף, אינטימה, נעמן ועוד מבחר רשתות.
 
כזכור, לאחרונה קבוצת עזריאלי, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי שנת 2023 כולה, מהן עולה מספר נתונים מסקרנים במיוחד, במרכזם: לראשונה, ה-NOI והרווח הנקי השנתיים חצו את רף ה-2 מיליארד שקל. בנוסף, בעקבות השלמת העסקה למכירת Compass הגדילה הקבוצה את הדיבידנד המתוכנן ותחלק סך של כמיליארד שקל.
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, מסרה אחרי פרסום הדו"ח כי "שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת עבור החברה הישראלית, עוד טרם שפרצה מלחמת חרבות ברזל. חרף זאת, אנו מסיימים את השנה עם המשך צמיחה בכל הפרמטרים, ורואים בכך עדות מוחשית לעוצמתה ולמעמדה המוביל של הקבוצה. דווקא בעת הזו, אנו מקפידים לשמור על שגרה ככל הניתן, ולשמר את האיתנות הכלכלית, העסקית והחברתית של הקבוצה מתוך אמונה עמוקה בכלכלה ובחברה הישראלית ובהסתכלות קדימה לפיתוח עתידי של תחומי פעילות הקבוצה". 
"השנה הצגנו בדוחות NOI של כ-2.1 מיליארד שקל, המהווה גידול של כ-31% ב-5 השנים האחרונות, ומייצג את הדרך הארוכה והמוצלחת שביצענו בתקופה זו, הכוללת שיפור בביצועים בכל התחומים".
"קבוצת עזריאלי מחויבת להמשיך בבניית הארץ, בייזום פרויקטים בישראל ובהרחבת פרויקטים קיימים, בהיקף של מעל ל-1 מיליון מ"ר, תוך התנהלות שקולה ואחראית כפי שעשינו תמיד. אנו מתקדמים במרץ עם בנייתו של מגדל הספירלה, פרויקט הדגל שלנו שצפוי לשנות את קו הרקיע של תל אביב ובימים הקרובים נשיק פרויקט חדשני ומלהיב במע"ר מודיעין שמביא לידי ביטוי באופן מיטבי את תפיסת עירוב השימושים שמאפיינת את קבוצת עזריאלי בשנים האחרונות". 
"מפרוץ מלחמת חרבות ברזל, יזמנו סיוע ותרומות בהיקף של מיליוני שקלים ואלפי שעות התנדבות במגוון פעילויות, לצורך תמיכה בקהילה ובחברה בשעה קריטית זו בה מצויה מדינת ישראל. אנו תקווה לימים טובים יותר, לחזרתם בשלום של כוחות הביטחון ולשחרורם של כל החטופים", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה