שיווק ופרסום

תלמידי 'הבצפר' בשירות המפכ"ל דנינו: הציגו בפניו כרזות בנושא 'אלימות ברשת'

שת"פ בין 'הבצפר', חברת Location והמשרד לבטחון פנים הוליד תערוכת פרסום בה הוצגו 30 כרזות שנועדו להעלות מודעות לסכנת האלימות ברשת
תעורכת אלימות ברשת. אמיר גיא, יגאל בראון ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו (צילום יח"צ)
בית הספר ללימודי הפרסום הבצפר, חברת האינדור מדיה Location media והמשרד לבטחון פנים קיימו אמש תערוכה ותחרות פרסום בנושא אלימות ברשת בקרב בני נוער. האירוע שהתקיים בנמל תל אביב היה במעמד מפקד משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו ואורחים נוספים.
בתערוכה הציגו תלמידי \'הבצפר\' 30 כרזות בנושא האלימות בפלטפורמות השונות של רשת האינטרנט כחלק מיוזמה להעלות למודעות את הסכנות וההשלכות הכרוכות בדבר. בין השאר הכרזות המחישו בצורה יצירתית את הדיאלוג המתקיים בין הורים לילדים במרחב המשפחתי, התפיסות בנוגע לאלימות בקרב ילדים ובני נוער ודרך תפיסתם את האלימות ברשת בקרב הצעירים.
בין הכרזות שהוצגו נראית ציפור הלוגו של \"טוויטר\" כשהיא חבולה ומתחתיה הכיתוב \"יכול להיות שהציוץ שלו זה בכלל זעקה\". עבודה נוספת מציגה דמות של נערה אשר בחציה הימיני נראית לבושה, אוחזת ספר בידה ורשום \"בבית היא הבוגרת של המשפחה\", ואילו בחציה השמאלי נראית לבושה בחזיה בלבד וכתוב \'בפייס היא הנותנת של השכבה\'. עוד עבודה הציגה את השלט המפורסם של הוליווד, אך האותיות שונו למילה OLEVOOD, מתחת לתמונה נכתב \"כשהילדה שלך נהפכת לקורבן אלימות ברשת היא תראה את זה בכל מקום\". כרזה נוספת הבליטה במקלדת את הכיתוב \"י\'מסריח, זה הסוף שלך, תתאבד\", תחת הכותרת \"לילד שלך יש כלי נשק ביד\".
יו"ר איגוד הפרסום אמיר גיא, המנכ"ל יגאל בראון ומפכ"ל משטרת ישראל יוחנן דנינו בתערוכה
יו"ר איגוד הפרסום אמיר גיא, המנכ"ל יגאל בראון ומפכ"ל משטרת ישראל יוחנן דנינו בתערוכה
התערוכה נולדה כחלק משיתוף פעולה נוסף בין הבצפר למשרד לביטחון פנים ומפעילות המשרד יחד עם משטרת ישראל ויחידת הסייבר 443 הנלחמת למיגור התופעה. ובמסגרת הפרויקט, ערכו תלמידי מסלול הפלנינג של \'הבצפר\' עבודת מחקר מקדימה על הנושא בעזרת קבוצות מיקוד, במטרה לבחון את התופעה והשלכותיה. מתוצאות המחקר גיבשו הסטודנטים במסלול הפלנינג, מסרים שהועברו לסטודנטים במסלול הקופירייטינג אשר הפכו אותם לרעיונות קריאטיביים. כך, רעיונות אלה עוצבו לכרזות שתכליתן לעורר שינוי מודעות, והתנהגות בהתמודדות של הורים לבני נוער עם התופעה.
במקומות הראשונים זכו המודעות של דור ברכר , שירי מלר ו שחר רוזנפלד , בהתאמה. ברכר שייצר את הכרזה המנצחת יקבל מחברת Location media חבילת פרסום בכ-400 מקומות בפריסה ארצית בשווי של מאות אלפי שקלים, למשך חודש, תוך חשיפה לכ-3 מיליון אנשים בחודש, ואילו שירי מלר שזכתה במקום השני תזכה לחבילת פרסום ב- 100 מקומות, בפריסה ארצית בחשיפה לכ-800 אלף אנשים.
המודעה הזוכה במקום ה-1 מאת דור ברכר
המודעה הזוכה במקום ה-1 מאת דור ברכר
המודעה הזוכה במקום ה-2 מאת שירי מלר
המודעה הזוכה במקום ה-2 מאת שירי מלר
המודעה הזוכה במקום ה-3 מאת שחר רוזנפלד
המודעה הזוכה במקום ה-3 מאת שחר רוזנפלד
כמו כן, אתמול צוין יום השנה הרביעי למותו של הנער דוד-אל מזרחי , ששם קץ לחייו בתלייה לאחר שבני גילו התעללו בו ברשת. אמו, לימור מזרחי , הגיעה אף היא לתערוכה ובמפגש עם המפכ\"ל דנינו אמרה: “על כולנו לקחת אחריות, על המערכות להבין ולדעת כי המצוקה בקרב הנוער הינה כאן ועכשיו. אני פונה אל כל אחד ואחת מכם שתפעלו לשינוי החוק והמשפט בארץ. כולי תקווה שהמקרה האישי שלנו לא יקרה באף בית במדינת ישראל\".
מפכ\"ל המשטרה דנינו אמר אמש: \"אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות הוא שהאיום הזה הוא לא פחות חמור והוא לא פחות מוחשי מהאלימות שאנחנו נתקלנו בה לאורך השנים ברחובות. מתברר שכדי להיות קורבן אתה לא חייב לצאת מהבית או להסתובב במקומות החשוכים\".
יגאל בראון, מנכ\"ל הבצפר ואיגוד חברות הפרסום: \"כתוצאה משיתוף הפעולה המוצלח בפרויקט \'אלימות ברשת’ בין משטרת ישראל, המשרד לבטחון פנים והבצפר של חברות הפרסום, נתבקשנו להירתם לעוד מהלכים משותפים אשר יתרמו למשימות הסברה וחינוך נוספות העומדות על סדר יומם של המשטרה והמשרד לביטחון פנים, ואנו מברכים על כך\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה