שיווק ופרסום

תקציב הדיגיטל של השנה: כללית יוצאת למכרז בהיקף של כ-7 מיליון שקל

לאחר קדנציה ארוכה עם טוויסטד כללית מוציאה למכרז את תקציב הדיגיטל שלה, על פי חוק חובת מכרזים. הוא צפוי לעמוד על בין 5 ל-8 מיליון שקלים. בין תנאי הסף - מחזור הכנסות של לפחות 15 מיליון שקלים
משה בנימין |  2
קופ"ח כללית. קמפיין ראשון עם פובליסיס (צילום צילום מסך)
קופ"ח כללית שבשנים האחרונות נעזרה בשירותי משרד הפרסום טוויסטד בגזרת הדיגיטל יוצאת למכרז על חלק הדיגיטל בשווי שצפוי לעמוד על בין 5 ל-8 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. כללית תצא למכרז על פי חוק חובת מכרזים כאשר תקופת ההתקשרות הראשונית הינה ל-36 חודשים עם אופציה להארכת ההתקשרות לתקופה נוספת של 12 חודשים. 
תקציב הפרסום של כללית מטופל מאז הזכייה בשנה שעברה על ידי פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד, אך תקציב הדיגיטל מופרד וטופל על ידי טוויסטד עוד מהימים שבהם משרד הפרסום שהחזיק בתקציב כללית היה מקאן תל אביב.  
על פי פרסום באתר יפעת מכרזים - בין תנאי הסף דורשת כללית מהמציע להיות בעל מחזור הכנסות של שירותי פרסום בדיגיטל ללקוחותיו במהלך שנת 2014 בהיקף של לפחות 15 שקל. כמו כן, דורשת הקופה מהמתמודד נסיון של טיפול בלפחות 2 לקוחות במהלך שנת 2014 שתקציב הפרסום שלהם בדיגיטל עמד על לפחות 2 מיליון שקל בשנה. תנאי נוסף דורש כי במשרד המתמודד יפעלו כל המחלקות הבאות: מחלקת קריאייטיב, מחלקת תכנון אסטרטגי/פלנינג, מחלקת ניהול לקוחות, תקציבאות, מחלקת פרפורמנס ו-PPC.
המכרז ייערך במתכונת של 3 שלבים, כאשר שלב א' יהיה שלב קבלת ההצעות שבו תבדוק כללית את עמידת המציעים בתנאים המקדמיים להגשת הצעות מחיר כמפורט לעיל. רק ההצעות שיעמדו בתנאים אלה יעברו הלאה לשלב ב'. בשלב זה יינתן לכל הצעה ציון איכות בהתאם לפרמטרים ולאמות המידה המפורטים כך על פי תנאי המכרז: מענה המציע לשאלון מקצועי - 10%, סיכום הערכת שיחות משוב מלקוחות - 20%, מצגת יכולות ואסטרטגיה - 70%. שלב ג' יוקדש למשא ומתן עם הגופים שהגיעו לקו הסיום. בשלב זה שנמשך על פני תקופה ארוכה יחסית במכרז האופליין ייבדקו הצעות המחיר שהוגשו. 
על פי המכרז עשויה כללית להחליט על פיצול הזכייה במכרז, לפיו הזוכים יפעלו בשיתוף פעולה האחד עם משנהו כאשר חלוקת השירותים בין הזוכים תעשה על ידי כללית בהתאם לשיקול דעתה המקצועי ולצרכיה. משתתפי המכרז, בעצם הגשת הצעתם, מתחייבים לשתף פעולה האחד עם השני במקרה שכזה. עוד מציינת כללית כי במידה ויתברר שהוגשו במכרז פחות מ 3 הצעות או שנותרו פחות מ-3 הצעות לדיון לפני ועדת המכרזים עקב פסילת הצעות בשלב הראשון - ועדת המכרזים תהא רשאית להורות על ביטול המכרז. 
כפי שהיא נוהגת במכרזי הפרסום, גם כאן עשויה כללית להעביר את הצעות המחיר
לבדיקה של חברת הייעוץ ליבר בקרה כדי שזו תבחן את מידת התאמתן למחירי השוק. הקופה מציינת כי "קביעת היועץ כי הצעה מסחרית הינה בלתי סבירה באופן קיצוני למעלה או למטה תביא לפסילת ההצעה, וזאת בהתחשב בסוג הפריטים בהם מתקיימת הסטייה, במידת הסטייה, בשקלול הפריטים הכולל וכיו"ב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם PPC וגם פרפורמנס? וואו. (ל"ת)
    גיל 07/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טוויסטד יודעים ליחצן יופי
    חמודי 07/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המכרז הזה שלהם...מנסים לבנות סיפור - מכיר את השטויות של מוליאן
    סגור