שיווק ופרסום

מירן בוזגלו בפרויקט ענק בשווי 3.5 מיליון שקל: זה מה שתעשה

כוכבת הרשת ואשתו של הכדורגלן לשעבר קוטפת קמפיין חדש למותג טיפוח. הקמפיין רחב היקף ונוצר בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מירן בוזגלו (צילום מסך מאינסטגרם @miranbuzaglo)
חברת מוצרי השיער והעור, Argania, משיקה קמפיין טלוויזיה בהובלת מירן בוזגלו ועינב בובליל- שתיים מכוכבות הרשת והמשפיעניות הגדולות ביותר בארץ. השתיים, שמשמשות כשגרירות המותג, יככבו ביחד בפרסומת שתעלה לשידור בעוד יומיים (רביעי ה-7.5) ותציג את סדרת הקיק האייקונית והנמכרת ביותר בישראל.
הקבוצה השיקה קמפיין טלוויזיה רחב היקף לקידום סדרת הקיק האייקונית, בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקל - השקעה משמעותית עבור הקבוצה, כחלק ממהלך מתמשך לחיזוק הנוכחות הפרסומית של המותג.
במרכז הקמפיין, ייקחו מירן בוזגלו ועינב בובליל, את הצופים למסע ויזואלי עשיר בין תרבויות עתיקות וחדשנות מודרנית, במטרה להעביר את סיפורו של שמן הקיק – מרכיב מרכזי בסדרת המוצרים, אשר שימש נשים לאורך ההיסטוריה בתרבויות מצרים ומרוקו.
הפרסומת שואפת לחבר את הצופה לעולמות של מסורת, עוצמה נשית ויופי טבעי, תוך הדגשת הרצף שבין טיפוח קדום לטיפוח עכשווי. הדמויות ההיסטוריות, המגולמות על ידי שחקניות בדמות מצרית ומרוקאית, ממחישות את המסר לפיו טיפוח אישי הוא מסע של חיבור בין עבר להווה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה