פרסום ושיווק

הגרזן מכה ברח' שוקן: 70 מעובדי קבוצת 'הארץ' יפוטרו - מחציתם מ-TheMarker

ועד העובדים שוקל השבתת העיתון ושיבוש פעילות האתר. לעובדים הוצעה גם תוכנית פרישה מרצון. ועד העובדים ידרוש מההנהלה חשיפת נתונים כספיים
משה בנימין |  82
מתאחדים. הכניסה לבניין הארץ (צילום: ארכיון אייס) (צילום ארכיון אייס)
הדימום הבלתי פוסק של שוק התקשורת הישראלי עולה היום (יום ד\') מדרגה. לאייס נודע כי בקבוצת \'הארץ\' נשקל בשעות אלו מהלך התייעלות חסר תקדים במסגרתו יפוטרו 32 עובדים מעיתון הארץ, ו-32 נוספים מ-TheMarker, כשברקע מתוכננים פיטורים נוספים של אנשי שיווקי, גרפיקאים ועוד.

מיותר לציין שבעקבות המידע הזה, הרוחות במערכת העיתון סוערות. למרות שעננת הקיצוצים ריחפה מעל העיתון, היקף המפוטרים הרחב היכה את עובדי הקבוצה בהלם.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

באסיפת עובדים שמתנהלת בשעות אלו בקבוצת הארץ נמסר לעובדים כי רשימת מפוטרי עיתון הארץ כבר הושלמה. הרשימה המקבילה של מפוטרי TheMarker טרם גובשה.

להערכת העובדים, רשימה שכזו לא תוצג עד לאחר החגים. ועד העובדים הציג בפני עובדי העיתון חלופה לפיה גם מי שלא יפוטר אך יבחר לפרוש מרצון ולעזוב את התחום יזכה לתוכנית פרישה במסגרתה תוענק לו הודעה מוקדמת של חודש, משכורת של חודש עבודה ו-1,000 שקל על כל שנת עבודה.

באסיפה שמתקיימת בשעות אלו ציין ועד העובדים כי הוא ידרוש מהנהלת הקבוצה לחשוף בפניו את הנתונים הכספיים של העיתון, זאת כדי לבדוק האם ניתן להפחית את היקף המפוטרים ובנוסף כדי לבחון כיצד ניתן יהיה להציל את העיתון בעוד כשנה או שנתיים מהיום.

ועד העובדים ציין עוד כי ייתכנו, בשלב זה ברמת התיאוריה בלבד, שיבושים אפשריים במערכת העיתון. דוגמא לשיבוש אפשרי כזה יכולה לבוא לידי ביטוי דווקא באתר האינטרנט.

ב\'הארץ\' סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(82):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    מתוך פרשת השבוע - עקב
    יהודי 14/08/2012 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דברים , ז, פסוק יד: ?ָר?ךְ ?ִהְיֶה, מִ?ָל-הָעַ?ִים. כך מברך אלוהים את העם היהודי. יש לזה 2 משמעויות : 1. העם היהודי מבורך מכל העמים (זו הסיבה שאנו העם החכם ביותר) 2. עמי העולם, יברכו אותנו. בכל מצב, לעיתון כמו הארץ שפועל נגד היהודים לא יכולה להיות ברכה לאורך זמן. הסוף , זה רק עניין של זמן
    סגור
  • 49.
    harezt
    nili 13/08/2012 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    happy day for me
    סגור
  • 48.
    העיתון הזה-זה לא איפה שענת קם והחברים עבדו?..
    אורית, רמת גן 13/08/2012 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד. פחות יצורים בלתי מזוהים שינסו לשטוף לנו את המח. שמאלנים אפסים שמחפשים תשומת לב.
    סגור
  • 47.
    שיוותרו על המקומונים המעפנים של רשת שוקן...
    ערן 12/08/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב התושבים בפריפריה חושבים שזה בזבוז, מטרד סביבתי ו.."זבל מקומי"
    סגור
  • 46.
    הכתובת היתה על הקיר - רולניק בחר צד לא נכון
    גורדון שאמוויי 11/08/2012 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב שזה קורה. אף אחד לא רוצה ללכת הביתה - אך זחיחותו של רולניק עלתה לדהמארקר ביוקר. לפני המחאה דהמארקר סגד לטייקונים כמו כל עיתון כלכלי אחר, אך עם פרוץ המחאה השתנה הקו והפך אנטי ממסדי, אנטי טייקוניסטי, אנטי כל מה שיש לו כסף. הסיקור בתחומים כגון אנרגיה, צרכנות, רכב ופיננסים הפך אנטי טייקוניסטי - והטייקונים חייכו ונתנו הוראה לסגור את ברז הפרסומות. מסיבה זו בקרוב ישמעו בדה מארקר רוחות חדשות. נמרודי? אריסון? אנחנו מאוד בעדם....
    סגור
  • 45.
    בעיתונות הפלסטינית ישמחו לקבל אותכם לעבודה
    עמי 09/08/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלסטינים אוהבים את הכתבות שלכם אתם מייצגים אותם יותר מאשר את אזרחי המדינה
    סגור
  • 44.
    זה היה תופעה עידון כלכלי שמקדם סוציאליזם
    רמי 09/08/2012 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיצוני, הוא פנה לאנשים שעושים כספ אך כל הזמן דיבר נגדם. זה מתאים לאנשי שמאל
    סגור
  • 43.
    מי המטומטם שיזם את המוסף החדש (ל"ת)
    קורא ותיק 09/08/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    jacob 09/08/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך שמציעים את המיטה כך ישנים בה
    סגור
  • 41.
    כלכליסט מספר 1 לדה מרקר יש חמישה קוראים (ל"ת)
    כלכליסמן 09/08/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    מה יקראו עכשיו ה"אנשים החושבים"? (ל"ת)
    מניש 09/08/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    הנה זה בא - תוצאות יפות למחאה........
    ק 09/08/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותודה על הפמפום....
    סגור
  • 38.
    אין מודל כלכלי לעיתון יומי בישראל זו האמת
    zak 09/08/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החינמון ישראל היום מופת של הסתה, כתיבה מטעם וטמטום צהוב הוא זה שמחזיק את הארץ בהדפסה שלו כבר הרבה זמן. אין היום עיתון בישראל שנמכר בכסף ולא מפסיד כסף.זה לא שייך לשמאל או לימין. אם אין מיליונר מממן מטעם אין מודל. הארץ סופג את רוב הפגיעה כי הוא פחות פופוליסטי ורוב צרכניו הם גם צרכני אינטרנט כבדים. מתי כבר יעברו שם לאינטרנט רציף ומהדורה מודפסת בסופי שבוע בלבד?? כשייגמר כל הכסף?
    סגור
  • 37.
    תוצאות המחאה שהם כל כך טרחו לפמפם
    אמילי 09/08/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מחאה, אין מודעות, יוצאים נגד החברות אין מודעות, יוצאים נגד יצריות המזון, אין מודעות ולבסוף חברים- אין עיתון.
    סגור
  • 36.
    למה הם לא מבקשים תמיכה מהקרן לישראל חדשה
    זוז מזוז 09/08/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הייתי מנוי שלהם מאז פרשת קם הפסקתי , הם מתקשרים אלי כל חודש לחדש את המנוי ואני משיב להם כי גם בחינם אני לא רוצה לקבל את היתון.
    סגור
  • עיתון מת (ל"ת)
    חחח 09/08/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    העיתון הפך לעיתון מצויין
    סטודנט 09/08/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכתבי העיתון חיזקו ואימצו. משברים יש בכל מקום ולא רק בעיתונות. בסביבה הקשה שלנו עושים כתבי הארץ עבודה נהדרת. לאחרונה ניכרת בעיתון רוח רעננה ושיפור ניכר. קודם כל, בניגוד לדעה הנפוצה, הארץ עיתון מאוזן. למשל משה ארנס כותב לעיתים קרובות בהארץ. שנית, יש בו גם איזון בתוכן בין תרבות, ספורט, פוליטיקה וכלכלה. גם המוסף החדש מדליק.
    סגור
  • רואים שאתה סטודנט, כנראה לא מבריק במיוחד כנס
    מוקי 09/08/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון שמאלני, אנטיישראלי יהיר נפוח שנוא על רבים יודעים לתקן את הכלכלה אבל לא יודעים לנהל את העסק שלהם
    סגור
  • 34.
    התיעלות
    אבן מקיר תזעק 09/08/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיסגרו את המקומונים ויחזקו את העיתון,העיתון והדה מרקר חשובים פי כמה מהמקומונים ששם יש שחיקה מתמדת במחירי הפרסום.
