שיווק ופרסום

האיש על הירח: פרסומת כריסמס המסורתית של רשת ג'ון לואיס שוב מרגשת על סף דמעות

עם שימוש נפלא בפסקול מרגש ותסריט נוגע ללב - מאז 2011 כל פרסומת של הרשת היא מתכון בטוח לדמעה בזווית העין וגם השנה לא נרשמה אכזבה במדד הדמעות
משה בנימין |  1
ג'ון לואיס (צילום יח"צ/ יוטיוב)
רשת בתי הכלבו הבריטית John Lewis (שפועלת במודל ייחודי ומופלא - ומוחזקת על ידי עובדיה) מצליחה מזה שנים לייצר בקרב הקהל ציפייה אדירה לפרסומת חג המולד המסורתית שלה. עם שימוש נפלא בפסקול מרגש ותסריט נוגע ללב - מאז 2011 כל פרסומת של הרשת היא מתכון בטוח לדמעה בזווית העין וגם השנה לא נרשמה אכזבה במדד הדמעות.
השנה הגדילה הרשת לעשות ופתחה את חגיגות פרסומת הכריסמס בטיזר שיצא לדרכו בטוויטר תחת ההאשטג #OnTheMoon. החברה אמנם הכחישה שמדובר בהכנה לקראת חשיפת הפרסומת, אך אתרים בבריטניה לא התקשו לפענח את העניין. הסנונית הראשונה הייתה קליפ קצר בן 10 שניות של צילום הירח במהלך תכנית X פקטור הבריטית ומיד לאחר מכן ניתן האות לדיונים סוערים על כך בטוויטר. לבסוף נחשפה הפרסומת לפני 3 ימים, ב-6 בנובמבר, ובהתאם להערכות, הירח אכן היה שבריר מתוך העלילה שהעיד על הבאות.
בפרסומת מוצגת ילדה שצופה מתוך חלון ביתה אל עבר הירח באמצעות טלסקופ ביתי, שם היא מזהה בית בודד ובו אדם זקן עצוב וגלמוד שמטייל בסביבה. לבה של הילדה הקטנה יוצא אל הזקן, והיא מנסה לשלוח אליו מתנת חג מולד בכל מיני דרכים תמימות, ללא הצלחה. לבסוף, על רקע חגיגות השמחה בביתה של הילדה על כדור הארץ, נוחתת על הירח מתנה עטופה שקשורה לצרור בלונים היישר מול פניו המומות של "האיש על הירח". בתוך האריזה מצפה לזקן הפתעה בדמות טלסקופ אישי שדרכו הוא מביט חזרה לילדה המתוקה כשדמעה זולגת מעינו.
 
גם הפרסומת הזו, כמו קודמותיה משנים עברו מלווה בקאבר מרגש לשיר מוכר - הפעם מדובר בשיר Half the World Away של Oasis בביצועה של הזמרת הנורווגית הצעירה Aurora
הפרסומות של השנים האחרונות: John Lewis
2011
2012
2013
2014
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה טור שבעולם, מרי קריסמס משה
    עטרה בילר 11/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה תודה על הכיסוי של המהלך האלמותי הזה של ג'ון לואיס - אחד הטובים אי פעם אם לא ה.
    סגור