שיווק ופרסום

אופטיקה הלפרין שוברת את השוק: משקפי שמש ב-76 שקל בלבד

אופטיקה הלפרין יוצאת במבצעים שוברי שוק לרגל יום העצמאות: משקפי שמש ב-76 שקל בלבד, עדשות מגע יומיות באותו המחיר וגולת הכותרת - הנחה של 76% על זוג המשקפיים השני שתרכשו בחניות הרשת
מערכת ice | 
אופטיקה הלפרין (צילום אופטיקה הלפרין)
אופטיקה הלפרין יוצאת במבצעים שוברי שוק לרגל יום העצמאות החגיגי שייערך בשבוע הבא, מוקדם מהרגיל, כאשר המבצע המרכזי שהיא יוצאת בו הוא הנחה של 76% על זוג המשקפיים השני שתרכשו בחניות הרשת. מבצע נוסף של הרשת הוא משקפי שמש ב-76 שקל בלבד ומדצע עדשות מגע יומיות, גם הן ב-76 שקל בלבד.
כאמור, המבצע המרכזי של אופטיקה הלפרין הוא כאמור 76% הנחה על הזוג השני. ההנחה ניתנת על זוג המשקפיים הזול שבהם, וזה מותנה ברכישת עדשות. המבצע הוא ללא כפל מבצעים והוא מתרחש בסניפים של הרשת בלבד, זאת למעט סניף עודפים שם המבצע לא תקף. המבצע הוא לחברי מועדון ומצטרפים. 
 
 המבצע השני הוא משקפי שמש  בשווי של 76 שקל בלבד. למעשה, ברשת יימכרו משקפי שמש בשווי של עד 249 שקל, כאשר גם המבצע הזה הוא לחברי מועדון ומצטרפים, והוא יהיה בסניפים בלבד למעט סניף עודפים וללא כפל מבצעים.
המבצע השלישי שמשיקה אופטיקה הלפרין הוא מבצע עדשות מגע יומיות, שיימכרו ב-76 שקל לחבילת עדשות יומיות פלטינום פרמיום קומפורט 673. תוקף המבצעים של אופטיקה הלפרין הם מה- 21.4-5.6.24.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה