שיווק ופרסום

אקספרס: 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת השילוח הבינ"ל DHL

משרד הפרסום בבעלותם של און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וארז מי-טל קיבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של החברה המוערך בכ-1.5 מיליון שקלים
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי) (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' TBWA בבעלותם של המייסדים און גולדשטיין, זיו פופלבסקי וסמנכ\"ל הקריאייטיב ארז מי-טל יטפל בתקציב הפרסום של חברת השילוח הבינלאומית DHL.
ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה.
חברת DHL ישראל, פועלת בישראל משנת 1997, מתמחה בתחום משלוחי האקספרס ומעסיקה כ-420 עובדים בישראל. משנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משרד פח מבית יהושוע (ל"ת)
    רינת 05/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יופי יופי
    ג'וני 05/2014/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשיכו כך
    סגור
  • 1.
    תותחיםםם (ל"ת)
    יואב 05/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור