שיווק ופרסום

עד הבית: הכרזות הדיגיטליות של תלמידי בצלאל ל-'שוופס' יסעו ברחבי הארץ

במסגרת שיתוף פעולה בין מותג המשקאות והמחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה בצלאל, יוצגו הכרזות של הסטודנטים על גבי רכבים ממותגים
שיתוף פעולה בין המחלקה לתקשורת חזותית באקדמיה בצלאל ומותג המשקאות הקלים \'שוופס\' יציג את הכרזות הדיגיטליות של הסטודנטים ברחבי הארץ על גבי רכבים ממותגים שייסעו ברחבי הארץ במהלך חודש מאי.
שיתוף הפעולה עם \'שוופס\' נערך במסגרת הקורס \"כרזות זזות\" בהנחיית ארז גביש מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. בקורס, שהתקיים השנה בפעם הראשונה, התמודדו הסטודנטים עם עיצוב למדיה דיגיטלית במרחב הציבורי - מסכי הקרנה המשמשים \"שלטי חוצות\".
במהלך הקורס נבחנו המאפיינים המיוחדים של המדיה - עיצוב על ציר זמן, אנימציה והניראות של הכרזות במרחב. שיתוף הפעולה עם \'שוופס\' היה התרגיל המסכם של הקורס. המותג הוצג לסטודנטים והם התבקשו לעצב כרזה המבטאת את ערכיו. התרגיל נמשך כחדשיים במהלכו נערכה הגשת ביניים בנוכחות נציגי החברה, ובסופו נבחרו הזוכים בפרסים כספיים.
פרופ\' עדי שטרן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית: \"במחלקה רואים חשיבות גדולה בשיתוף פעולה עם \'שוופס\'. שיתוף הפעולה מאפשר לסטודנטים להתנסות בעיצוב בגבולות מותג קיים ומוביל, תוך מגבלות מסחריות ועבודה מול דרישות לקוח, ול- \'שוופס\' לייצר פרסום חדשני ויצירתי ע\"י הדור הבא של המעצבים בישראל\".
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: \"שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג \'שוופס\' לבין בצלאל נוצר כאשר פתחנו בפני הסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית, את האפשרות לעצב ולאייר כרזות בתנועה מעין סרטון קצר בלופ, שמציג את המותג \'שוופס\' ותואם את ערכיו. המטרה היתה לחבר שני מותגים דומיננטיים ומובילים בתחומם ולחזק את הצד היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג \'שוופס\'\".
היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים. עבודות הסטודנטים, יוקרנו על גבי מסך בגודל 12 מ\"ר, יובלו ע\"י הטנדר הממותג וילוו בפעילות גרילה עם דיילות שיחלקו בקבוקי \'שוופס\' במקומות בילוי ברחבי תל אביב במהלך חודש מאי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגשתי אותם במתחם התחנה הטנדר מהמם והסרטונים
    לירון 04/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מושקעים! כל הכבוד על השת"פ
    סגור
  • TALI FLASH RULES!! YOU GO BLONDIE (ל"ת)
    NIGGER 04/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור