שיווק ופרסום

המנכ"לים בחרו: קבלו את הפרסומאים הנחשקים והנחשבים ביותר בישראל

24 מנכ"לים מהמשרדים המובילים השתתפו בפרויקט מיוחד וראשון מסוגו ובחרו באנשים שהם היו נותנים הכל כדי לגייס ל-4 תפקידים: סמנכ"ל קריאייטיב, דיגיטל, אסטרטגיה וניהול לקוחות. אייס מציג: הדרים-טים של הענף
נבחרת החלומות של ענף הפרסום (צילום: Getty images israel) (צילום Getty images israel)
מי הם אנשי הפרסום הנחשקים והמבוקשים ביותר בישראל, אלו שכל משרד היה שמח לגייס לשורותיו, וכל פרסומאי היה שמח להיכלל ביניהם? פרויקט מיוחד וראשון ומסוגו של אתר אייס לכבוד השנה העברית החדשה, מציג בפניכם את האנשים המוערכים ביותר בענף הפרסום, על פי בחירתם של האנשים הבכירים ביותר בענף - 24 מנכ\"לים של משרדי הפרסום המובילים בארץ.
בענף שמוצף בכישרונות שנבחנים על בסיס יומיומי, מדובר בשאלה לא קלה לתשובה. מסיבה זו בחרנו לפנות למנכ\"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל - אלו שהמילה שלהם היא זו שקובעת בסוף היום לגבי כל גיוס לתפקידים החשובים במשרד. בפרויקט השתתפו 24 מנכ\"לים שמהווים ייצוג הולם של המשרדים בעשירייה הראשונה, השנייה והשלישית של הענף.
השאלה שהוצגה בפניהם הייתה זו: \"בהנחה שיש לכם אפשרות מלאה לגייס את מי שאתם רוצים (לא מהמשרד שלכם) ל-4 התפקידים הבאים: סמנכ\"ל לקוחות, סמנכ\"ל דיגיטל, סמנכ\"ל אסטרטגיה וסמנכ\"ל קריאייטיב, במי הייתם בוחרים?\". חופש הבחירה שהוענק להם היה רחב למדי ולא הוגבל אך ורק למשרדים מתחרים בישראל, אלא כלל גם את שוק הפרילנסרים והישראלים שעובדים כיום בחו\"ל.
המנכ"לים הבוחרים
המנכ"לים הבוחרים

המנכ\"לים שהשתתפו בפרויקט: קובי ברקי, גיא בר, צור גולן, גולן נוחיאן, אלון מוליאן, קרן קיי, רמי יהודיחה, גיא וינברגר, אורי עיני, רובי ברזני, ארז רובינשטיין, ריצ\'י הנטר, ניר פרח, אורי ביילין, יוסי לובטון, יניב מלינרסקי, שהר לוינשטיין, אילון זרמון, ניב חורש, גיא קלנר, יורם לוי, יוסי צרפתי, אסי שביט וירון מרחב.
בשל עובדה זו, השונות שהתקבלה בתשובות הייתה גדולה באופן טבעי. לא פחות מ-64 שמות שונים התקבלו מתוך 86 שמות שהתקבלו בסך הכל (לא כל המשיבים הצליחו לבחור מועמדים לכל 4 התפקידים). בפער בין המספרים חבויים להם השמות הבולטים ביותר בענף - אלו שהוזכרו פעמיים, 3 פעמים ואחד בודד שכבש את הקטגוריה בה השתתף, עם 4 קולות. בתוך כך יש לציין כי בהתבסס על העובדה שהמנכ\"לים קיבלו מרחב פעולה גדול להצבעה - גם אלו ששמם הוזכר פעם אחת בלבד יכולים לראות עצמם כחלק מה-A list של הענף - לא דבר של מה בכך.
כפי שנקבע מראש - התשובות שהועברו לאייס מפורסמות כאן, אך הבחירות הפרטיות של כל מנכ\"ל שהשתתף נשארו חשאיות, זאת על מנת לאפשר להם חופש בחירה מלא וללא חשש.
הקטגוריה שהתמלאה בשמות (22) היא סמנכ\"ל הקריאייטיב - זו שכל משרד פרסום חייב כפונקציה אצלו וכל מנכ\"ל מרגיש שיש לו הכרות טובה איתה. בקטגוריית האסטרטגיה והלקוחות, התקבלו 15 שמות שונים ולעומתם קטגוריית הדיגיטל עם 12 שמות שונים. בחלוקה שמוצגת למטה - מופיעים בתמונות הפרסומאים שזכו למירב הקולות בכל קטגוריה (בהתאם לגודל) ומתחת שמות הפרסומאים הנוספים שהוזכרו כ\"נחשקים ונחשבים\".
הבולטים ביותר בקריאייטיב
הבולטים ביותר בקריאייטיב
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: שאול נפתלי, שרי סימן טוב, טל ריבן, עמית סטולר, אמיר אריאלי, רובי ניסן, הדס ליבר, איתי גלאון, רני צלח, עידו בן דור, ניר לוי, טל רביב, בן סבר, גדעון עמיחי, אלון זייפרט, ינאי וולף, ספי שקד
הבולטים ביותר בדיגיטל
הבולטים ביותר בדיגיטל
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עמית גורביץ\', אלדד אביטן, ליאת בקייר, ניר רפואה, מעיין טירנגל, אמיר וויס, אלון מוליאן, מיכאל מיטרני, הדר גור אריה
הבולטים ביותר באסטרטגיה
הבולטים ביותר באסטרטגיה
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: ירון תגר, אסף חתוכה, אלדד היילוויל, ליבי כץ בר, יעל ברזם, איתי בונה, אילן שילוח, לירון שכטר, ענת סגל, אייל לינור
הבולטים ביותר בניהול לקוחות
הבולטים ביותר בניהול לקוחות
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עידו הרמל, עדי אורן, אדם אבנון, ניר פדרבוש, אלי דולב, ענת לבנטון, בן מוסקל, רמי יהושע, אלון ברנר, תמי אייל, אורי עיני, שלי שפילמן יערי
המשרד המאוזן ביותר - מקאן תל אביב
הבחירות של המנכ\"לים מצביעות על מספר מגמות מעניינות בתפיסה שלהם את המתחרים והתעשייה. כך למשל ניתן לראות שהמשרד שנחשב למאוזן ביותר הוא מקאן תל אביב עם נוכחות ב-3 קטגוריות: קריאייטיב (סיגל עבודי), דיגיטל (יוסי ארז) ואסטרטגיה (אתי עבאדי). מקטגוריית הלקוחות הוא אמנם נפקד אבל לזכותו ייאמר שהאיש הבולט בה - שי אלמגור למד את יסודות המקצוע במקאן.
ניסים מויאל - האסטרטג הכי מוערך בענף
הקטגוריה שבה ההכרעה היתה ברורה וחד משמעית היא זו של האסטרטגיה עם 4 קולות לטובת ניסים מויאל - היחיד שזכה להבעת אמון והערכה שכזו מהקולגות. מבחינת הענף, מויאל נתפס כדמות האסטרטגית הטובה ביותר שעובדת בו כיום - המשמעות עבור \'אברהם\' בה הוא משמש כשותף אינה מבוטלת. המשרד שרושם צמיחה נאה וממוקם בעשירייה השנייה של הענף יכול לסמן לעצמו וי על אחת הפונקציות החשובות ביותר.
עוד עולה כי בקטגוריה זו הפרילנס שולט - עם נוכחות בולטת של יוני להב ויוני קיש. במשרדים רבים פונקציית סמנכ\"ל אסטרטגיה אינה מאוישת ורבים פונים לשחקני רכש מבחוץ לפי פרויקטים ומכרזים - סיבה זו היא שדוחפת את המנכ\"לים לציין שמות מ\"בחוץ\".
מולטי טאלנטים - שצ\'רבקוב ובלום
ניתוח של קטגוריית הדיגיטל/קריאייטיב מגלה דבר מעניין נוסף. השמות של מקס שצ\'רבקוב ודנה בלום הוזכרו הן בקריאייטיב והן בדיגיטל. טשטוש הגבולות בין התחומים והעובדה שרבים בענף תופסים את מלאכתו של איש הקריאייטיב העתידי (או העכשווי) כמי שאמור לקרב את המשרד לעולמות החדשנות והטכנולוגיה הופך את המולטי טאלנטים למבוקשים תחת כמה כובעים.
השמות שעולים בקטגוריית הדיגיטל זורקים את אנשי התעשייה לימים דיגיטליים יפים יותר - אז הקרב בין אידיאולוג\'יק למקאן הפך את התחום למדובר ביותר. השמות של מקס, ינון לנדנברג, יוסי ארז ודנה בלום קשורים כולם בקרב הענקים הזה שהיו חלק משמעותי במשרדים אלו לאורך הקריירה.
בקטגוריית הקריאייטיב אפשר לראות שבאומן בר ריבנאי לא איבד את זה. נדב פרסמן קיבל את מירב ההצבעות עם 3 קולות. פרסמן כזכור החליף את יורם לוי שבולט אף הוא בקטגוריה זו - מה שאומר שהמשרד מצליח לייצר את העברת המושכות בצורה חלקה.
פובליסיס: האנשים הטובים שם - נשאר רק להביא קבלות
משרד נוסף שניתן לציין הוא פובליסיס - משרד הפרסום שארי מלמוד קיבל לידיו עם אדמה חרוכה מוזכר ב-2 קטגוריות: הדיגיטל עם תימור גורדון והלקוחות עם אדם פולצ\'ק. נראה שעבור בכירי הענף מדובר במשרד שלמרות התהפוכות הרבות שעברו עליו מחזיק בידיו את האנשים שיוכלו למשוך אותו קדימה.
עיצוב גרפי: אורית ברגמן
תגובות לכתבה(68):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    ניר פדרבוש יצא כבר מהארון?
    גילי 07/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואוולה! זוכר אותו מבית הספר. בעיות אלימות. אדם מחריד.
    סגור
  • 41.
    נמאס לראות את הענף
    פרסומאי 09/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשות ריסטרט לענף כולו. רק מלקרוא את הטוקבקים ניתן להבין כמה רקוב הענף. כמה רוע, כמה אנשים קטנים וכמה גועל נפש בביצה כל כך קטנה. לכל אלו ששמם לא הגיע לרשימה ומלכלכים, כנראה שבאמת לא מגיע לכם להיות בה. לכל אלו שסתם מלכלכים, תתביישו לכם ותבינו כמה עלובים אתם. לכל אלו שברשימה, כל הכבוד ובהצלחה. אם הגעתם לרשימה כשהבחירה אנונימית אז כנראה שעשיתם משהו טוב, תמשיכו כך ואל תתייחסו לכל צרי העין
    סגור
  • 40.
    אנשים ראויים אחד אחד -
    הכובס 09/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתואר - 'אנשי יחסי הציבור מטעם עצמם של השנה'. חוץ מקומץ אנשים מוכשרים (פרסמן, עבודי, יוסי ארז, יוני קיש) יש פה בעיקר אנשים שחיים על אינרציה של יחסי ציבור עצמית. יורם לוי?! מה הוא עשה אי פעם חוץ מלגמגם ולסחוב לגדעון את המזוודות? דנה בלום?! היא כתבה יותר פוסטים עצמיים מקמפיינים אמיתיים. מקס עסוק בשנים האחרונות יותר מדי בלהיות 'מגניב' ופחות מדי בלהיות יצירתי. אבל איך אומרים - מספיק לראות את רשימת הבוחרים כדי להבין לאן הולך ענף הפרסום בישראל. אה, ומילה אחרונה - שחר פילר. כי בלי להזכיר את השם שלו המחולל לייקים לא עובד. אז הנה סיבה אחת (ויחידה) להזכיר אותו.
    סגור
  • 39.
    רשימת הבוחרים נורא נורא מרשימה
    שושנה 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא?
    סגור
  • 38.
    איפה אדי גולדנברג יקיר המדור?
    סטיב 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הוא מיילל בפייסבוק שלו על זה
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    מיני קקטוס, הנה כך עובדת השיטה
    אין בעד מה 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנשים מפרגנים לחברים שלהם כפי שהם מפרגנים להם בקקטוס חוץ ממקס שהוא היחיד עם פיגור מגניב כפי שאנשי פרסום היו פה פעם, כל השמות אנשי תחזוקה מעולים, שעושים עבודה טובה בעיניו של הלקוח, אנשים שמשרים אצל הלקוח בטחון, אבל לא באמת יודעים להעז. אשרי הקריאיטייב המפגרים והטובים הם בוגרי אדלר ושחר פילר
    סגור
  • 36.
    טנקוס תעשה לי ילד !!!! (ל"ת)
    אייל 09/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין ספק, אחד הכוכבים ברשימה
    רותי 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בואו נעשה את זה פשוט, הוא הוא הפרסומאי מספר 1 בארץ !!!
    סגור
  • 35.
    הערה
    הגר 09/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שבוחר הם לא הלקוחות אלא מעגל קטן של אינטרסנטים. אם הענף זה ביצה זו התוצאה, מגוחך. אנשים רבים שלא כאן טובים וצנועים פי 1000. לקוחה לא מרוצה.
    סגור
  • 34.
    טל רביב החתיך תעשה לי ילדים
    נעמי 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין לך פייסבוק??
    סגור
  • say when (ל"ת)
    tal 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא כבר לא פורה (ל"ת)
    סיליה 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    הענף לא שייך לאנשים האלה, הענף שייך ללקוחות
    טל 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף מנהל לקוחות המוזכר בכתבה לא גרם או יגרום ללקוח לעבור משרד. אף מנהל אסטרטגיה בכתבה לא הציל חברה או יצר הצלחה כנגד כל הסיכויים לחברה שחוותה נפילה. אין בכתבה איש קריאטיב אחד שעמד או יעמוד על הבמה בקאן השנה. ואין פה אף איש דיגיטל שעשה הרבה יותר מכמה עמודי נחיתה. יש בדירוג לא מעט אנשים מוכשרים ובעלי אישיות כובשת, אולי חלקם אפילו מובילים תרבותיים משפיעים בתוך המשרד, אבל אין כל קשר בין היכולות האישיות שלהם לבין רמת הקמפיינים שהמשרדים שהם עובדים בהם מוציאים. אני מציע לשאול את העובדים אצל האנשים המופיעים בכתבה האם יש להם הרגשה שהשנה הם עומדים לעשות את קמפיין חייהם והאם המנהלים במשרד הם מגשימי החלומות שלהם והאם המשרד שהם עובדים בו כרגע הוא הכי טוב בעולם ותראו מה תהיה התשובה...
    סגור
  • 32.
    מצעד ליקוק הזוי
    הזוי 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצעד ליקוק הזוי לאנשים בענף... תעשו מצעדים בקרב האנשים האפורים בענף על איזה משרד פחות חרא לעובדיו
    סגור
  • 31.
    תעודת עניות לענף הפרסום
    גדעון יניב 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אכן הבחירה אובייקטיבית וחשאית התוצאות מעידות על הידרדרות הענף ! המניפולציה היא כה עצומה עד שזר שיקרא את הכתבה עוד יחשוב שזו הרמה של בכירי הענף .
    סגור
  • 30.
    עוד שם שהוזכר ברשימה
    משעשע 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילן שילוח על תקן עוד שם
    סגור
  • 29.
    אז אם יש כל כך הרבה כישרון, איפה התוצרת הטובה
    ורד 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול לדבר על מהלך אחד טוב שהיה השנה? מישהו יכול לנקוב ברעיון גדול אחד? באמת. בדיוק כזאת כתבה משמרת את התדמית הגרועה של הענף הזה, שיותר חשוב לו לזכות בפרסים וללקק לעצמו, מאשר לעשות עבודה טובה ללקוח.
    סגור
  • 28.
    כל כך הרבה מוכשרים רק חבל ש...
    צ'דר חברתי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתעשייה שמגלגלת מיליונים הם מרוויחים פרוטות.
    סגור
  • 27.
    חבורה של כלומניקים!
    אחד 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשיית הפרסום מלאה באנשים מגעילים ושחצנים
    סגור
  • 26.
    אורן פרנק, אסי שביט, שוני רבני וגדעון עמיחי
    דבילים 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשימת מכולת ששכחו בה את המותגים הגדולים. הכל פרייבט לייבא חברים של חברים
    סגור
  • 25.
    די מביש להיות בענף הפרסום הישראלי
    שרון 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים האחרונות. חסרי כשרון, חסרי הבנה בשיווק, אף בעננים ובלי מהלך אחד חדשני, מבריק או מוצלח מבחינת הלקוח. כולם סוחרי סוסים ועבדים בסווט שופס המכונים משרדי פרסום. חבל.
    סגור
  • 24.
    הבעייה עם הרשימה היא לא הזוכים
    צ'יצ'ו 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא הבוחרים. 15 שנה בענף ולא מכיר את רובם :)
    סגור
  • 23.
    ניסים מויאל...עוד בפולניה
    אורלי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.
    סגור
  • 22.
    אויש, נו. שטויות. בהתבסס על 2013-14
    יש פרסום אמיתי בארץ? 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לי פרויקט אחד שאתם גאים בו? מהלך שיווקי יוצא דופן? אסטרטגיה ששינתה מציאות או מותג או חברה? מהלכי דיגיטל בשקל בקמפיינים של שבוע באוויר וזה עוד בחודשים טובים. הפרסום בארץ מת. גם האנשים. מתים מהלכים. הטובים בהייטק
    סגור
  • 21.
    ניסים מויאל...עוד בפולניה ידעתי
    אורלי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.
    סגור
  • 20.
    יוני להב?!?!
    שטויות במיץ 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה קטע???
    סגור
  • 19.
    יש במדיה מוכשרים מאלו
    דני 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש במדיה מוכשרים מאלו מאחורי הקלעים יש אנשים מוכשרים מאוד במדיה שעושים את רוב העבודה בפרט בערוצים המסחריים אז סבבה שהמשרדים ימשיכו לעמוד ממול המראה וללטף את עצמם ... בפועל הלקוחות מגלים שיש עולם אחר והוא טוב יותר ! שנה טובה
    סגור
  • יש בהחלט מוכשרים מאלו במדיה
    איתן 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בחור בקשת בשם גיא ( אם הוא עוד שם ) אסטרטג ברמה גבוהה בערוץ 10 יש אחד בשם יניב יש לו פתרונות להכל מפתיע. ברשת לא מכיר
    סגור
  • מכירה ונעזרת
    איריס 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שחשבתי שרק במשרדים ניתן לקבל מענה גיליתי והופתעתי מהמקצועיות בלי רברבנות ושחצנות כמו : אנחנו הכי חזקים / מקצועיים / והכי הזוי אמרו אנחנו מלכי המדיה
    סגור
  • חזק מאוד מכיר כמה ;-) (ל"ת)
    יואב 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אריאלי מספר אחד בתעשייה
    יורם 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחכים ליום שיפתח שוב את אריאלי ..
    סגור
  • אריאלי? עם מי?
    אמנון א. 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמוס טל-שיר היפיוף? מיכל צרפתי-אפרת שמקדמת את עצמה במצבים אופקיים? די עם הנוסטלגיה המזוייפת.
    סגור
  • 17.
    רשימה הזויה. איפה שוני?! (ל"ת)
    מיקי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    נטלי זיו הדור הבא של ניהול לקוחות. תותחית על
    מירי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלל
    סגור
  • תכלס (ל"ת)
    נטלול 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נטלול די לכתוב טוקבקים לעצמך (ל"ת)
    נדב 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מקס שצרבקוב לא משחק ב"איש חשוב מאד"?
    יובל 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובקטע הרציני, שכחתם להוסיף קטגוריה של" שומר והדבק" הכי טוב או "מחפשי הרפרנסים" הטוב ביותר.
    סגור
  • מקס שרבקוב
    מקסים 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד המוכשרים, החרוצים והמשוגעים בענף. הלוואי על כל משרד אחד כזה
    סגור
  • הוא הכוכב של הסדרה! (ל"ת)
    יעל 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    השאלה היא מי היה בוחר את זרמון למנכ"ל שלו?
    שאלת תם 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש בדיחה
    סגור
  • 13.
    תעשייה שמלקקת לעצמה בלי קבלות
    עצוב 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי קריאייטיב בינונים מינוס ואנשי דיגיטל שלא יודעים לעשות יותר מבאנר. לא עשו השנה (וגם לפני זה) שום דבר מהותי /יצירתי הרשימה הזאת היא בדיחה גרועה
    סגור
  • 12.
    אני אוסף לכם את הלקוחות לאט ובשקט
    תמשיכו 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללקק לעצמכם זה נהדררר
    סגור
  • 11.
    סקר מלוקק ביותר (ל"ת)
    מחמוד של תמר 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    איך שכחתם את מטין התותח מליאו ברנט
    משיח 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת הייתה בדיחה לראש השנה
    סגור
  • 9.
    תמשיכו ללקק לעצמכם את התחת
    אחד שהיה שם וברח 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסוף כל הלקוחות באמת יברחו
    סגור
  • 8.
    כמה מילים על הרשימה הזו
    אחד שיודע אבל ממש 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר ראשון, ניסים מויאל הוא אכן בחירה נכונה. האיש אסטרטג מדהים, חכם ובן אדם. כל היתר אלו בחירות הזויות במקרה הטוב, של אנשים שעושים לעצמם יחסי ציבור ולא יודעים את העבודה. יש שם לפחות 2 אנשי קריאייטיב שאין להם מושג מה זה קריאייטיב וקונספט ונבחרו בחמישיה הראשונה... בדיגיטל חסרים תותחים אמיתיים ובלקוחות חסרים אלו שעומדים באמת מול לקוחות אימתניים. חוץ מזה, יש הרבה אנשים ששווים את משקלם בזהב (ואת שכרם) אבל לא עושים רעש וצלצולים, בלעדיהם כלום לא יקרה.
    סגור
  • 7.
    תרשמו ...
    יונתן 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    redtubebeegxnxxporntubeyouporn אולי קצת תפסיקו לאונן על עצמכם ותפתחו לעוד עולמות .. מומלץ !!
    סגור
  • 6.
    בוש-ה
    באומן 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את פדרבוש לא הייתי לוקח להיות כרוז בארומה.
    סגור
  • לא סבלתי את המחליף של פדרבוש
    תקציבאית מתגעגעת 09/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גירד את קרסוליו. מה שכן הוא היה יותר ׳חברמן׳.
    סגור
  • פדרבוש תותח
    היה שם בזמן אמת 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אחד שבאמת לא סופר אף אחד היה יכול לקחת את הקבוצה שלו לדאנג'ן !!!
    סגור
  • למגיב הטיפש -'באומן׳
    פדר-גרופית 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אידיוט, ניר הוא אחד הסמנכלי״ם הכי אנושיים הכי מקצועיים והכי מגניבים שהיו ויהיו.
    סגור
  • 5.
    הענף הזה מזכיר לי את הכלב שלי, יועז ז"ל
    יורם 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היום היה מלקק לעצמו את הבייצים, חוץ מזה גורנישט לא תרם כלום לאף אחד, אני לא זוכר מהלך פרסומי מעניין השנה תכלס אין פה כישרון.
    סגור
  • יועז ז"ל לפחות היה נאמן ואהב באמת (ל"ת)
    אלי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בין המנכ"לים - רק שתי נשים, כל השאר גברים
    נודניקית אבל צודקת 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפילה.
    סגור
  • 3.
    מה עם הלקוחות?
    הילה 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות לזוכים, אבל מה יעזרו כל הפונקציות לחא לקוחות? מציעה לעשות סקר בין משרדי הפרסם על מי הלקוח המועדף. אבל לא רק במונחי תקציב פרסום וסקסיות המותג אלא לקוח נאמן, מבין עניין, כיף לעבוד אתו ובשבילו.... שנה טובה
    סגור
  • אין חיה כזאת.... ולא לקוח כזה (ל"ת)
    ביי הוק וליקוק 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין על טל ריבן! (ל"ת)
    טל ריבן המלך! 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טל ריבן פוץ (ל"ת)
    ופוץ נשאר פוץ 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פוץ עם עננה שענקית על מידותיו (ל"ת)
    טל ריבן 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם שחר פילר התותח?
    שלומית בונה סוכה 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...
    סגור
  • נראה כאילו מישהו המציא "תותח לייקים". אפשר...
    אלי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעשות מזה הרבה כסף על לקוחות (כסף קל בלי הוצאות)
    סגור
  • אין מספיק אנשים בענף הזה לכמות הלייקים שנלחצו
    פרסומאי 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה.
    סגור
  • כשלקוח כמו yes לא רצה לעבוד איתך וכשלקוח כמו
    :) 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סנו לא רוצה לעבוד איתך אתה לא יכול להיחשב כמוביל בתחום. מנהל בינוני במשרד בינוני מצא את מקומו, בשבילו ש-סנו לא יעזבו כי אז הוא אחראי לריסוק משרד שקיים שנים בענף, בינוני ככל שיהיה.
    סגור
  • הקנאה אוכלת אותך...
    שלומית בונה סוכה 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יס עבדו איתו והוא ממש לא בינוני.... אבל אתה מותק, בינוני ומטה...
    סגור
  • אחד שלא יודע כלום 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואוווווווו אז אני מבין שאתה ממש שונא אותו ??? אתה בטח איזה לוזר שהוא לא קיבל לעבודה או משהו כזה ? פילר הוא מהדור הישן והטוב של הקרייאטיב כזה שיודע לכתוב תסריט כמו שצריך ולא לחפש אותו ביוטוב. ואחד המנהלים הכי טובים לעבוד איתם !
    סגור
  • תרשמו ותזכרו את השם. גוטמן. רועי גוטמן.
    jo 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהל קריאטיב מספר 1 בארץ. גם מוכשר בטירוף וגם בן אדם נדיר מה שמאוד חסר במחוזותינו
    סגור
  • בנאדם נדיר? יותר בנאדם מריר. (ל"ת)
    אלי גוטמן 09/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באמת?!?!? (ל"ת)
    יוסי ארז 09/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור