שיווק ופרסום

הרשות למלחמה בסמים נגד קמפיין לפמ עם משה אבגי: "פסול, שגוי ולא מצחיק"

מנכ"ל הרשות לא אהב, בלשון המעטה, את קמפיין ההתמכרות וכתב למנכ"ל לפמ גדי מרגלית: "התמכרות לסמים איננה מצחיקה, כי אם מחלה שמביאה להרס חיים; אבקשכם להורידו לאלתר". מרגלית: "הוא לא מבין את ההומור"
משה אבגי בקמפיין שקיות הניילון. "ההתמכרות" (צילום צילום מסך)
קמפיין המשרד להגנת הסביבה בכיכובו של משה אבגי שעלה לאוויר השבוע לא התקבל יפה על ידי הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול. הקמפיין שבו אבגי מוצג כ\"מכור שנגמל\" עם עולם תוכן ששאוב באופן מובהק מעולמם הקשה של המכורים לסמים, נתפס על ידי מנכ\"ל הרשות יאיר גלר כ\"פסול ושגוי\".
במכתב שהעביר גלר לגדי מרגלית, מנכ\"ל לפמ הוא מציין: \"אין ספק שמדובר במטרה חשובה וראויה, אך לצערי הדרך בה מועבר המסר, הרבה פחות ראויה...ההקבלה שעושה הקמפיין בין שימוש בשקיות ניילון להתמכרות לסמים, הינה פסולה ושגויה. ההתמכרות לסמים, איננה נושא \"מצחיק\" או קליל, כי אם מחלה שמביאה להרס חיי המכור ולהרס חיי הסובבים אותו. ההתמודדות עם המחלה הזו קשה ודורשת משאבים רבים מהמכור ומהחברה וממש, אבל ממש לא מצחיקה !!!\".
משה אבגי בקמפיין לפמ לצמצום השימוש בשקיות ניילון
עוד מציין גלר, כי \"בימים האחרונים התקבלו במשרדי הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול פניות רבות של מכורים לשעבר ושל בני משפחות של מכורים שנפגעו קשות מהשימוש הכאילו הומוריסטי, בהתמכרות לסמים בכדי לשווק מעבר לשקיות בד....תחשבו איך הייתם חשים אם הייתם מתמודדים עם מקרה של התמכרות אמיתית במשפחתכם, כשמשה איבגי היה צץ מולכם עם סרטוני ה\"אני מכור\" ? כשאתם חיים יום יום את ההתמכרות האמיתית, ההרסנית\".
בשורה התחתונה מבקש גלר ממרגלית ולפמ \"להוריד לאלתר את הקמפיין הפוגעני ולנסות להכין במקומו קמפיין פרסומי שיהיה בו בכדי לשכנע את הציבור לעבור לשקיות בד, מבלי לפגוע ברגשותיהם של אנשים המתמודדים עם התמכרות אמיתית, קשה וכואבת\".
בתגובה אמר מרגלית לאייס כי מנכ\"ל הרשות למלחמה בסמים \"לא הבין את ההומור שעומד במרכז הקמפיין\". לדבריו \"הפרסומת היא הומוריסטית, כאשר האסטרטגיה התקשורתית היתה הצגה של צריכת שקיות ניילון כסוג של התמכרות\".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התמכרות לשקיות
    יהודה . ס 11/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין את הפרסום לא היה לכם משהו על הנזק ששקיות גורמות לסביבה או לאוזון על מה התמכרת תנו סוכריות בחינם ואז מה תגידו שאנשים מכורים לסוכריות שקיות ניתנים בחינם ולכן כל אדם לוקח בגלל הנוחת ולא בגלל התמכרות לשקיות גועל של הומור ובמיוחד בושה למשרד ממשלתי לנהוג כך
    סגור
  • 3.
    הומור וצחוק היא הדרך להתמודדות עם כל בעיה בחי
    יובל 11/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחיים. לשבת לבד, לבכות ולהיכנס לדיכאון כדי להיגמל זו לא הדרך. גם הרשות למלחמה בסמים צריכה להסתכל ככה על החיים כדי להצליח במטרתם לגמול משתמשים
    סגור
  • 2.
    מטרידן כפייתי (ל"ת)
    מוטרדת מינית 11/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא יודע מה זה התמכרות. ולא לסמים אשמאי זקן (ל"ת)
    אילנית 11/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור