פרסום ושיווק

בזכות הגבינה בלי החומר המשמר: איש השיווק במארס - סמנכ"ל השיווק של טרה

ניר קניאס משמש בתפקיד ב-5 השנים האחרונות. בשנה האחרונה זינק נתח השוק של טרה מ-1.5% ל-15.4%. הדיבור ברשתות החברתיות זינק ב-100%
אלכסנדר כץ |  7
ניר קניאס (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי בחר בניר קניאס, סמנכ\"ל השיווק של חברת טרה, בזכות מהלך הוצאת החומרים המשמרים מהגבינה הצהובה \'נעם\' ומכלל מוצרי טרה. בהודעת האיגוד נכתב כי \"קניאס בחר לתקשר את הבשורה החדשנית באמצעות המוצר החדש - \'נעם\', גבינה צהובה ללא חומרים משמרים.

קניאס עובד בחברה המרכזית כבר 12 שנים, וב-5 השנים האחרונות מכהן כסמנכ\"ל השיווק של מילקו - מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל. בתחילת 2013 טרה עברה למחלבה חדשה בנגב שהקנתה לה יתרון מוצרי - היכולת לייצר את כל המוצרים במחלבה ללא חומרים משמרים. לדברי האיגוד, עד כה לא היה שיח ציבורי רחב סביב נושא החומרים המשמרים בגבינה הצהובה, \"וכדי שהצרכן יעשה פעולה אקטיבית וישנה הרגלי צריכה הוא היה חייב להבין את החדשנות שבמוצר\", כדברי איגוד השיווק.

טרם המהלך, החזיקה טרה בכ-1.5% נתח שוק, וכעת הוא עומד על 15.4%. בנוסף, ועל פי נתוני סטור-נקסט לחודש מארס 2014, הגיעה טרה במדפי רשתות השיווק לנתח שוק של 23.6%.



על פי יפעת מחקרי מדיה, נרשמה עלייה של 100% בשיח התקשורתי בנושא חומרים משמרים, ופעילות יחסי הציבור יצרה הד תקשורתי גדול להשקת \'נעם\' בשווי חשיפה של 3.5 מיליון שקלים.

מנימוקי ועדת השיווק: \"הקמפיין אותו הוביל קניאס, העלה מודעות לנושא חומרים משמרים והפך לנושא שיחה, ועל פי הנתונים - גם לנושא שעל סדר היום התקשורתי. הוצאה לפועל באופן מוצלח של מהלך מורכב זה, על רקע פעילות במחלבה חדשה, אינה טריוויאלית\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שתי סיבות להצלחה
    איש מקצוע 28/03/2014 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחת היא "לא תנובה", בדיוק כמו No Logo , אם אתה לא תנובה אנשים רק מחפשים תחליף למוצריה, יש טינה עצומה לחברה ולמה שהיא מייצגת. השני הוא הטרנד הבריאותי בגינו אנשים מוכנים לעשות הרבה. ועוד גורם שלישי - פרסומת טובה ושחקן מוכשר ואהוב , אבל זה באמת בשוליים.
    סגור
  • 6.
    תחזרו לרעיון קטן וחכם בפרסומות ,יותר אפקטיבי (ל"ת)
    ארץ זבת חלב חלב חלב 27/03/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    איש שיווק של חברה מפסידה
    בוקי 27/03/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת מוזר שהוא נבחר לאיש השיווק של מרץ כשטרה מפסידה מיליונים http://www.themarker.com/news/macro/1.2255285
    סגור
  • 4.
    רכיבה שיווקית על "הטרנד הבריאותי"
    שיווקית צעד נבון 27/03/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדל עצמך מאחרים אבל... מה רע בחומרים משמרים? להיפך ללא חומר משמר המוצר מתקלקל הרבה יותר מהר. היצרן מרויח 3 פעמים : נחסכות עלויות של חומר,המוצר כנראה יקר יותר(לא בדקתי) ומתקלקל מהר יותר (ואז זורקים ורוכשים חדש) לא הוכח שחומר משמר מזיק יותר מעשן מכוניות חומרי הדברה על פירות וירקות וכל מיני זיהומים שאנו חשופים אליהם ביום יום
    סגור
  • 3.
    ביה"ס לשיווק!!
    גיל 27/03/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללמוד וליישם!
    סגור
  • 2.
    מהלך מדהים!!
    רן 26/03/2014 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו ענק קניאס!!
    סגור
  • 1.
    בן אדם אפס. אפס תגובות. (ל"ת)
    אהבתי 26/03/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור