שיווק ופרסום

טל ריבן חוזר מליסבון עם ברזלים: אדלר חומסקי זכה בכסף ו-2 ברונזה ביורובסט

ה'שליחות' של סמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן לליסבון לא הייתה לשווא. משרד הפרסום משלים מהלך של 3 מתוך 3 וחוזר עם פרס עבור כל שורטליסט
תחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 נחתמה בסוף השבוע האחרון עם בשורות משמחות עבור משרד הפרסום אדלר חומסקי. במהלך של 3 מתוך 3, כל עבודה שלו שהוגדרה כשורטליסט הצליחה לזכות בפרס. לעומת זאת באומן בר ריבנאי מסתפק ב-2 שורטליסטים בלבד.
בסופו של יום מסתבר שה\'שליחות\' המקצועית של טל ריבן, סמנכ\"ל הקריאייטיב של המשרד, ששימש כשופט בתחרות, לא הייתה לשווא. המשרד שהוביל בכמות ההגשות מבין המועמדים מישראל זכה בפרס הכסף, בקטגוריית המדיה, עבור קמפיין כשהשוליים הופכים למדיה, במסגרתו הקצו המפרסמים הגדולים בישראל את השוליים בקמפיינים השונים שלהם עבור מסרים של בית השנטי.

קרדיטים: סמנכ\"ל קריאייטיב - טל ריבן, קופירייטר - קובי כהן, ארט דיירקטור - קארין גרוס, מוסיקה מקורית - תומר בירן, פוסט - סנובול, קריין - בובי לקס, סאונד - סיגנל.
בפרסי הברונזה זכו מודעות חזיות דלתא בקטגוריית הפרינט וקמפיין הפלורסנט של מחסני תאורה בקטגוריית המדיה. לזכות המשרד ייאמר שמדובר בגיוון מרשים: 3 זכיות עבור 3 לקוחות שונים. ברוב המקרים משרדים חוזרים מעוטרים מתחרויות בינלאמויות תודות למהלך אחד מוביל שמצליח במספר קטגוריות שונות.

קרדיטים: סמנכ\"ל קריאייטיב - טל ריבן, מנהל קריאייטיב - ערן טלמור, קופירייטר - אסף כץ, ארט דיירקטור - שרון סולימן, מאייר - גיא מורד, ניהול לקוח - ענת לבנטון, סופרוויזר - הילה עמרני, תקציבאית - גלי אברמוביץ.

קרדיטים: סמנכ\"ל קראיטיב - טל ריבן, מנהל קריאטיב - מוטי רובינשטיין, קופירייטר - שי צי\'קוטאי, ארט דיירקטור - שלומי ירושלמי, ניהול לקוח: ענת לבנטון, סופרוויזר - מור ראובני, פלנינג - נועה דקל.
טל ריבן התייחס לזכייה ואמר לאייס: \"זאת גאווה גדולה והישג משמעותי לזכות במספר מדליות בקטגוריות שונות. התחרות ברמה גבוהה מאוד, כל המשרדים הכי נחשבים באירופה שולחים את העבודות הטובות ביותר שעשו בשנה החולפת ורק דברים מעטים זוכים\".
על השיפוט בתחרות אמר ריבן: \"השיפוט בקטגוריות החזקות מסורתית, של סרטים ומודעות, חשף בפני רמת דיון והקפדה מקצועית גבוהה שעושה הרבה כבוד לרעיונות ולמקצוע\".
טל ריבן (ראשון מימין) עם צוות שופטי היורובסט
טל ריבן (ראשון מימין) עם צוות שופטי היורובסט
לתחרות הוגשו השנה מעל ל-4700 עבודות, מ-32 מדינות מסביב לעולם. העבודות מתחרות ב-15 קטגוריות: תוכן ממותג ובידור (147); עיצוב (235); דיירקט (332); סרטים/טלווזיה (438); איכות, ביצוע ומיומנות בסרטים (336); אינטגרייטד (68); אינטראקטיב (405); מדיה (419); מובייל (131); חוצות (577); PR - 206; פרינט (580); איכות, ביצוע ומיומנות בפרינט (339); רדיו (131); פרומו (371).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל שנה והשופט שלה...
    צחי 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שנה שופט ממשרד אחר מגיע לתחרות ובאופן ממש לא מיקרי העבודות של אותו שופט זוכות בפרסים! מישהו מריח ק ו מ ב י נ ה ?
    סגור
  • 1.
    כי זה מה שחשוב בעצם
    אנונימי 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי כבר מזמן לא משנה מה המטרות או מה הלקוח רוצה.העיקר שזה יהיה משהו שאפשר להגיש ולא משנה לאיזה תחרות . עלוב ...
    סגור