שיווק ופרסום

המיזוג עשה את שלו: מנכ"לית דרורי-ארועטי ברמן, אלה גולדשטיין-וולף, פורשת

3 שנים לאחר שהגיעה לדרורי שלומי ומונתה למנכ"לית פורשת גולדשטיין וולף לטובת חיי המשפחה. המשרד כבר דואג ל"יום שאחרי" והחל במגעים עם מספר מועמדים בענף
משה בנימין |  5
אלה גולדשטיין-וולף (צילום יח"צ)
5 חודשים לאחר שיצא לדרכו משרד הפרסום הממוזג דרורי ארועטי ברמן שקם כמיזוג של משרדי הפרסום דרורי שלומי וארועטי ברמן, מנכ"לית המשרד אלה גולדשטיין וולף פורשת מתפקידה. גולדשטיין-וולף עוזבת לאחר כ-3 שנים כמנכ"לית, שנתיים וחצי מתוכם כמנכ"לית דרורי שלומי וחצי השנה האחרונה בגוף הממוזג שהחל מינואר השנה ממוקם בבניין גיתם BBDO ברמת החייל.
פרישתה של גולדשטיין-וולף היא פועל יוצא של עסקת המיזוג בין 2 המשרדים. לדבריה, המיזוג שהגדיל את היקף הפעילות של המשרד, כח האדם והלקוחות העמיד אותה בפני דילמה בין חיי המשפחה והקריירה. לבסוף החליטה גולדשטיין-וולף בעצה אחת עם בעלי המשרד יורם דרורי, יוסי ארועטי ודודי ברמן על פרידה. "כשהבנתי שנדרשת ממני מעורבות גדולה יותר, החלטתי שאני עשויה לחטוא הן לחיי הפרטיים והן להצלחת המשרד. לכן החלטתי לפרוש ולפנות לדברים אחרים" כך לדברי גולדשטיין-וולף שהוסיפה כי היא אינה צפויה לחזור לענף בעתיד הקרוב. 
כזכור, המנכ"לית הפורשת הצטרפה לדרורי שלומי מספר חודשים לאחר הפרידה המתוקשרת מספי שקד, השותף האחרון שהצטרף לדרורי שלומי ופרש לאחר פחות משנה. היא הגיעה אליו מ-jwt בו שימשה כמשנה למנכ"ל, במקביל לפרישתה של מאיה שלו-שרוני ששימשה כמשנה למנכ"ל בדרורי שלומי. 

כיום מונה המשרד הממוזג דרורי-ארועטי ברמן כ-50 עובדים ולמעלה מ-40 לקוחות. עם הודעת הפרישה של המנכ"לית היא התבקשה על ידי הבעלים להישאר למספר חודשים נוספים, עד לאחר סיום החציון הראשון של 2015.  לאחרונה הצטרף לקבוצה אייל הובר-לוי שמונה לתפקיד המנכ"ל המשותף של משרד הדיגיטל d-say לצד המייסד והבעלים תמיר יולביץ' וכן יחזיק במניות ב-2 הגופים: dsay ודרורי ארועטי-ברמן.   
יו"ר המשרד יורם דרורי אמר לאייס על פרישת גולדשטיין-וולף: "כל סוף הוא התחלה חדשה. אלה מסיימת קדנציה של 3 שנים שבמהלכן היא עשתה עבודה מצוינת ובנוסף גם השלימה איתנו את הליך המיזוג".
במשרד הפרסום כבר מתכוננים ליום שאחרי. לאייס נודע כי בעלי המשרד כבר החלו בשיחות ומגעים לאיתור היורש של גולדשטיין-וולף. בין השאר נוהלו מגעים עם מנכ"לים ומשנים למנכ"ל שמכהנים כיום בתפקידי מפתח במשרדים מתחרים. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    Ala
    Ani 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    She is .......mater of ......sit.....
    סגור
  • 3.
    מנהלת בינונית שהצטיינה בעיקר בחנדעלך
    המחומצנת 05/2015/08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מטופפת על עקביה ברחבי המשרד, רודה בעובדים ונוהגת באנטיפטיות יתר כלפי כל מי שסובב אותה. מנהלות השיווק, הלקוחות, מעולם לא סבלו אותה, היא מעולם לא הבריקה ברעיונות שיווקיות או פרסומיים מדהימים ובאופן כללי יורם עשה לה טובה גדולה אחרי שהיורם השני זרק אותה לכל הרוחות
    סגור
  • 2.
    ואני אומר
    חורחה 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבעלות כזאת שום מנהל שפוי לא ישרוד... ואל תספרו לנו שטויות.
    סגור
  • 1.
    המיזוג במשרד תמיד הקפיא אותה
    אחת שלא יודעת 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    14 5
    ואני סבור שרק טוב יצא מהעזיבה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • חחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחח 02/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור