שיווק ופרסום

מהחברה המרכזית ל-BBDO Content: דורון ארד מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי

בתפקידו האחרון שימש ארד כסמנכ"ל השיווק של פריגת מקבוצת החברה המרכזית. BBDO Content מוחזקת במשותף על ידי גולן פרצר ומשרד הפרסום גיתם BBDO
משה בנימין |  4
דורון ארד (צילום יח"צ)
דורון ארד, סמנכ"ל השיווק של פריגת שפרש מהחברה המרכזית למשקאות לפני יותר משנה מצטרף לסוכנות התוכן השיווקי BBDO Content. ארד עבד בחברה המרכזית בתפקידי שיווק שונים, ובתפקידו האחרון שימש כאמור כסמנכ"ל השיווק של פריגת. בין השאר היה אחראי על מהלכים רבים ביניהם - less is more של קינלי סודה, "פאנטה - צוחקים אתכם", ובשנה האחרונה הוביל את מהלך המיתוג מחדש של פריגת "פריגת, בטבע שלנו".
BBDO Content שהוקמה לפני למעלה מ-12 שנים היא מיזם משותף לגיתם BBDO וגולן פרצר. החברה רשמה קצב צמיחה גבוה בשנתיים האחרונות לאחר שהובילה מספר פרויקטים בינלאומיים ביניהם שת"פ ארוך טווח לבורסה לניירות ערך יחד עם בלומברג, סדרות לקידום ישראל עבור משרד התיירות ועוד.
בארץ, בהובלת אייל סעדה, סמנכ"ל הלקוחות הבכיר, הצליחה החברה לפרוץ דרך לאורך השנים גם מחוץ למסך הטלוויזיה. בשנים האחרונות ניהלה עבור רשת שופרסל את שיתוף הפעולה עם הצגות חנוכה. לאחרונה הצטרף לחברה גם אדם בני, בעברו מנהל קריאייטיב בכיר במשרדי הפרסום הגדולים בישראל, שמוביל את ייצור התוכן של החברה ללקוחותיה.
לדברי פרצר, מנכ"ל  BBDO Content: "כניסתו של ארד לחברה תאפשר לנו להמשיך ולצמוח, כמו גם להוביל מהלכים אסטרטגיים. דורון מביא עימו המון ניסיון וכריזמה של חברת השיווק הטובה בעולם. אנו מעוניינים יותר ויותר ליצור עבור לקוחותינו את התוכן המושלם ולשם כך נדרשים משאבים גדולים ומשמעותיים יותר".


דורון ארד: "זהו אתגר גדול מאוד עבורי להשתלב ב-BBDO Content ולתרום מהניסיון הרב שצברתי ב"צד הלקוח" להמשך צמיחתה וביסוסה של החברה כחברת התוכן המובילה והגדולה בישראל. זהו ארגון דינאמי ויצירתי ואני שמח להרגיש תחושת סיפוק יום יומית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי עובר מתפקיד סמנכ"ל שיווק למשרד פרסום קטן ?
    מד מן 07/2015/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניחא לתפקיד מנכל של איזה משרד גדול,כבר ראינו ,אבל מצד הלקוח למשרד פרסום, וואלה נראה צעד של אין ברירה
    סגור
  • 3.
    גולן אתה מהמם!!!!! בתור אחת שעבדה שם (ל"ת)
    שרי 07/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דורון
    טלי 07/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דורון איש מיוחד ותותח!
    סגור
  • 1.
    שנמוך רציני לא? תקציבאי? (ל"ת)
    משה 07/2015/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור