פרסום ושיווק
ה"ראובן אדלר" של ביבי: "לא רואה קשר בין הניצחון עם הליכוד למינוף Lead"

לפני 3.5 חודשים קיבל רמי יהודיחה שיחת טלפון מפתיעה מגורמים בליכוד וזומן לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו וצוותו. 100 ימים מאוחר יותר, יהודיחה, הבעלים של משרד הפרסום Lead יחד עם קבוצת אדלר חומסקי היה אחד האנשים השמחים ביותר במערכת הפוליטית, כשהקמפיין בו היה מעורב הביא את הליכוד לניצחון סוחף ו-30 נציגים בבית המחוקקים.
אמנם נכון הדבר שאי אפשר להניח את האצבע ולקבוע באופן מדויק מה בדיוק הביא לנתניהו את הניצחון הגדול שאף סקר וגם לא מדגמי הטלוויזיה צפו. יהיו שיגידו שמדובר בבליץ הראיונות של ראש הממשלה בכל כלי התקשורת האפשריים ב-5 הימים האחרונים, שבהם הוציא לפועל את הניסיון התקשורתי שלו ושלף את מסרי ההפחדה. יהיו כאלה שיצביעו על הטריק של יום הבחירות בו ראש הממשלה ואנשיו הפיצו מסרים שקריים לכאורה על פיהם הציבור הערבי נוהר לקלפיות בהמוניו - מה שהוציא בחלקו האחרון של היום המוני מצביעים יהודים ששלשלו בקלפי מחל. והיה גם קמפיין. הפרמטרים אמנם רבים, אך כמו תמיד להצלחה אבות רבים ואחד מהם הוא יהודיחה שקיבל לידיו מנתניהו את המנדט לניהול מסע הפרסום של המפלגה.
על הצוות הזה יש להוסיף גם עובדים ממשרדLead , בהם בן כהן ששימש כמנהל הפעילות, ולצידו צוות ניו מדיה, המעצבים, עורכי וידאו ועוד. מי שגויס על ידי יהודיחה כשחקני רכש חיצוניים והפכו לדומיננטיים מאד הם הקופירייטר ניר לוי, לשעבר מנהל קריאייטיב במקאן אריקסון, והתסריטאי רועי עידן (נויורק, גאליס, משפחה טובה) שהיה הכותב המרכזי.

"אני באמת לא חושב. אני עושה הפרדה בין ניהול הפרסום וניהול היום יום. לא רואה קשר חזק בין הדברים וכאזרח הדבר שהכי חושב לי זה שמישהו באמת ידאג לשינוי שיטת הממשל, כדי לחזק את המשילות והיציבות למעננו ולמען עתיד ילדינו".

תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
11.לליכוד לא היה קמפיין. היה ביבימר קטינג 14/04/2015 15:53הגב לתגובה זו0 0לא קמפיין ולא קמפיינר,זה נחמד ליחסי ציבור לפרסומאי אבל מי שמבין ולו מעט יודע שלקמפיין כזה או אחר לא הייתה כל השפעה על תוצאות הבחירותסגור
-
10.קשקוש בלבושקו-לגה 24/03/2015 19:34הגב לתגובה זו1 0קמפיין הליכוד היה עמום, מטופש ולא ממוקד (מישהו זוכר משהו חוץ מ"זה הוא או הם"?). כל מי שעיניו בראשו וקצת שכל בקודקודו מבין נתניהו ניצח "בזכות" הסתה היסטרית של הציבור ה*****, ותו לא. יהודיחה בחור נחמד, שימשיך להתחרות על מכרזי פרסום ולא יטפח אשליות שוא.סגור
-
9.ניצחון שלך, הפסד של כולנו כולל שלךרועי 22/03/2015 15:58הגב לתגובה זו0 0מגיע שלב שבו בנאדם מוסרי אומר לא לביביהוסגור
-
8.הוא ישן בלילה? 22/03/2015 10:16הגב לתגובה זו0 0איך הוא לא מתבייש?! הוא לקח חלק בקמפיין גזעני, רדוד, פוגעני ואפילו מסוכן. מפחיד איך לאנשים בתחום שלנו לפעמים אין לא מצפון ולא מוסר.סגור
-
7.מי שנצח? בפוליטיקה זה מי שהפסיד...פוליטי 20/03/2015 06:56הגב לתגובה זו0 0ולכן לא משנה מי הוביל לניצחון,ברגע זה משנה רק מי בצד המנצח..סגור
-
6.לא ניצחון ולא נעלייםיהודיתחה 19/03/2015 21:05הגב לתגובה זו1 1מה שניצח זה לא הסרטונים הילדותיים והטיפשיים של הליכוד אלא הקמפיין הגזעני שניהל נתניהו 3 ימים לפני הבחירות. נתניהו אלוף בלהפחיד את בוחריו הלא אינטיליגנטייםסגור
-
5.אני במקומו הייתי מתבייש. (ל"ת)אריק 19/03/2015 19:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כמו בארץ נהדרתאנונימי 19/03/2015 19:10הגב לתגובה זו0 0אותו משרד (lead שייך לאדלר) תומך בשני יריבים שונים. אויי וואיסגור
-
3.מי שניצח זה ביבי. לא יהודיחהרונן 19/03/2015 18:07הגב לתגובה זו1 0הקמפיין של הליכוד היה עלוב. עלוב עד כדי בדיחה שהסבה לו המון נזק. אם לא ביבי שקרא לכולם להתגייס כי הערבים על הגדרות, הליכוד היה מתרסק. קצת פרופורציותסגור
-
2.יהודיכה תותך על !רמי אחר 19/03/2015 16:35הגב לתגובה זו0 0גאה בך שכן...סגור
-
רמי יהודיחה פרסומאי משכמו ומעלה!איציק 19/03/2015 22:08הגב לתגובה זו1 0אחד הסיבות העיקריות לניצחון של ביבי זה קמפיין הפרסום האדיר של יהודיחה,קמפיין שסחף מצביעים רבים לביבי.סגור
-
1.Congrats!רועי 19/03/2015 16:02הגב לתגובה זו0 0יהודיחה תותח על!!! כמה לא מפתיע שהוא עומד מאחורי הקמפיין. מרשיםסגור