שיווק ופרסום

מאדלר חומסקי לענבר מרחב G: אור גלייכר מונה למנכ"ל משותף במשרד

גלייכר ששימש כמנהל תחום האסטרטגיה באדלר חומסקי פרש לפני כ-3 חודשים. הוא יצטרף לבן סבר וישמש יחד אתו כמנכ"ל משותף במשרד במסלול שמוביל לשותפות עתידית 
משה בנימין |  1
אור גלייכר (צילום יח"צ)
3 חודשים לאחר שפרש מאדלר חומסקי, אור גלייכר מצטרף למשרד הפרסום ענבר מרחב G. גלייכר ששימש כמנהל תחום האסטרטגיה של אדלר חומסקי ב-3 השנים האחרונות שלו מתוך 5 במשרד, יצטרף לבן סבר כמנכ"ל משותף ואחראי על תחום האסטרטגיה. גלייכר צפוי להשתלב במשרד במסלול עתידי של שותפות לצד המייסדים חן ענבר וירון מרחב וקבוצת התקשורת השותפה G.
גלייכר (35) קיבל את מושכות ניהול מחלקת האסטרטגיה של אדלר חומסקי לאחר פרישתו של השותף ומנהל האסטרטגיה דאז אורי לברון. בתחילה, מחלקת האסטרטגיה נוהלה במשותף לצד ניר דואר שפרש מאדלר חומסקי לאחר כשנה בתפקיד. מאז שימש גלייכר בתפקיד לבדו. 

לפחות על פי מדד תחרות האפי, הקדנציה של גלייכר באדלר תיזכר לטובה. בשנים האחרונות, משרד הפרסום רשם הישגים בולטים מדי שנה בתחרות האפקטיביות בפרסום. ב-2012 הוא סיים את התחרות עם מירב הזכיות, ב-2013 הוא היה המעוטר ביותר, יחד עם מקאן וזכה ב-7 פרסים. ב-2014, שוב לצד מקאן, אדלר חומסקי זכה ב-3 פרסי זהב, ללא הזכיות של חברות הבת. בתקופתו של גלייכר, המשרד זכה ביותר מ-30 פרסי אפי, בהם 3 פרסי פלטינום לבזק, תמי 4 ושוופס. כמו כן גויסו בתקופה זו תקציבים רבים כגון שטראוס, גולף, הפניקס, המכללה למנהל, דלתא, ישרוטל, טמבור ועוד.

עד לפני כמה שנים הכוורת הניהולית הבכירה של ענבר מרחב G נראתה אחרת לגמרי. רובי ניסן, ממשיך דרכו של ספי שקד במשרד בגזרת הקריאייטיב ושותף החליט לפרוש לפני כשנה. קדמה לפרישתו סיום דרכו של יהב דרייזין ששימש כמנהל האסטרטגיה הראשי ומנהל הפעילות השוטפת של המשרד. דרייזין אף היה במסלול עתידי של שותפות עם בעלי המשרד - מה שלבסוף לא הבשיל וכעת הוא משמש כמשנה למנכ"ל ב-JWT.
 
עם פרישתו מאדלר חומסקי, גלייכר שידר תחושת מיצוי מענף הפרסום ונראה היה כי פניו מועדות לדרך עצמאית בתחום האסטרטגיה והפיתוח העסקי. עם זאת, הצעה מפתה מתחום הפרסום כמו זו של ענבר מרחב G הצליחה להשאיר אותו בתחום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרוויחו
    פלנר 08/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותח
    סגור