שיווק ופרסום

ה'מזבלה' מזייפת מיילים מבכירי הפרסום מסביב לעולם ומפילה את התעשייה בפח

במטרה לקדם את תחרות ה-DONT FAKE בשת"פ עם פסטיבל WHITE SQUARE נשלחו מאות מיילים מזויפים לפרסומאים בישראל. בין ה'בכירים' היו מוריס לוי מפובליסיס, טוני גריינג'ר מ-y&r ועוד. לא מעט נפלו למלכודת
הבלוג וסוכנות הפרסום ה\'מזבלה\' (MIZBALA) בניהולו של דורי בן ישראל ממשיך בקו ההיתולי אותו אימץ לעצמו. עם קצת חוצפה, מקוריות ויוהרה החליטה ה\'מזבלה\' לקדם את תחרות ה-DONT FAKE אותה היא השיקה לפני כשבוע בקרב ענף הפרסום בישראל, באמצעות קמפיין ש\'הפתיע\' את בכירי הענף.
ב\'מזבלה\' בחרו לחבר בין הנושא בו מתרכזת התחרות - מודעות דמה \'מזויפות\' שמשרדי פרסום בעולם מייצרים רק כדי לזכות בפרסים בתחרויות, לבין הקמפיין שיצור מודעות בקרב קהל היעד - הפרסומאים בתעשייה המקומית. לשם כך הוחלט לקחת את עניין הזיוף צעד אחד קדימה ולהפיץ בקרב הענף מאות מיילים, לכאורה מאת הבוסים של קבוצות הפרסום הבינלאומיות כמו פובליסיס, y&r, BBDO, DDB, WPP, IPG ומקאן.
המיילים שהזמינו את המשרדים בישראל להשתתף בתחרות הקריאייטיב שמטרתה להלחם במודעות המזויפות נשלחו בהתאמה, בין הקבוצה העולמית לשלוחה המקומית. באופן זה זכו אנשי פובליסיס: גלר נסיס ובאומן בר ריבנאי למייל מהבוס הגדול מוריס לוי. עובדי שלמור זכו למייל מטוני גריינג\'ר - מנהל הקריאייטיב העולמי של Y&R, עובדי BBDO קיבלו מייל מאלאיין קהורי - המנהל הראשי של BBDO אימפקט.
סרטון קצר על המהלך
מיילים נוספים הגיעו מאמיר קאסווי - מנהל הקריאייטיב העולמי של DDB לנציגות המקומית בזרמון, מג\'ון אוקיף - מנהל הקריאייטיב העולמי של WPP לנציגים בישראל ומלינוס קרלסון - COO העולמי של מקאן ופיליפ קרקווסקי - הסקאוטר ומנהל האסטרטגיה העולמי של IPG לנציגים המקומיים במקאן אריקסון וראובני פרידן. בסה\"כ נשלחו 252 מיילים לכל הנמענים.
המיילים נשלחו באמצעות דומיינים שנקנו לדוגמא: bbdoglobal.com ddbglobal.com, mccannerickson.co. בדרך זו קיבלו עובדי שלמור אבנון עמיחי מייל מאת: tony.granger@young-rubicam.com.
לאייס נודע כי לא מעט בכירים מהענף המקומי נפלו בפח שטמנה להם המזבלה. עם קבלת המייל המזויף שלכאורה נשלח אליהם מעבר לים קידמו הבכירים את המייל בתפוצה פנימית לעובדי המשרדים ועודדו אותם להיערך לקראת ההשתתפות בתחרות הבינלאומית. לא בטוח שהמיזבלה לא תזכה לאנטי בעקבות המלכודת העוקצנית שטמנה לבכירים אבל מה שבטוח כולם יהיו מודעים לעובדת קיומה של התחרות.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הבנאדם גאון והמלעיזים מתבאסים מהדמות בראי
    יניר אלתר 03/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסך הכל העמיד מראה לעולם הפרסום שקצת מתבאס שנמצא בצד השני של המתרס , אחרי שהוא שנים עובד על הצרכנים בכל מיני טריקים כאלו ואחרים של קדם ופרסומות גרילה וטיזרים מבלבלים. בסל הכל טיזר מצוין
    סגור
  • 6.
    דורי הוא מלך
    מעריצה מס' 1 03/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לקנא בקריאייטיביות של האיש המוכשר הזה. הוא שולט בכולכם כמו רועה כבשים ממולח ומפולפל.
    סגור
  • 5.
    דורי מהמזבלה מעולם לא עבד או עשה פרסום אמיתי
    מפרגן 03/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסוכנות והאתר שלו כשמם כן הוא, "זבל" ערמה של קומיניקטים ללא סינון עריכתי מבן אדם שמתכסה במניירות של פרסומאי אך מעולם לא ערך סרט פרסום אחד או הוציא מודעה לעיתון. האיש הזה הוא זיוף אחד גדול שהתעשיה צריכה להקיא מתוכה. רק במדינית ישראל בן אדם שתיק העבודות שלו מתמצה בתליית קולבים בשדרות רוטשילד יכול לקרוא לעצמו איש קראיטיב או פרסומאי.
    סגור
  • 4.
    דורי אתה המלך נקודה!!! (ל"ת)
    מיכאל מור יוסף 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אותי זה דווקא הצחיק
    מרקו 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שזו בהחלט מחשבה שונה ומקורית. לכל המלעיזים, תנוחו, איזה מהלך קריאייטיבי אתם עשיתם היום?
    סגור
  • 2.
    דורי שוב יורק לבאר ממנה הוא שותה
    אודי 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורק על התעשיה פעם אחר פעם קורא לתעשיית הפרסום המזבלה. פראייר מי שמשתתף בתחרות.
    סגור
  • אותו לעבוד בהתחלה, ובתגובה נהיה עצמאי
    אותה תעשייה שלא לקחה 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי סמך על עצמו.. אל תעשה חשבון לאף אחד דורי
    סגור
  • אז בגלל שלא קיבלו אותו
    אודי 03/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נוקם בתעשיה? מגעיל..
    סגור
  • 1.
    מתעסקים בקקי
    מישהו שעובד 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לכם עבודה????
    סגור