שיווק ופרסום

ממשיך בקדנציה: אמיר גיא ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר איגוד הפרסום לשנתיים נוספות

על פי תקנון האיגוד, רשאי יו"ר מכהן לבחור האם הוא מעוניין בתפקיד לקדנציה נוספת. במקביל 9 חברי הנהלה חדשים של איגוד הפרסום ייבחרו בבחירות שייערכו ב-13 ביולי
משה בנימין |  3
אמיר גיא (צילום נדב כהן יונתן)
יו"ר איגוד הפרסום אמיר גיא, מבעלי אדלר חומסקי, ימשיך לשנתיים נוספות בקדנציה, על פי בחירתו. על פי תקנון האיגוד, רשאי יו"ר מכהן לבחור האם הוא מעוניין בתפקיד לקדנציה נוספת. גיא אישר אמש ליגאל בראון, מנכ"ל האיגוד, כי ימשיך בתפקיד ומינויו יאושר בישיבת ההנהלה הקרובה.
בתוך כך, בחודש הבא (13 ביולי) צפויות להיערך הבחירות להנהלת איגוד הפרסום שבהן ייקבעו 9 חברי ההנהלה החדשים. היום (ב') שלח מנכ"ל האיגוד, יגאל בראון, מכתב רשמי לחברי האיגוד המודיע על קיום הבחירות ובו קריאה לחברי האיגוד לקחת חלק בהנהלה: "אנו קוראים לכל מי שעתיד הענף יקר לו ורוצה לתרום ולקדם נושאים חשובים אשר יהפכו את התעשייה למצליחה ומתקדמת יותר - להציע את מועמדותו כחבר הנהלת האיגוד", נכתב במכתב.
חברי ההנהלה החדשים שייבחרו ירכיבו מבנה של נציגות שוויונית, בהתאם לסדרי הגודל בענף הפרסום: 3 מחברי ההנהלה ייבחרו ממשרדי הפרסום הגדולים, 3 חברים ממשרדי הפרסום הבינוניים ו-3 ממשרדי הפרסום הקטנים. על פי התקנון, חברי איגוד המעוניינים להגיש מועמדות, יידרשו לעשות כן באמצעות מכתב אשר יוגש עד 7 ימים לפני מועד הבחירות.
חברי האיגוד אשר יסיימו את תפקידם כחברי הנהלה הם ניב חורש, נבו כרמי, גיל סמסונוב, דודי שמעוני, יורם דמבינסקי, ירון מרחב, אדם אבנון, טל בריקמן, און גולדשטיין, אופיר כהן ובועדת הביקורת כיהן גדעון בריקמן.
לדברי גיא: "אגוד הפרסום לקח על עצמו להתמקד בפעולות שיקדמו את מעמדו של הפרסומאי וערכו בעיני הלקוח. בכלל זה פעל האגוד בשנתיים האחרונות להדק את שיתוף הפעולה עם המפרסמים באמצעות אגוד השיווק, החזיר את הקקטוס במתכונת חדשה, פעל לקידום הדור הצעיר באמצעות תחרויות והשתלמויות בחו״ל (קאן, Young Lions  ו-London International Awards) וייסד שיתופי פעולה מקצועיים בינ״ל כמו Berlin Creative Leadership Program ו-אגוד הפרסום האמריקני. אני חושב שהאנשים שהיו בהנהלה בשנתיים האחרונות נהנו מעשייה משמעותית, השפיעו על עתידו של הענף וגם עשו טוב לעצמם ולמשרדים שלהם. זו רק תחילת הדרך ויש עוד הרבה עשייה לפנינו". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני אהבתי (ל"ת)
    אני 06/2015/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    באמת קרו רק דברים טובים לענף בשנתיים האלה. (ל"ת)
    האור ממול זה הרכבת. 06/2015/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    זכינו
    הכהן הגדול 06/2015/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואני חושב שרק טוב יצא מהכהונה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים, בקקטוס האחרון ובתוצרים שיבואו בהמשך הדרך. כיף לראות שבלום לא משתנה. אפילו ההיפך.
    סגור