שיווק ופרסום

דו-קיום מתחיל בפרסום? מוסא חסדייה ולאה גרינשפן בקמפיין להרגעת המצב

הפרסומאים ששותפים במשרד 'סקטורס-אלבוסתני' קוראים לגולשים להעלות תמונות מתויגות עם השותף הערבי/יהודי לעבודה, לימודים, יצירה, שכונה ועוד
מוסא חסדייה ולאה גרינשפן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
בניסיון להנמיך את הלהבות בישראל, על רקע המתיחות בין יהודים לערבים, עלה אתמול (יום ד\') לאוויר קמפיין רשת שמאחוריו עומדים אנשי הפרסום מוסא חסדייה ולאה גרינשפן, מנהלים משותפים של משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתני.
הקמפיין שקורא לדו קיום מופיע בשתי השפות, תחת השם \"אנחנו שותפים / نحن شركاء\" ובמסגרתו נקראים גולשים יהודים שיש להם חברים ערבים ולהיפך (גולשים ערבים עם חברים יהודים) - להעלות תמונה של עצמם מחזיקים שלט ובו כתוב \"אני שותף של...\" ולתייג את החבר.
בעמוד הפייסבוק של הפעילות כותבים חסדייה וגרינשפן: \"אנחנו קוראים לציבור להשמיע את קולו נגד הגזענות, ההסתה והאלימות ובעד הסובלנות והשותפות. המטרה שלנו היא ליצור שרשרת אנושית של שותפות - שותפים לעסקים, שותפים לספסל הלימודים, שותפים לשכונה, שותפים ליצירה, שותפים לערכים, שותפים לתקווה וכל שותפות אחרת\".
עוד הם כותבים: \"אנו מזמינים אתכם להיכנס דרך האפליקציה בדף, לכתוב מי השותף שלכם, להעלות תמונה שלכם אוחזים בשלט עם הכיתוב: \"אני שותף של...\" ולתייג את השותף.
ובשפה הערבית: نحن نناشد الجمهور بأكمله بإسماع صوته المناهِض للعنصرية، التحريض والعنف والمؤيّد للتسامح والشراكة.
هدفنا هو خلق سلسلة بشرية من الشراكة – شركاء في الاعمال، شركاء على مقاعد الدراسة، شركاء في الحي، شركاء في الابداع، شركاء في القيم، شركاء في الامل وكل شراكة اخرى.
نحن ندعوكم الى دخول التطبيق في هذه الصفحة، كتابة اسم شريككم، تحميل صورة لكما وانتما تحملان لافتة كُتِب عليها:\"انا شريك....\" والاشارة الى اسم الشريك.
התמונות הראשונות בקמפיין הרשת
התמונות הראשונות בקמפיין הרשת
התמונות הראשונות שהופיעו בקמפיין
התמונות הראשונות שהופיעו בקמפיין
לדברי גרינשפן: \"הקמפיין נועד כדי לקרוא לציבור להשמיע את קולו נגד הגזענות, ההסתה והאלימות ובעד הסובלנות והשותפות\". חסדייה מוסיף ואומר: \"אנחנו מאמינים שהדבקות בשותפות מחזקת את דרך החיים שיש בה סובלנות, הבנה וקבלה\".
חסדייה (תושב פורדיס) וגרינשפן (תושבת תל אביב) מנהלים ביחד את משרד הפרסום שלהם מזה 10 שנים ומעסיקים בו 30 איש, יהודים וערבים, שעובדים יחד על קמפיינים ופרויקטים שיווקיים למגוון ארגונים במשק הישראלי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שאלה
    פומפיה 11/2014/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני מצטלם עם תימני, זה נחשב?
    סגור
  • אם הוא תימני אמיתי, תושב צנעא בהווה, אז כן (ל"ת)
    תשובה 11/2014/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה יופי
    מישו 11/2014/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר למטרה החשובה, כיף לראות אנשי פרסום מוציאים את הראש מה..ת, ונרתמים לפעילות ציבורית. בטח כזו שהיא לא בהכרח פופולרית היום, ושאין להם שום דבר להרוויח ממנה. יישר כח.
    סגור