שיווק ופרסום

המירוץ לכסא המנכ"ל: מי על הכוונת של משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן

חודשיים לאחר פרישתה של אלה גולדשטיין וולף - משרד הפרסום טרם איתר את האיש המתאים למשבצת המנכ"ל. בין השמות שעלו: יגאל ברקת, ארז ברכץ וגיא וינברגר
משה בנימין |  9
דרורי ארועטי ברמן. מימין: דודי ברמן, טובית שלומי, יוסי ארועטי ויורם דרורי (צילום יח"צ)
האם הרומן של גיא וינברגר עם משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ הגיע לקיצו, מהר מהצפוי? לאייס נודע כי וינברגר ניהל בתקופה האחרונה מגעים עם משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן, שמאז פרישתה של המנכ"לית אלה גולדשטיין וולף מחפש אחר מנכ"ל.
זה לא סוד שמיד עם פרישתה של וולף החלו השותפים החדשים יוסי ארועטי, דודי ברמן ויורם דרורי לחפש אחר מנכ"ל למשרד. בין השמות שעלו היה גם יגאל ברקת, לשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר (לתקופה קצרה של 10 חודשים) ולפני כן סמנכ"ל השיווק של ישראכרט. לאייס נודע כי ברקת לא נענה לחיזורים והמירוץ אחר המנכ"ל נמשך.
שם נוסף שעלה היה ארז ברכץ, סמנכ"ל הלקוחות שפרש מיהושע TBWA לפני מספר שבועות. ברכץ נפגש עם בעלי המשרד כאשר בתחילה הכיוון הסתמן כחיובי. בהמשך החלו לצוץ מחלוקות בין הצדדים ובמקביל חוזר ברכץ על ידי בעלי אקליפטוס - דן אילן וירון ברנהולץ. בסופו של דבר העדיף ברכץ את האופציה של אקליפטוס שבה התקדם המו"מ באופן חלק, ובדרורי ארועטי ברמן הבינו שהרכבת הזו חלפה.
החלופה של וינברגר, שהצטרף כשותף לשטרית מדיה גרופ לפני שנה ו-4 חודשים, עלתה על שולחן הדיונים של דרורי ארועטי ברמן והמגעים עימו החלו לפני כחודשיים. לאייס נודע עוד כי במסגרת השיחות נפגשו בעלי המשרד גם עם טל קמיאבי מי שמשמש כסמנכ"ל הקריאייטיב של שטרית מדיה גרופ. קמיאבי ווינברגר הולכים כבר שנים רבות יחד, עוד מתקופת זרמון גולדמן. התכנון לגביו היה שיגיע יחד עם וינברגר וימונה למנהל קריאייטיב מתחת לשחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של דרורי ארועטי ברמן.
אי אפשר שלא לחבר בין הפנייה לוינברגר למצבו של שטרית מדיה גרופ כיום. לפני יותר משנה כשוינברגר הצטרף כשותף המחזיק ב-10% מהמניות – מצבו של המשרד היה טוב מאוד לעומת תמונת המצב כיום. המשבר בקבוצת הריבוע הכחול, קריסת מגה וירידת קרנו של דודי ויסמן השפיעו באופן ישיר על שטרית מדיה גרופ שנבנה בדמות עסקיו של ויסמן. הפעילות הפרסומית קטנה ומשרד הפרסום איבד את חלקו בתקציב הפרסום של רשת מגה שעמד ב-2014 על 17 מיליון שקלים.
בסיכום החציון הראשון של שנת 2015, על פי יפעת בקרת פרסום, רשם המשרד את הירידה הגדולה של הענף בהיקפי הפרסום (יחד עם אדלר חומסקי) כשאיבד 24% מהמחזור לעומת החציון המקביל אשתקד. המשרד ירד 4 מקומות בדירוג למקום ה-17 בענף עם מחזור של 29 מיליון שקלים.
מתווה נוסף שנידון ועלה בשיחות בין וינברגר לדרורי ארועטי ברמן הציע שוינברגר יצטרף לשטרית מדיה גרופ במתכונת של יחידה פנימית נפרדת, יחד עם מספר לקוחות משלו. דרורי ארועטי ברמן יעניקו לו את שירותי המעטפת של משרד הפרסום לרבות מקום פיזי, מדיה, אדמיניסטרציה ועוד, והצדדים יתחלקו בהכנסות בדרך שתסוכם ביניהם. 
גיא וינברגר מסר בתגובה: "לפני כחודשיים נעשתה אליי פניה שאליה סירבתי בנימוס. אני ממשיך בדרכי בשטרית מדיה גרופ".
ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מחפשים עוד מישהוא לעקוץ
    יודה 08/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים. איך אפסים שורדים. כל חצי שנה הם נופלים ומפילים עוד כמה איתם, וממשיכים. מדהים היחיד שהצליח להוציא מהם הרבה כסף זה מודי פרי שמסתתר מאחורי הקלעים. מדהים אפסים ששורדים ומנצלים את המצב : המוטו :פראירים לא מתים יש די הרבה שמחכים בתור.
    סגור
  • 8.
    האמת מאחורי
    אחד שיודע 07/2015/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם היה לנו ענף. ענף הפרסום. היו זה תת ענף. פשוט ענץ של זונZZ. ענף ללא כל מקצועיות. ענף עם תוצרים גרועים. ענף שמזמן הפסיק לנסות אפילו להבין שיווק. התמונה הזאת של הארבעה - הבדיחה הגדולה של הענף. כל אלו גנבים בפוטנציה. גונבים מהלקוחות. גונבים מעצמם. חסר רק את גיא - ואז תהיה החמישיה הקאמרית. בושה.
    סגור
  • 7.
    מה עם אלכנסדר כץ? איך הוא הושמט מהרשימה? (ל"ת)
    דה דווד 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ינוןל
    הם לא אמינים בעצמם? 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    4 שותפים מנוסים ואף אחד מהם לא מוכן ללכלך את הידיים בעבודה? מה הם מחפשים מישהו מבחוץ? למה שלא ינהלו את המשרד בעצמם?
    סגור
  • 5.
    זה ממש לא משנה מי יבחר
    מהמשרד 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני חושב שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החברה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה מועטה ועבודה לא נכונה מניבים כלום בסופו של דבר.
    סגור
  • 4.
    ויינברגר בשיחות גם עם לימוני-ברנע
    ירון 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמעתי שהם גם מחפשים מנכ"ל כדי להתמודד עם כל הלקוחות שהצטרפו לאחרונה. זה לא יהיה תהליך פשוט למצוא את האדם המתאים. מן הסתם הם מחפשים את הטוב ביותר בהצלחה לכולם
    סגור
  • 3.
    מה צריך מנכ"ל
    מנכ"ל אמריקה 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תכלס - המנכ"ל שלהם ירוץ להביא עבודה. לא בא להם לעשות את זה אז במקום לקרוא לו איש שיווק הם קוראים לו מנכ"ל
    סגור
  • 2.
    יפה שגיא ויינברגר מחפש עבודה דרך הדלפות (ל"ת)
    מכיר 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    שימנו מנכ"ל מבין הארבעה,ממילא כל אחד יברח משם
    אחד 07/2015/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה הם משחקים אותה קונגלומרט שמחפש מנכ"ל חיצוני. כולה משרד בינוני מינוס , יש שם ארבעה חוכמולוגים שיכולים לנהל את האופרציה (בטח יש חילוקי דעות כמה לשלם לשותף שינהל) בכל מקרה מי שלא יבוא יקרע בין כל הצ'יפים ואם יהיה טוב וראוי יברח מהר מאד ואם יהיה גרוע אזי יזרק אולי מהר פחות אבל יזרק. בקיצור מנהל טוב לא יבוא לשם .
    סגור