שיווק ופרסום

בזכות החדשנות הדיגיטלית: יגאל ברקת מישראכרט נבחר לאיש השיווק בדצמבר

איגוד השיווק הישראלי בחר בברקת שמכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה כ-3 שנים, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביגאל ברקת, סמנכ\"ל השיווק של חברת ישראכרט, לאיש השיווק לחודש דצמבר 2013, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה.
ישראכרט, חברת האשראי הגדולה בישראל, פעלה כדי לחדד את הבידול הנשחק בתחום, על רקע העידן הדיגיטלי ופנתה לפיתוח אמצעי תשלום קלים ונוחים דרך המחשב והסמארטפון. ברקת הופקד על הובלת מהלך החברה לעבר מובילות טכנולוגית, ובניהולו יזמה החברה 3 מהלכים.
בשלב הראשון, בכדי לנצח בתחרות על כרטיס האשראי \'השימושי\' ביותר בארנקו של הלקוח, השיקה ישראכרט אתר הטבות ודיל יומי חדש, שהוא גם הראשון בישראל בקרב חברות האשראי. בשנתיים האחרונות הפך האתר לאחד האתרים המסחריים המובילים בישראל מבחינת מספר גולשים וכמות מימושים.
בשלב השני השיקה החברה את אפליקציית ישראכרט, המאפשרת ללקוחות החברה לעשות את כל הפעולות ישירות מהסמארטפון שלהם. יותר מ-270,000 לקוחות הורידו את האפליקציה, מה שהופך אותה לאחת האפליקציות המסחריות המורדות ביותר בישראל.
בשלב השלישי והחשוב ביותר, פיתחה החברה את יכולותיה לאפשר שירות תשלום ישירות מהטלפון הנייד. לצורך זה, פרסה ישראכרט תשתית טכנולוגית באלפי בתי עסק ברחבי הארץ והשיקה 3 מוצרים בלעדיים וחדשניים בסלולר. בין היתר, הושק שבב מיוחד אותו מצמידים לסלולר ובאמצעותו ניתן לשלם בבתי העסק התומכים בשירות, ללא צורך בכרטיס האשראי או בכסף קטן.
כל זאת, בשילוב קמפיין פרסום עם הסלוגן \"תכל\'ס, אין על ישראכרט\" בכיכובו של הקומיקאי יובל סמו, הוביל להעלאת המודעות בציבור ולמיצוב ישראכרט כמותג מוביל בתחום הטכנולוגי ובתחום ההטבות.
מנימוקי ועדת השיווק: \"חדשנות טכנולוגית היא שם המשחק בימים אלו. חברת ישראכרט השכילה להצטרף לעידן הטכנולוגי על ידי הצעת שירותים ופתרונות נוחים לשימוש וליישום מכל מקום ובכל זמן. ברקת הוביל על כתפיו מהלך מורכב שניער את האבק מעל החברה, ומיתג אותה מחדש כמעודכנת ונחשקת ללקוח הישראלי\".
יגאל ברקת מכהן בתפקיד סמנכ\"ל השיווק של החברה 3 שנים. בין תפקידיו הקודמים שימש ברקת כמנהל אגף שווק פרטי ואגף מוצרים בחברת בזק, וכמנהל תחום האינטרנט 013 ברק. ברקת בוגר תואר במנהל עסקים ותקשורת מהמכללה למנהל.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בלוף ענק !!!
    רונה 12/2014/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברקת יש מלא חברים בתקשורת, בינתיים העיפו אותו מישרכרד בגלל בעיות תפקוד סידרו לו בפרטנר ובינתיים עף גם משם ... איזה איש שנה זה בדיוק ?? כל העתונות בלוף
    סגור
  • 6.
    יפה מאוד- אני בטוח שהוא-
    אסף 12/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקח כמה קורסים בשיווק בווידאו או ברשתות חברתיות באתר ASKOLI (-:
    סגור
  • 5.
    אתר הלקוחות נראה משנות ה90 (ל"ת)
    תחרות מגוחכת 12/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד
    אלעד 12/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר הנכון היום לעשות בחברות כאלה הוא באמת להעביר הכול למובייל, ולשם כך חייבים שיהיה אתר למובייל מותאם בצורה הטובה ביותר. http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
    סגור
  • 3.
    בעלי גם גזר לי את הישראכרט, מה הם חושבים?
    רינת סטולר 12/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגאל אתם צריכים לשים בפרסומת בטלוויזיה את הבעלים האלו שגוזרים את הישראכרט לנשים, כאילו הם מביאים את הכסף הביתה, אני השקעתי במניית אפל עוד לפני שהמציאו אייפון
    סגור
  • 2.
    מינהל הגיוס שולטים! בתעשייה!!! (ל"ת)
    מינהל הגיוס שולטים! 12/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יגאל שלום אבקש שתטפלו לי בבעיה עם הישראכרט (ל"ת)
    פולה סייקביץ 12/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור