שיווק ופרסום
צעירים, רעבים ויעשו הכל כדי לקבל הזדמנות: מה היה באירוע הפורטפוליו נייט
בשבוע שעבר נערך, זו השנה השנייה ברציפות, אירוע הפורטפוליו נייט - הערב בו נפגשים סמנכ"לי הקריאייטיב של משרדי הפרסום המובילים, עם הכשרונות הצעירים שיעשו הכל בשביל הזדמנות, כולל לשלם 24 דולר כדי להשתתף.
כמעט וכל משרדי הפרסום המובילים שלחו נציג בכיר מטעמם לפגוש את "הדם החדש" של הענף. המפגשים בין 2 הצדדים נערכו במתכונות של אחד על אחד לזמן קצוב, במה שדומה לספיד-דייטינג שבו יש למועמד 15 דקות להרשים את איש הקריאייטיב שמולו באמצעות תיק העבודות שלו.
האירוע שהתקיים בנמל תל אביב בבית הספר של איגוד הפרסום הישראלי 'הבצפר' נערך בחסות ה-ADC ארט דיירקטורס קלאב ונערך בו זמנית, במקביל ב-24 ערים מסביב לעולם. בסוף הערב נבחר תיק העבודות שזכה לציונים הגבוהים ביותר על ידי אנשי הקריאייטיב, כאשר המועמד הזוכה יישלח לארה"ב לפגוש את הזוכים מסביב לעולם במסגרת שבוע portfolio night all stars.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מצוין, סוחרי חלומות נתעבים... הביאו אלי את נשמות התמימים... (ל"ת)לוציפר666 05/2015/31הגב לתגובה זו1 1סגור