שיווק ופרסום

יורד דרומה: מתן אברמוביץ' מונה למנהל מחלקת התוכן וסושיאל של מקאן ואלי

אברמוביץ' ששימש ב-5 השנים האחרונות כעורך אתר העיצוב בניין ודיור יעתיק את חייו עם משפחתו למצפה רמון שם ישמש כמנהל המחלקה המונה 10 עובדים.  אברמוביץ': "מצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום במטרה להוביל את המחלקה להישגים נוספים"
משה בנימין |  4
מתן אברמוביץ' (צילום יח"צ)
מקאן ואלי, השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון ממשיכה לגייס שחקני רכש לתפקידי מפתח. המינוי האחרון לשלוחה הדרומית הוא של מתן אברמוביץ', ששימש עד לאחרונה כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור. אברמוביץ' ישמש כמנהל מחלקת התוכן ופלטפורמות חברתיות של המשרד, המונה 10 אנשים. 
על פי הגדרת התפקיד, אברמוביץ' (33) יקבל לידיו את האחריות על ניהול הפלטפורמות החברתיות של כלל לקוחות המשרד, תוך התמקדות בפיתוח פורמטים וכלים חדשים בתוכן. ב-5 השנים האחרונות שימש אברמוביץ' כעורך הראשי של אתר העיצוב בניין ודיור, וזאת לאחר כעשור של עבודה עיתונאית בתפקידים שונים בקבוצות מדיה שונות, בהן קבוצת הארץ ומגזין טיים אאוט. לצורך התפקיד, כפי שעשו אחרים שהעתיקו את חייהם מהמרכז לדרום, אברמוביץ' יעבור יחד עם אשתו ו-2 ילדיו להתגורר במצפה רמון כבר בימים הקרובים ובתחילת נובמבר יכנס לתפקיד באופן רשמי.
מקאן ואלי מנהל את הפלטפורמות הדיגיטליות של למעלה מ-40 מותגים מהמובילים בישראל בינהם הונדה, המשביר לצרכן, yellow, ואניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב, התעשייה האווירית, מלונות דן ואחרים. 
הדר גור אריה, מנכ"לית מקאן ואלי: "יצירת תוכן איכותי ומעניין נמצאת היום בלב העשייה של כל מותג. שם המשחק הוא אסטרטגיית תוכן חכמה שמצד אחד בונה סיפור ייחודי ומבודל למותג ומצד שני מייצרת תהודה ושיח אל מול הצרכנים. מקאן ואלי תמשיך להוביל ולפתח יכולות ומומחיות בנושא של תוכן, ווידאו, עבודה עם משפיעני רשת, ויצירת אינטראקציה עם צרכנים בשלל המסכים והפלטפורמות הדיגיטליות האפשריות".
מתן אברמוביץ': "אחרי לא מעט שנים של התמקדות בפיתוח תוכן דיגיטלי מצדו העיתונאי של המסך, החלטתי שהגיע הזמן לשינוי. אני רוצה להודות להנהלת בניין ודיור על 5 שנים שבהן ניתן לי החופש ליצור ולבנות יחד את אתר העיצוב המוביל בישראל. את כל זה אני לוקח איתי הלאה ומצטרף לחבורה הטובה ביותר בתחום במטרה להוביל את המחלקה להישגים נוספים וחדשים ולשים דגש על תוכן איכותי ומשמעותי, כזה שמשרת גם את הגולשים וגם את המותגים. בהזדמנות הזו אני מתכנן גם להגשים עוד חלום אישי ולבדוק איך נראים החיים שם במדבר הרחוק". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה של איש
    ענת 10/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהצלחה גבר!
    סגור
  • 2.
    הואלי אימפריה - בהצלחה למתן
    הואלי אימפריה 10/2015/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כולם כבר יודעים משו טוב טוב קורה במצפה מתן שיחקת אותה!
    סגור
  • אם הן לא היו (ל"ת)
    משהו טוב היה יכול... 10/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותח!
    טל 10/2015/13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מכירה אותו. מקאן הרוויחו ובגדול
    סגור