שיווק ופרסום
אקספרס: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת השילוח הבינ"ל DHL
משרד הפרסום בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל קיבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של החברה המוערך בכ-1.5 מיליון שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' TBWA בבעלותם של המייסדים און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וסמנכ\"ל הקריאייטיב ארז מי-טל יטפל בתקציב הפרסום של חברת השילוח הבינלאומית DHL.
ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה.
חברת DHL ישראל, פועלת בישראל משנת 1997, מתמחה בתחום משלוחי האקספרס ומעסיקה כ-420 עובדים בישראל. משנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.משרד פח מבית יהושוע (ל"ת)רינת 05/2014/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יופי יופיג'וני 05/2014/06הגב לתגובה זו0 0המשיכו כךסגור
-
1.תותחיםםם (ל"ת)יואב 05/2014/04הגב לתגובה זו0 0סגור