שיווק ופרסום

בשורה מטורפת לנופשים ולתושבי אילת: משלוחים בחינם עד פתח הדלת

תן ביס, פלטפורמת משלוחי האוכל בישראל, מציעה את שירותי המשלוחים גם בעיר הדרומית – אילת. לכבוד עונת האביב, החברה מציעה דמי משלוח חינם באילת ממגוון רחב של מסעדות הכי שוות בעיר
מערכת ice | 
שליחי תן ביס (צילום אורי מגנוס)
תן ביס, פלטפורמת משלוחי האוכל בישראל, מציעה את שירותי המשלוחים גם בעיר הדרומית – אילת. השירות מאפשר לתושבים ולנופשים בעיר ליהנות ממשלוחים ממגוון המסעדות ואף לבצע הזמנה עד המלון או חופי הים. 
לכבוד עונת האביב ורגע לפני חג הפסח, תן ביס יוצאת במבצע מטורף עד סוף חודש אפריל של דמי משלוח חינם באילת ממגוון רחב של מסעדות שוות בעיר. בין המסעדות המשתתפות במבצע ניתן למצוא את – מקדונלד'ס, ג'ירף, ג'פניקה, דובילה, המקסיקני, דומינו'ס פיצה ועוד (המבצע תקף במסעדות המשתתפות בלבד, בהתאם לשעות פעילות המסעדות, מינ' ההזמנה ולפי אזורי החלוקה | ייתכנו שינויים ברשימת המסעדות המשתתפות | ט.ל.ח).
 
האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים ממגוון רחב של מסעדות ורשתות קמעונאיות בפריסה ארצית רחבה, וכך גם באילת. אז בין אם אתם מבלים בבריכה בבתי המלון, מעוניינים להזמין ארוחה לכל המשפחה או לדייט במרפסת - ניתן להיכנס לאתר או לאפליקציית תן ביס ולהזמין משלוח בקלות ובנוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה