שיווק ופרסום

הג'וקר של דרעי: אחרי שעבד עם 'הבית היהודי', ספי שקד עובר לייעץ לש"ס

שקד שנמנה בבחירות 2013 על מערך התקשורת של מפלגתו של בנט, ממשיך בגזרת המפלגות הדתיות. ישמש כיועץ אסטרטגי לפרסום ורשתות חברתיות
ספי שקד (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
בחירות 2015
בחירות 2015
לאחר שהכחיש כי הוא מתכוון לקחת חלק בבחירות הקרובות, הפרסומאי ספי שקד מתקשה לעמוד בפני החיזורים. לאייס נודע כי שקד ישמש כיועץ הקמפיין של ש\"ס , שעברה טלטלה עם עזיבתו של אלי ישי והקמת מפלגה מתחרה.
בכך שקד ממשיך לככב בגזרת המפלגות הדתיות, לאחר שבבחירות הקודמות נמנה על צוות יועצי התקשורת של הבית היהודי , שרשמה בסופו של יום הצלחה רבה עם 12 מנדטים.
שכפי שנחשף באייס , הכוורת התקשורתית של מפלגת ש\"ס תכלול את ראש מטה ההסברה אריאל משעל (בנו של נסים משעל), דובר ש\"ס לשעבר איציק סודרי ו חגי אליאס שהיה בעבר יועץ התקשורת ודוברו של אהוד אולמרט .
המערך התקשורתי יכלול גם את הפרסומאי יגאל רווח ומשרד הפרסום אפיקים שבבעלותו. כזכור, בתחילה, דובר בש\"ס על היפרדות מרווח שמלווה את המפלגה באופן מסורתי מזה שנים ומקרוב לאנשיה ומאוחר יותר לאחר פגישה בין רווח ליו\"ר המפלגה אריה דרעי סוכם כי הוא ייקח חלק פעיל גם בבחירות אלו.
שקד שהצטרף למשרד הפרסום דרורי שלומי כשותף בשנת 2011 ופרש ממנו לאחר פחות משנה, הוריד מאז את הפרופיל התקשורתי למינימום האפשרי. בשנתיים האחרונות הוא הרבה לעבוד בחו\"ל, כאשר לצד עבודתו עם הבית היהודי בבחירות הקודמות הוא הועסק גם כיועץ פרסום במערכת בחירות בדרום אמריקה. מינויו של שקד קיבל את ברכת הדרך של יו\"ר המפלגה אריה דרעי. הוא ישמש כיועץ אסטרטגי בתחומי התקשורת, פרסום ורשתות חברתיות.
מטה ההסברה בקמפיין של ש\"ס יחולק ל-4 תתי מטות שיפנו לקהלי יעד שונים: המטה למגזר החרדי, המטה למגזר הכללי והמטה למגזרים: העיקרי שהוא הערבי והמשני, קהל העולים מצרפת. את מטה ההסברה למגזר החרדי ינהל אשר מדינה שהיה עד כה עורך החדשות המוסף השבועי של העיתון למגזר החרדי המבשר.
ש\"ס וספי שקד אישרו לאייס את פרטי הידיעה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לכל המגיבים, לאיש הזה מעולם לא היו עקרונות.
    שי 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, תמיד היו לו כישורים, אבל גם תמיד היו לו בעיות. הוא הגיע גבוה מידי בשביל הסך הכל שלו. התרגל לרמת חיים ועכשיו מה שנשאר זה...
    סגור
  • 7.
    הפנים של עולם הפרסום
    שני 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש אחד שמגלם בתוכו את כל מה שרע בעולם הפרסום ובפרסומאים - ימכור את האמונה שלו, את המשפחה שלו, את החברים שלו ואת החיים שלו בתמורה לכסף הגדול. בנאדם שחושב לטווח קצר ומתנהל בצורה ילדותית מבלי להבין את ההשלכות ארוכות הטווח של מה שהוא עושה.
    סגור
  • 6.
    מכר את נשמתו
    ירון 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פאתט
    סגור
  • 5.
    למה ספי?
    אורי 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד כדי כך איבדת כל עיקרון בחיים? זוכר שסיפרתם על תלאות הגיור של לוקה? לעשות קמפיין למפלגה גזענית, חשוכה, שוביניסטית. למה? עד כדי כך לא הולך לך כשאין בחירות? עד כדי כך אתה בלחץ על כסף? איך אתה יכול? מתבייש בך.
    סגור
  • 4.
    קורבן אופנה
    עמית 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קורבן אופנה
    סגור
  • 3.
    עכשיו,ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה באופן ספי.. (ל"ת)
    מריומה 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    איש מדהים ואחרי מה שעשה בשביל משפחת זיתוני...
    אבנר 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במשך כמעט שלוש שנים הוא ייעץ ועזר מכיסו וראשו למשפחת זיתוני, מאחורי הקלעים, בשקט ובמקצועיות, לא סתם הסיפור הזה הגיע לכל בית בישראל. מגיע לו להסתכל על עצמו במראה ולראות שם את הטוב שעשה. יעוץ זה מקצוע וזו פרנסה שמכבדת את בעליה. המדינה שלנו צריכה עוד כאלו! כל הכבוד ספי, תצליח!
    סגור
  • חבל
    שי 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דווקא הדוגמא שלך שמדגישה את היכולות המופלאות של ספי מראה כמה חבל שברוב המקרים הוא מתעל את זה לש"ס, לבית היהודי ולא לגורמים חיוביים. אני בטוח שהוא היה יכול להתפרנס מצויין גם אם הוא היה בורר את העבודות שלו ומסרב לעבודות שלא עולות בקנה אחד עם האמונה שלו.
    סגור
  • 1.
    שכיר חרב
    שי 12/2014/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגעיל לראות אדם חילוני, סביר להניח שמאלני, תל אביבי שחי את החיים הטובים, נשוי לדוגמנית לא בדיוק דתיה אדוקה, הולך פעם אחר פעם אחרי הכסף הגדול. חבל שספי לא מתעל את היכולות שלו (ויש לו המון יכולות) כדי לעשות קצת טוב בעולם הזה ולא כדי לחזק את כוחות החושך במדינה. הוא דוגמא קלאסית לאדם שלא יכול להסתכל על עצמו במראה לפני שהוא הולך לישון בלילה
    סגור