שיווק ופרסום

מה קורה כשמתעלמים מאלימות? ynet וטוויסטד עם מעברונים מפתיעים בסלולר

הגולשים שפתחו את אפליקציית ynet בסלולר נחשפו למעברון שבו נראית דמותה של אשה מוכה. מי שלחץ על "התעלם" זכה לצפות בהמשך המפתיע
ynet וטוויסטד. אלימות נגד נשים (צילום אייס)
משרד הפרסום הסלולרי Mobix מבית טוויסטד ואתר האינטרנט ynet חברו יחד לקמפיין מעברונים מפתיע בפלטפורמת הסלולר של האתר, שעלה הבוקר (יום ג\') לאוויר. הקמפיין מציין את היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים ועושה זאת באמצעות מניפולציה על הפעולה הבסיסית ביותר של הגולש הממוצע - סגירת פרסומת.
תחת התובנה שאלימות מכל סוג, לרבות אלימות נגד נשים, היא תופעה שאסור להתעלם ממנה, הגולשים שפתחו את אפליקציית ynet בסלולר נחשפו למעברון שבו נראית דמותה של אשה מוכה עם בכיתוב: \"200,000 נשים בישראל סובלות מאלימות במשפחה\". בפינה השמאלית העליונה של המעברון מופיע סימן ה-X לסגירת הפרסומת בצירוף המילה: \"התעלם\" - מה שמוביל את הגולשים לחלקו השני והמעניין של המהלך.
לצפייה במהלך: לחצו כאן
ההפתעה האמיתית מחכה דווקא לגולשים שבוחרים להתעלם מהמעברון ומנסים לסגור אותו. גולש שלוחץ על כפתור \"התעלם\" זוכה להפתעה לא נעימה: התמונה של האישה במעברון הופכת לסרטון וידאו של כמה שניות בו האלימות כלפיה מסלימה והיא חוטפת שתי סטירות לחי מזעזעות. מיד לאחר מכן עולה המסר של הקמפיין: \"התעלמת? אתה חלק מהבעיה!\".
משמאל לימין. המעברונים בקמפיין לפי הסדר שהם מופיעים לפני הגולש
משמאל לימין. המעברונים בקמפיין לפי הסדר שהם מופיעים לפני הגולש
קרדיטים: מנכ\"לים: אלון מוליאן וקרן פרידמן. סמנכ\"ל קריאייטיב: אייל גן-מור. מנהל קריאייטיב: יגאל לוי. קופי: חזקוש ישורון. מנהלת לקוחות: שני חביב. מנהלת פיתוח עסקי Mobix: מירב מור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלון מוליאן מקצוען תותח (ל"ת)
    מיכל אדר 11/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור