שיווק ופרסום

פרויקט הגמר של 'הבצפר': קמפיין להעלאת מודעות להסחות דעת בנהיגה

בשיתוף 'אור ירוק' - 'הבצפר' חתם מחזור נוסף של לימודי קופי בתערוכה שהוקדשה לזכרו של אבנר רוז, תלמיד שנהרג בתאונת דרכים במהלך לימודיו
בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר ועמותת \'אור ירוק\' הציגו אמש (יום ב\') תערוכת עבודות פרסום בנושא העלאת מודעות להסחות הדעת בזמן נהיגה. התערוכה החגיגית הוקדשה לזכרו של אבנר רוז, תלמיד הבצפר שנהרג בתאונת דרכים במהלך לימודיו.
בפרויקט הגמר הציגו בוגרי קורס הקופי את הרעיונות הקריאייטיבים עליהם עמלו בשבועות האחרונים, ובאירוע עצמו, שמעון, אביו של אבנר רוז נשא דברים ואמר: \"מאז התאונה אני חושב איך יוכל האירוע הזה להציל עוד אנשים, ולחסוך מהם וממשפחותיהם את מה שאנחנו עברנו ועוברים\".
בכניסה לתערוכה חיכו למבקרים שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל וערכו בדיקות \"ינשוף\", יחד איתם הוצבה במקום ה\'ניידת-מונית\' שחציה כשמה - מונית ואילו החצי השני - ניידת משטרה. על החצי שהינו מונית רשומות עלויות נסיעה במונית, ואילו על החצי השני, הניידת, רשומים סכומי הקנסות אותם משלמים נהגים הנוהגים בהשפעת אלכוהול.
טובית שלומי ויגאל בראון (צילום: רועי פלצמן)
טובית שלומי ויגאל בראון (צילום: רועי פלצמן)
בין המבקרים בתערוכה נכחו סיגלית קוכמייסטר, מנהלת שיווק עמותת \'אור ירוק\', אמיר גיא, יו\"ר איגוד חברות הפרסום, יגאל בראון מנכ\"ל \'הבצפר\' של חברות הפרסום, טובית שלומי, מבעלי דרורי שלומי, יורם לוי מבעלי ברוקנר יער, ניב חורש מנכ\"ל ראובני פרידן, ירון מרחב מבעלי ענבר מרחב ניסן, טל פרלמוטר, סמנכ\"ל הקריאייטיב של שמעוני פינקלשטיין ברקי ובני משפחת רוז.
לאחר תהליך שיפוט בו השתתפו בכירי \'הבצפר\', עמותת \'אור ירוק\' והמבקרים בתערוכה, הוכרזו הכרזות המנצחות: במקום הראשון זכה איתמר צרפתי, אחריו במקום השני שובל לוי ובמקום השלישי אלדר וקנין. התערוכה תועבר ב-6 בפברואר, יום חמישי הקרוב, לקניון דינזגוף סנטר ותהיה נגישה לקהל הרחב בשעות הפתיחה של הקניון.
המודעות של הזוכה במקום הראשון - איתמר צרפתי
הזוכה במקום הראשון איתמר צרפתי
הזוכה במקום הראשון איתמר צרפתי
הזוכה במקום הראשון איתמר צרפתי
הזוכה במקום הראשון איתמר צרפתי
לדברי שמואל אבואב מנכ\"ל עמותת \"אור ירוק\": \"העמותה מברכת את \'הבצפר\' על שיתוף הפעולה למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. עמותת \'אור ירוק\' פועלת בכל הכלים העומדים לראשותה כדי להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים. לא תמיד רק הנהג אשם, ולמדינה יש את היכולת לצמצמם את מספר ההרוגים הגבוה בכבישים על ידי הגדלת התקציבים ושיפור התשתיות. תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים\".
יגאל בראון, מנכ\"ל \'הבצפר\' ואיגוד חברות הפרסום: \"המוטיב המרכזי המנחה את הלימודים ב\'בצפר\' הוא החיבור של הסטודנטים לעולם האמיתי, הפעם החיבור הוא לעולם אמיתי מאוד. ההתמודדות של הסטודנטים עם הבריף של עמותת \'אור ירוק\' מקבל המחשה כואבת בדמותו של אבנר רוז ז\"ל, סטודנט שלנו, שקיפח את חייו על הכביש. אני מקווה שתערוכת הסיום תעביר את המסר באפקטיביות ובעוצמה. למען אלו החיים ולזכרו של אבנר רוז\".
אבנר רוז החל את לימודיו בקורס לפני כשנה, תוך כדי עבודתו בחנות \'למטייל\' בירושלים. במקביל נרשם והתקבל ללימודי כלכלה ויחסים בין-לאומיים באוניברסיטה העברית. ב-13 ביוני 2013 בשעה 16:45, בדרכו מירושלים לטירת צבי, סטה האופנוע בעיקול חד לנתיב הנגדי, מסיבות שאינן ברורות, והתנגש חזיתית ברכב פרטי שבא ממול. צוותי ההצלה הגיעו במהירות ועמלו לייצב את מצבו, הוא הוטס לבי\"ח העמק, לייצוב ולהערכה ראשונית, ומשם הוסע לרמב\"ם, לטיפול בפגיעת הראש, אך זו הייתה אנושה מדי, ומותו נקבע למחרת. אבנר שהיה חתום על כרטיס אד\"י, תרם לאחר מותו את איבריו והציל 7 אנשים.
הזוכה במקום השני שובל לוי
הזוכה במקום השני שובל לוי
הזוכה במקום השני שובל לוי
הזוכה במקום השלישי אלדר וקנין
הזוכה במקום השלישי אלדר וקנין
הזוכה במקום השלישי אלדר וקנין
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העלאת המודעות בקרב עובדי התפעול של בקרי התנוע
    מורה יצחק 02/2015/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאד התרשמתי מהרעיונות, הייתי רוצה להגיע גם לכל מיני מקומות שיכולים לתת לי גם רעיונות. כרגע אני בשלב ראשון להרים קמפיין בקרב בקרי התנועה(אתתים) ברכבת העלאת המודעות בהסחת דעת וביצוע אבטחות . אז אפשר לקבל מידע בבקשה
    סגור
  • 2.
    יוזמה יפה ומבורכת-אפשר גם
    אסף 02/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדוק את קורס נטוורקינג באתר אסכולי גם מצוין לא פחות.
    סגור
  • 1.
    ארט טוב מאפיל על קופי בינוני
    ארז 02/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל למראית עין, העבודות הזוכות זכו בגלל עבודת ארט מעולה שמחפה על קופי בינוני. עתיד התעשיה? או שאולי משהו צריך לקרות בבצפר.
    סגור