    סגור
  • 33.
    שמחים כשהארץ נפל, אבל מתלוננים על המצב. מבריק
    ספרטה זה כאן 09/08/2012 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארץ הוא הוא העיתון היחיד שמספק איזושהי תמונה רלוונטית לגבי המצב. כל השאר הם זבלונים, שופרי בעלי הון. תסתכלו על תמונת שוק העיתונאות ללא הארץ - דנקנר במעריב, מוזס בידיעות, אדלסון בישראל היום. זה מה שאתם רוצים לראות?! החברה בישראל מטמטמת בקצב מהיר, וללא הארץ הקצב יואץ בסדר גודל.
    סגור
  • תשלה את עצמך עם חבריך הסמולנים (ל"ת)
    אתונה זה כאן 09/08/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    אלוף בן, נכשלת! אתה מחסל את העיתון, תתפטר (ל"ת)
    דסק 09/08/2012 07:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלוף בחור נאיבי הכישלון שלו היה צפוי (ל"ת)
    מערכת 09/08/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    יש פתרון התייעלות
    אחד שיודע 09/08/2012 00:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מפטרים את העובדים שמרווחים כ"כ הרבה עמלות מפרסום על הגב של העובדים? בקבוצת שוקן ובעיקר בעיתון הירושלמי הסוכנים אוכלים אחד את השני הגיע הזמן גם לפטר וגם לגרום שם לשלום בית
    סגור
  • תגובה
    דנית 09/08/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדים שצריך לפטר הם העובדים שזקוקים לרחמים ולהשלמת שכר =המשועממים שכותבים את זה,דבר אחד לא ברור לכם שמי שמרוויח משכורות גבוהות גם מכניס לרשת בהתאם, המרמור שלכם דוחה!,אתם מתוסכלים מכיוון שאתם יודעים שמפה אין לכם עבודה !!מי ייקח עובדים כמוכם! מציעה שתביטו בראי טוב טוב ותגלו שאתם אפס!!
    סגור
  • אחד שיודע 11/08/2012 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס? דווקא בגלל שאת מתבטאת בכל כך יהירות ושחצנות לא סובלים אותך ברשת. ג'ינגית רעה עם מרפקים גסים
    סגור
  • דנית 09/08/2012 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו רוצים לפעול בשכל היו זורקים לכל הרוחות את החולים שרושמים את הדברים הנ"ל, להזכירכם העובדים שמרוויחים הרבה כסף גם מכניסים הרבה כסף,צריך להפטר ממשועממים כמוכם שנזקקים לרחמים ולהשלמות שכר!!!שלום בית יהיה רק אם ייפטרו מאלא שאין להם אפשרות לקום וללכת!!
    סגור
  • 30.
    שיפטרו את ענת קליין מכל העיר
    דנית 09/08/2012 00:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפטרו את ענת קליין מכל העיר ויחסכו עשרות אלפי שקלים בחודש ויוציאו אותה לקורס מזורז ביחסי אנוש
    סגור
  • תגובה למשועממם או משועממת
    דנית טיילו 09/08/2012 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתביישו לכם !!! לכל מי שירד לרמה כזאת התגובה בטח לא שלי!! אין על ענת מנהלת מספר 1! עינכם צרה,אתם חולים והעיניין עבר למשטרה!! ונדע מי כתב את השטות הזאת ימותו הקנאים!!!!
    סגור
  • 29.
    הכתבת ליאור זנו עוברת לכלכליסט
    שוקן שוקן 08/08/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזס ודנקנר עושים בית ספר לשוקן ורולניק לקחו להם חצי עיתון
    סגור
  • לא נכון. מישהי אחרת עברה. לא זנו (ל"ת)
    מישהו 09/08/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    חבל, אך הזדמנות מצויינת להיפטר מגדעון לוי
    אייל 08/08/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי בינוני, שמצא דרך להתפרנס מהשמצת מדינת ישראל בכל העולם
    סגור
  • 27.
    אהבת ישראל
    zeev 08/08/2012 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו הייתה קצת אהבת ישראל במערכת העיתון, ניתן היה להגדיל את מספר המנויים. פשוט מאסנו בשנאה שבדברי המערכת. הכתובת הייתה על הקיר
    סגור
  • 26.
    עמוס, תסגור גם אותי! (ל"ת)
    זלמן וגרשום 08/08/2012 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    יש כבר תאריך אפשרי לסגירת הארץ- סוף 2012 (ל"ת)
    יודע דבר 08/08/2012 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפשר כבר מחר (ל"ת)
    יצחק 09/08/2012 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפשר להקדים לספטמבר? (ל"ת)
    אבי 09/08/2012 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אלה שמלמדים את כולם מה זה כלכלה- לא יודעים --
    חחחחחח חיי חח 08/08/2012 23:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנהל עסק פשוט. חבורת חובבבנים
    סגור
  • 23.
    היו שלום ותודה על הדגים הבאושים והפוסט ציונים (ל"ת)
    לא מה"אנשים החושבים" 08/08/2012 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אני לא לוקח עובדים מהעיתון הזה כעיקרון.
    אנשים רעים שם. 08/08/2012 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרוע שנשפך מהם כל כך עמוק שזו הדרך של משרדי היחצ לתרום את תרומתם לשינוי השיח האלים של החארות האלה.
    סגור
  • ברור לא מכניסים נחשים הביתה (ל"ת)
    עסק תקשורת 08/08/2012 23:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ה-ל-ל-ו-י-ה
    תושב הארץ 08/08/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנפול אוייבך אל תשמח, אבל במלחמה כמו במלחמה- אי אפשר לפחות שלא לחייך... :-) צר לי על העובדים ואני מאחל להם למצוא בהקדם מקום עבודה טוב ומכניס יותר. אבל על 'הארץ' אוייבי הארץ ויושביה אני שמח ומאחל לסגירתם המיידית. אמן.
    סגור
  • תושב הארץ, בטח אתה תסדר לעובדים המפוטרים
    יצחק 09/08/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה ב"מקור ראשון", ב"ישראלי היום", ב"יום ליום", ב"המבשר", "יום השישי", או באתר "בחדרי חרדים" שמנהליו נעצרו בחשד לסחיטת דמי חסות.
    סגור
  • נגד מי בדיוק אתה במלחמה?
    מיואש מהטמטום במדינה 08/08/2012 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגד אנשים שחושבים (כנראה) אחרת ממך. איש חכם אמר פעם - אינני מסכים עם דבריך, אך אלחם עד טיפת דמי האחרונה על זכותך לומר זאת. אתה רוצה חברה שחושבת כולה כאיש אחד אותו הדבר? האם אויבי הארץ הם לא בדיוק אנשים כמוך שרוצים שישראלים אחרים ימותו במלחמה שלך? מה תשיג בזה שהם ימותו? תדמיין רגע. תראה שתגיע לצפון קוריאה. כולםן חושבים אוו דבר, מתלחבשים אותו דבר, מריעים למנהיג ביחד ולא מביעים שום דיעה שונה? האם החברה בישראל לא יכולה לעמוד בדיון אמיתי שמביע דיעות שונות? אני מקווה שאתה חרדי שתחנך במוסדות לא ציונים, אחרת אין הסבר מדוע איש שהתחנך על ברכי עקרונות דמוקרטיה אומר 'אמן' על סגירת עיתון שמביע דיעות שונות משלו. הלוואי אמן שכל מה שאתה מאחל לאחרים תקבל גם לעצמך.
    סגור
  • 20.
    שיעברו לפראבדה ! (ל"ת)
    רם 08/08/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כיפאק לרמי גז, כיפאק היי היי היי
    אייל 08/08/2012 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הצליח להשמיד עסק משגשג בתוך שלוש שנים. מגיע לו עוד בונוס על כך
    סגור
  • 18.
    קראו את הטוקבקים, תבינו את החורבן
    קורא ותיק 08/08/2012 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום מן הימים, כשהיסטוריונים ינסו לבדוק כיצד קרסה ישראל הציונית, הם יוכלו לקרוא גם את הטוקבקים השוביניסטים והפרימיטיבים מהעמוד הזה ולראות כיצד חגגו בני ישראל את גסיסת הדמוקרטיה והחשיבה הביקורתית
    סגור
  • בדיוק להיפך, יש פריחה, וגם לפרימיטיבים יש דעה
    פריחת הדמוקרטיה 08/08/2012 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שאנחנו פרימיטיבית בעיני השוקניאדה, אבל בדמוקרטיה גם לנו יש דעה
    סגור
  • ראו כמה הקלקות בעד 18 ונגד 17- תנוח איש הזוי (ל"ת)
    בוננזה 08/08/2012 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    שוקן הפך את הארץ לעיתון קיצוני ולא רלוונטי (ל"ת)
    עיתונאי 08/08/2012 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מה, אל ג'אזירה סירבו לעזור ? אין על מי לסמוך (ל"ת)
    בוננזה 08/08/2012 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    גרזן ??? גיליוטינה !!! (ל"ת)
    מארי אנטואנט 08/08/2012 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש! ביי ביי אנטי ישראלים שנואים (ל"ת)
    מוטי 08/08/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    העיתון הכי חשוב (אולי היחידי החשוב) בישראל
    כתב מעיתון אחר 08/08/2012 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המתלהמים הימניים, התבלבלתם, תחזרו לוויאנט ותמשיכו לקרוא ישראל היום. כי לזהות עיתון לא תדעו גם אם יגלגלו כזה ויתנו לכם זפטה בראש. הארץ הוא העיתוןהכי מקצועי ונקי שיש בישראל ללא שום תחרות.
    סגור
  • כנופיית שלטון החוק גדעון הס, סיימתם. נסגרים
    סיימתם, חבוב 08/08/2012 23:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביי ביי ושלא נראה את הפרצוף שלכם
    סגור
  • נכון אתה חרדי?
    אנונימי 08/08/2012 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק חרדי יכתוב כנופית שלטון החוק. אלוהים ישמור ממה שמלמדים אתכם בישיבות.
    סגור
  • העתון שכותב שטויות ושקרים במילים של בית מרקחת
    פנחס 08/08/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אמר אורוול: אדם צריך להיות אינטלקטואל כדי שואמין בהבלים שלעולם האדם הפשוט ברחוב לא יאמין בהם
    סגור
  • 13.
    לאור
    מקסים 08/08/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימום הארץ יודפס בעזה ויהפוך את הנייה לעורך הראשי. במילא כל הכתבים אנטי ישראליים מובהקים
    סגור
  • 12.
    נטישה המונית של קוראים ומינויים
    יוסי 08/08/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעיתון שמייצג בדעותיו אחוז זניח ביותר באוכלוסיה אין כל זכות קיום. העיתון האנטי לאומי והפוסט ציוני הזה עומד כיום מול סחף המוני החוצה של הקוראים והמינויים שמבינים סוף סוף שבעצם במשך כל השנים הם מימנו את גורמי השמאל הקיצוני. השלב הבא בקריסה יהיה כאשר "ישראל היום" יפסיק להדפיס אצלם ואז הם ישארו רק עם הספונסרים הגרמנים ויוכלו להעביר את המערכת לעזה או לברלין כי ממילא את התכנים שהם מפרסמים בשפת הקודש יותר מתאים לפרסם בערבית או בגרמנית.
    סגור
  • כשהשנאה עוורת האמת לא חשובה
    אישה אינטליגנטית 08/08/2012 22:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותב התגובה הוא איש שונא ולשקרים שהוא כותב אין שום אחיזה במציאות. זה עיתון סופר ציוני. אוהב ישראל אמיתי. לא אוהב מדינת היהודים. אוהב ישראל ויש הבדל. מעבר לכך דה מרקר נושא הדגל של התפכחות הישראלי החילוני, מעמד הביניים, אשר נדפק חזק בעשר השנים האחרונות על ידי אנשי עזקים חסרי בושה וכבוד, על ידי חרדים אנטי ציונים שלא מכירים במדינת ישראל וחלקם אפילו חוברים בגלוי לאויבי המדינה במטרה לעזור להם להשמידה, על ידי יהודים משיחיים שמעדיפים את ההתישבות ביהודה ושומרון על הציונות. דה מרקר הוא ה-עיתון בהא הידיעה - אינטליגנטי, חריף, אומר את הדברים ניכוחה ולא מתקפל בפני אג'נדות של עשירים. מנתח את המצב באומץ ומעז לקרוא לשינוי. הבוז לכל מי ששמחים בפגיעתו של שופר הדמוקרטיה של הישראליות היפה, החילונית, החכמה.
    סגור
  • התכוונת
    פיני 15/08/2012 02:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לניו טיימס ידידנו??????????????????
    סגור
  • Rabid antisemitism is the truth??
    Avy 09/08/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Only hazy jews can write this
    סגור
  • זה שטויות במיץ עגבניות מה שאתה כותב.
    נעמה 08/08/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העיתונים נמצאים במשבר עכשיו. חוץ מהביביתון ישראל היום, שזה בטח מה שאתה קורא. העיקר שאף אחד לא יספר לך חלילה מה באמת קורה מסביב
    סגור
  • 11.
    עיתון חשוב מאין כמותו. גם לימנים!!!כולם לעשות
    קוראת 08/08/2012 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנוי
    סגור
  • בדיחה טובה (ל"ת)
    פנחס 08/08/2012 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תשאירו את הכותרת הרבה זמן זה כמו מסאז טוב... (ל"ת)
    כיף לשמוע שהעם סולד 08/08/2012 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זהירות - הכותב שונא ישראל. (ל"ת)
    אנונימי 08/08/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל יום אני נכנס למדורי הברנזה, קורא על פיטורי
    מצאתי מצנן לאומי!! 08/08/2012 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיטורים וסגירות וזה עושה לי את היום! לא להפסיק.....
    סגור
  • 9.
    עוד 70 משרדי יחסי ציבור
    אייל פרדיס 08/08/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב 70 משרדי ציבור חדשים וייתכן שגם 50 נוספים מכיוון מעריב ...
    סגור
  • איך עיתונאים כושלים הולכים אחר כך ליעץ לאחרים
    יחסי ציבור 08/08/2012 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בישראל, חלטורה, הזהרו מהיחצנים
    סגור
  • 8.
    וואי.וואי. וואי. (ל"ת)
    דודו 08/08/2012 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    חברה שיש לה מפיצים ( מחליקים) הכי גרועים
    חיים 08/08/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסקטור. יש לחברה הזאת חוברת חודשית מאוד מעניינת למינויים במחיר מצחיק .כל הבעיה היא במחלקים שלהם. הייתי מקבל את החוברת בחנייה במקום ליד דלת הכניסה. בחורף הייתי מקבל אותה ספוגה מים מהחנייה כך שלא יכולתי לקרוא בה. בסוף הפסקתי את המנוי כי פשוט לא היה לי עם לדבר.
    סגור
  • 6.
    אין תמיכה מחו'ל?? (ל"ת)
    חי במינוס 08/08/2012 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גנראה שהאנשיפ הפסיקו להאמין לפרבדה בעברית
    דרומי מתוסכל 08/08/2012 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנטי ישראלי בכוונה.
    סגור
  • 4.
    holy fucking shit (ל"ת)
    עובד בעיתון מתחרה 08/08/2012 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כמה אני שמח !
    ד ו ד מערד 08/08/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתון של האנרכיסטים הקומוניסטים והפוסט-ציונים - קורס. שמח שתרמתי לכך בביטול המינוי. כך יקרה לכל מי שיפרסם את המופרעים גדעון לוי ואברום בורג עבריין המין יצחק לאור וחולה הגדלות יוסי שריד, וכל יתר שונאי ישראל !
    סגור
  • תראה כמה החיים שלך עלובים
    טל 10/08/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה הדברים שמשמחים אותך. לא סתם אתה גר קרוב למקום הנמוך ביותר בעולם. מתאים לך, טיפש.
    סגור
  • טל
    פיני 15/08/2012 02:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתך הנלוזה מעידה עלייך יותר מכל..
    סגור
  • חולי מין, רוצחים ומופרעים יש גם בצד השני
    זוכרת היטב 08/08/2012 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אםילו יותר מבצד שמאל. להזכיר את הרב המחבק? הרוצח השקט? גועל הגבעות?
    סגור
  • כותב אמת
    רן 08/08/2012 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמנוי ותיק בטח לקח לך המון שנים כדאי להבין את מי אתה קורא
    סגור
  • 2.
    כולם יודעים שעמוס שוקן יסגור את רשת שוקן ואת
    יוסקה 08/08/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארץ. יש רק קו אחד שמחבר בין חדשות-הארץ-רשת שוקן כולם יסגרו על ידי עמוס שוקן ככה זה כשמאבדים כל רסן מערכתי -דש לגדעון ועמירה
    סגור
  • 1.
    אלוף בן הביתה, aluf first (ל"ת)
    חסיה 08/08/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור