שיווק ופרסום

כשמאיה ורטהיימר וכוכב "ארץ נהדרת" ישבו לשולחן הסדר: צפו

בהפקה מושקעת, ליהוק של לא מעט סלבס ומשפיענים צעירים ומהלך שיווקי יצירתי המציג שלל טיפוסים שונים בחג הפסח, הפרסומת של BUYME הצליחה לתפוס את תשומת ליבנו ולשכנע אותנו כי המתנות הכי שוות מחכות באפליקציית המתנות הגדולה בישראל

מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום פיץ')
בהפקה מושקעת וליהוק מוצלח של לא מעט סלבס ומשפיענים צעירים וכריזמטיים, הצליח משרד הפרסום פיץ' לשכנע אותנו כי המתנות הכי שוות לחג הפסח מחכות לנו ב- BUYME, אפליקציית המתנות הגדולה בישראל. 
משרד הפרסום פיץ', אשר מנהל ביד רמה את הקמפיינים השונים של ביימי במשך שלוש  וחצי שנים, החליט לבצע קמפיין משעשע במיוחד שהציג מספר טיפוסים שונים בחג הפסח שאותם גילמו מאיה ורטהיימר, קים מור אזולאי, לירן כוהנר, שלום מיכאלשווילי, בר זומר, ליאל אלי, אורי לייזרוביץ' ומתן פרץ.
באמצעות מהלך יצירתי אשר נלקח כהשראה מסיטקום טיפוסי של שנות ה-90 ובו מוצגים שלל דמויות משעשעות, הצליח משרד הפרסום פיץ' להחדיר את המסר המסחרי לצרכנים ולשכנע  אותם כי המתנות הכי שוות לחג מחכות באפליקציית BUYME.  
הפרסומת של ביימי, שעליה ניצח משרד הפרסום "פיץ'", עלתה הן ברשתות החברתיות והן בתחנות הרדיו השונות תחת המסר – "לא משנה איזה טיפוס אתה – בחג הזה באים עם BUYME". 
 
דבר המשרד
אנחנו עובדים בשותפות מדהימה ומלאה עם BUYME כבר שלוש וחצי שנים. לכבוד חג הפסח, יצאנו בקמפיין חדש בכיכובם של חברי הנבחרת: מאיה ורטהיימר, שלום מיכאלשווילי, בר זומר, ליאל אלי, קים אור אזולאי, אורי לייזרוביץ', לירן כוהנר ומתן פרץ. הקמפיין עלה בדיגיטל וברדיו תחת המסר: "לא משנה איזה טיפוס אתה – בחג הזה באים עם BUYME".
החלטנו לייצר מהלך הומוריסטי שמעלה חיוך בתקופה זו היוצא מהתובנה כי בכל שולחן חג נמצאים שלל טיפוסים שונים של אורחים – שכולנו מכירים. החלטנו לספר את הסיפור דרך הפורמט הזכיר והאהוב – פתיח קלאסי של סיטקום משנות ה-90.
התאמנו כל "טיפוס" לחבר הנבחרת – לדוגמא מאיה הייתה הקלאמזית, קים אור המוגזמת וכו'. לכל חבר נבחרת יצרנו "פרק" לסיטקום המתאר איך הדמויות מתנהגות סביב ארוחת החג. כל אחד העלה את הפרק בעמוד האינסטגרם שלו.
האתגר הכי גדול בפרויקט
קמפיין חג שהוא גם השקה של נבחרת שגרירים חדשה יחד עם שמונה חברי נבחרת, שכל אחד בא לידי ביטוי וכמובן השקת קמפיין בתקופה לא פשוטה - ולהצליח לעלות חיוך אצל הצופים.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
חברי הנבחרת התחברו לקריאייטיב ונכנסו לדמויות שלהם בקלות. כאמור, הדמויות שלהם נוצרו בהשראתם ולכן זה יצר חיבור טוב.

דבר הבמאי
מהרגע שקיבלתי את הקריאייטיב היה לי ברור שהולכים עד הסוף עם ז'אנר הסיטקום מהאייטיז והניינטיז: תנועות המצלמה, המשחק, הצבע וכל ה- feel הסופי – כולם מדברים את הסגנון. העבודה עם BUYME ועם חברי הנבחרת הייתה מדהימה והאווירה על הסט הייתה טובה. אני מקווה שהצלחנו להעלות חיוך לצופות ולצופים גם בתקופה המורכבת הזו.
קרדיטים
משרד התוכן והפרסום: Peach - Content We Like
מנכ"ל: אייל סעדה
סמנכ"ל פיתוח עסקי ושותף: שראל דניר
סמנכ"ל קריאייטיב והפקה: פרץ מרקיש
סמנכ"ל לקוחות: נסי בכר
מפיקה ראשית: עמליה הוכמן
מנהל מחלקת ניהול לקוח: נסי בכר
ניהול לקוח: מיכל רבינוביץ, מיטל מיז'בינסקי
מנהלת קריאייטיב: אחיאב נצר
קריאייטיב: שרון אמיר
במאי: נמרוד מגל
מפיק בפועל: אלי שרם
עיבוד והפקה מוזיקלית: עומרי בר
שירה: ארז רוסו
צלם: דויד רודוי
הפקת פוסט: גלעד שולצקי
עריכת אופליין: ניצן רוטשילד
עריכת אונליין: אסף ארביב, רומי מאיר
מיקס: ערן רגב
BUYME
סמנכ"ל שיווק: דרור בלומנטל
מנהלת קריאייטיב ותוכן: גל צחור
מנהלת דיגיטל: שחר אלון
מנהלת קהילה ומשפיענים: לורין קשרי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Bay me
    אני 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם שכחו את מירן ומאור בוזגלו
    סגור