שיווק ופרסום

מי מפוצץ - זה קימקו: נת"ע דורשת מ'עופר אבניר' להסיר את "קמפיין הפיצוץ" מגשר מעריב

במכתב התראה לפני תביעה שנשלח לעופר אבניר וברעם מדיה, נטען כי המשפט "הפיצוץ בחסות Kymco" הוא "תיאור כוזב וגניבת עין לפי חוק עוולות מסחריות"

משה בנימין |  1
גשר מעריב. עופר אבניר (צילום אלכסנדר כץ)
רגע לפני הפיצוץ הדרמטי של גשר מעריב המיתולוגי - נכונו לנו עוד רעשי משנה בדרך שנובעים מקרבות אגו בין חברת נת"ע הממשלתית, שאחראית לפרויקט הרכבת הקלה וחברת עופר אבניר שהקמפיין הנוכחי שלה הוא האחרון אי פעם על הגשר.
הקמפיין של עופר אבניר, חלק ממהלך חוצות גדול יותר שעלה בכל רחבי תל אביב, מתנוסס על גשר מעריב ומתהדר בתואר הקמפיין האחרון אי פעם על הגשר. הכיתוב על שלט החוצות בגשר, שזוכה לאחרונה לחשיפה תקשורתית נרחבת הוא: "פיצוץ גשר מעריב בחסות Kymco הדרך הקלה לנסיעה בעיר".  
בחברת נת"ע לא אהבו לראות כיצד מותג האופנועים מבית עופר אבניר, בקמפיין של משרד הפרסום אדלר חומסקי מנסה לגנוב מהם את הפוקוס לקראת הפיצוץ המתוקשר. לידי אייס הגיע מכתב התראה לפני תביעה ששלחה היום (יום א') נת"ע לעופר אבניר וחברת שילוט החוצות ברעם שגשר מעריב נמצא בזיכיון בלעדי שלה.
במכתב דורשת נת"ע את הסרתו המיידית של השלט עד היום בחצות, וטוענת כי "הפרסום הכוזב" על הגשר שממנו משתמע כאילו יבואנית האופנועים אחראית לפירוק הגשר או הריסתו ללא שנתנה באמת חסות לכך. עורך דינה של נת"ע, אבי סלונים, טוען לעוולות של "תיאור כוזב וגניבת עין לפי חוק עוולות מסחריות". במכתב שהגיע לפני שעה קלה לידי עופר אבניר מזהירה נת"ע כי הפיצוי בלא הוכחת נזק צפוי לעמוד על 100 אלף שקלים.
מחברת עופר אבניר לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדיר! (ל"ת)
    אמיר 08/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור