שיווק ופרסום

48 עבודות ברשימת הגמר לתחרות האפי 2015: 3 משרדי פרסום בולטים מעל השאר

הקקטוס עבר וכעת נותרה למשרדי הפרסום עוד הזדמנות לקבל הכרה ואולי אף להשיג את התואר הנחשק של המשרד האפקטיבי בישראל. התחרות, שלהבדיל מהקקטוס לא עברה מהמורות בשנים האחרונות ושמרה על יציבות מתקדמת לשלב הבא עם רשימת הגמר
משה בנימין |  3
תחרות האפי. אייל מליס ועמוס שפירא (צילום רן ברגמן)
שלב השיפוט הראשון של תחרות האפי 2015 הסתיים עם רשימת העבודות שתתחרה בגמר על אחד מהפרסים ב-16 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה החשובה והיוקרתית ביותר - Effie Platinum. אל השלב הסופי לפני המדליות העפילו 48 עבודות מתוך 92 מהלכים שהוגשו לתחרות. 
19 משרדי פרסום העפילו יחד עם החברות אותן הם מפרסמים לשלב הגמר. המשרדים הבולטים הם מקאן תל אביב, אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי שמחזיקים יחד 25 עבודות, יותר מ-50% מהעבודות בגמר.
מקאן תל אביב מככב ברשימה עם לא פחות מ-10 עבודות בפיזור מרשים לקטגוריות שונות. אחריו אדלר חומסקי עם 9 עבודות (10 אם כוללים איתו את העבודה של אדלר ברנדס). אדלר בולט במיוחד בקטגוריית האפי פלטינום עם 3 הגשות מתוך 5. באומן בר ריבנאי, הזוכה הגדול של תחרות הקקטוס ינסה את מזלו בתחרות האפי השנה עם 6 עבודות בגמר, אך ללא נוכחות בקטגוריית האפי פלטינום. בקרב המשרדים הקטנים והצעירים בולט מנצ' של סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר שיתמודד השנה עם המהלך למותג VEET - קמפיין הספונטניות. 
בין החברות הבולטות בגמר: אסם, בזק, בנק לאומי, דומינוס פיצה, אבן קיסר, מפעל הפיס, שטראוס, אל על, החברה המרכזית למשקאות קוקה קולה, מזרחי טפחות, טמבור ועוד.
העבודות שהעפילו לגמר האפי - לפי קטגוריות*








לשופטים הוגש תיאור מפורט של המהלך הכולל הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה ועוד. כמו כן, הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאייטיביים אשר ליוו את המלך, כגון: פרסומות, שלטי חוצות, תשדירי רדיו ועוד. קבוצה נבחרת המונה כ-8 מנכ"לים של החברות המובילות במשק בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב- Effie Platinum. ציונם יהווה 50% מסך הציון הכולל.
התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-15 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. האפי הוא מותג תחרות בינ"ל, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת בכל שנה ביותר מ-40 מדינות. 
* הרשימה המוצגת כאן אינה הרשימה המלאה. הקטגוריות החסרות הן תקשורת ומדיה, שירותים נופש ופנאי, רכב ותחבורה וקמעונאות
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ראובני רק עם עבודה אחת?! ועוד של אותו מותג כבר 80 שנה?!
    פרוק 06/2015/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדיחה. הכי שמפקטיביים.
    סגור
  • 2.
    איך יונה פוגל הוא יור התחרות...איש שבקושי מוציא שקל על שיווק...הזיה (ל"ת)
    מכיר 06/2015/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    למי יש רשימה? (ל"ת)
    ירון 06/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור