שיווק ופרסום

חיים בסרט: תקציב הדיגיטל של קולנוע 'לב' יטופל במשרד הפרסום twisted

מתחילת 2013 גייס twisted תקציבים בהיקף משוער של כ-10 מיליון שקלים. קרן פרידמן, מנכ"ל המשרד: "אנחנו חלק מהמפץ הגדול של ענף הפרסום"
משרד הפרסום twisted בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מסכם פתיחת שנה מוצלחת למדי עם גיוס טרי של תקציב נוסף - קולנוע \'לב\' - כך נודע לאייס. היקף התקציב מוערך בכמיליון שקלים, והוא כולל, מטבע הדברים, השקות של סרטים חדשים לאורך השנה וטיפול במותג עצמו בעולם הדיגיטלי.
כאמור, בחודשים האחרונים גייס twisted (שהכריז על מעבר ממשבצת הדיגיטל למשרד פרסום שנותן שירות מלא) מספר תקציבים חדשים ביניהם: תקציב הדיגיטל של \'וניש קליה\' מבית \'רקיט בנקיזר\' - לאחר מכרז שהתקיים בין מספר משרדים. כמו כן תטפל טוויסטד בקמפיין הקרוב של המותג AIR WICK.
המשרד גם קיבל לידיו את תקציב הפרסום של הולמס פלייס, שטופל עד כה ב-Y&R ישראל, תקציב קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל לקידום היום הפתוח של המסלול האקדמי המכללה למינהל (תקציב שבאורח קבע מחזיק בו מקאן אריקסון). בנוסף, הצטרפו למשרד בתחילת השנה גם תקציבי הדיגיטל של מחלבות שטראוס, כאשר המותגים שיטופלו בטוויסטד הם: דנונה, אקטיביה, דנכול ואקטימל, שטופלו עד כה באידאולוגי\'ק.
קרן פרידמן, מנכ\"לית טוויסטד, מוסיפה: \"2013 התחילה בעוצמה והיא הולכת להיות שנה מאתגרת, שאנו מאמינים שתהיה מלאה בפריצות דרך ועבודה אפקטיבית וחדשנית עבור לקוחותינו. ברור לנו שהשנה יותר ויותר מפרסמים יחפשו לעצמם שותפים חדשים ומרעננים. אנחנו חלק מהמפץ הגדול של ענף הפרסום ומציעים אלטרנטיבה מעניינת ושונה מכל מה שיש במשרדים השונים בשוק - משרד שמעניק פתרונות יצירתיים ואפקטיביים בכל אמצעי המדיה, אבל הנשמה שלו דיגיטלית. וזה המפתח להצלחה בעידן הזה\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לקוחות ברמה
    אלייי 04/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כן נקרא "מפץ גדול" (בלי קשר לכתבה) כי יותר ויותר קמפיינים דיגיטליים/פייסבוק עוברים מהמשרדים הגדולים...תוסיפו לזה בנייה של אפליקציות (כולל קונספט/איפיון/עיצוב/תיכנות) שזה הדבר הבא בעצם (בקרוב רשתות חברתיות מבוססות מיקום ישתלטו על העולם) ותבינו שיש "זליגה"
    סגור
  • 4.
    פירוש
    קסוטו 04/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוויסטד ידאגו לאכול לכם את התקציב הקטן גם כך, וידאגו לסיים את ההתקשרות עם קולנוע לב תוך שנתיים אחרי שהצליחו לקרוע לו את הכיס.
    סגור
  • 3.
    אלון, קרן, אייל - ברכות :) (ל"ת)
    נטלי 04/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מפץ גדול עלאק
    אנונימי 04/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלו תקציב דיגיטל קטן.
    סגור
  • הדס 04/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מברוק. תפרחו ותעלו ותצליחו. מגיע לכם מאד. ונסו לדלג על כל המפרגנים כאן בדרך...ממש אנרגיה מיותרת לקרוא את הזבל הזה.
    סגור
  • 1.
    קרן, אין מה להגיד - את חיה בסרט :)
    אנונימי 04/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפשה
    סגור