שיווק ופרסום

שם האתר שהכעיס את הרשת: "רוכב על כאב תהומי של אחים שלנו"

כל פרסום הוא פרסום טוב? פלטפורמת תוכן בתחום השיווק לנשות העולם החרדי עוררה סערה, דווקא בגלל כתובת האתר ותיאור שורת החיפוש בו. גולשות הגיבו בזעם: "לקחת מושגים כאלו זו חציית גבול!"
מערכת ice | 
גלישה באינטרנט (צילום pexels)
קבוצה של נשות פרסום מהחברה החרדית יצאו בקמפיין שיווקי מעורר זעם. לכאורה, מדובר ביוזמה חיובית - אתר המאגד בתוכו תכנים מקצועיים ומודעות מעניינות מעולם הפרסום עבור נשות עסקים המתעניינות בתחום. אבל הכותרת בה השתמשו חברות האתר היא זו שגרמה לזעם, דווקא בקרב הנשים אותן האתר אמור לשמש. 
שם האתר, "אותר לפרסום", מרפרר כמובן לצמד המילים המתחיל הודעות רבות על פרסום שמותם של חללי צה"ל שנהרגו בפעולות האחרונות. אם לא די בכך, בשורת החיפוש של האתר נכתב "איתור נהדרים", כנראה כאזכור לביטוי "איתור נעדרים" שנשמע כמובן גם בהקשר שונה לחלוטין. 
 
על פי דיווח בישראל היום שפורסם אתמול (שלישי), האתר, שכרגע אינו זמין לצפייה, תיאר את עצמו כך: "פלטפורמה חדשנית ראשונה מסוגה. כל הטובים, מכל הזמנים, במקום אחד. קריאייטיב-ניוזים תקופתיים, מנקרי עיניים. פיצ'רים מפתיעים, תגובות, דירוגים, ועוד". פרסומות וקמפיינים עושים כמובן שימוש במצב הבטחוני, אך נראה כי מדובר בעליית מדרגה צינית במיוחד. 
השימוש בשם כה נפיץ, במיוחד בימים שבהם צמד המילים מופיע, לצערנו, בכותרות לעיתים דחופות, גרר תגובות זועמות. גם הקרבה ליום הזיכרון לחללי צה"ל, שיכול בשבוע הבא, לא חמקה מעיני המבקרות. נשות פרסום רבות מהחברה החרדית פנו לאתר בבקשה להסיר אותו והצביעו על חוסר הרגישות. 
"פשוט נורא לרכב על כאב תהומי של אחים שלנו", כתבה גולשת באתר. גולשת אחרת הסכימה וכתבה "לקחת מושגים כאלו זו חציית גבול!". כעת, כאמור, נראה כי יוצרות האתר הגיבו לביקורת והסירו את האתר מהאינטרנט. כניסה לאתר מובילה להודעת שגיאה, אך שם האתר נותר כשהיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה