שיווק ופרסום

לא רק פרסום אונליין: מערכת ישראלית מנתחת תגובות לקמפיין – ואת מאפייני הלקוח

מערכת Callbox שפותחה ע"י Way2CU הישראלית בודקת מי מתקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה ועוד
כתבי אייס | 
מערכת Callbox (צילום לוגו)
חברת הסטארט-אפ הישראלית Way2CU השיקה את מערכת Callbox למדידה מדויקת יותר של אפקטיביות פרסום ולייעול קמפיינים, שאינם קמפיינים אונליין. תוכנת Callbox שפועלת בענן במתכונת תוכנה כשירות, מאפשרת ניטור ומקסום של החזר ההשקעה המגיע מכל ערוץ מדיה פרסומי, קמפיין, לקוח ושיחה עם לקוח, ומייעלת אפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בשיעור ממוצע של עשרות אחוזים.
הפתרון שמשיקה Way2CU מבוסס על פיתוח ושדרוג טכנולוגיה של חברת CallTrackingMetrics האמריקנית, המספקת כלי תוכנה למעקב ולאופטימיזציה של שיחות טלפון מכירתיות. הסטארט אפ הישראלי אף מספק ללקוחות המקומיים תמיכה מלאה במערכת.
תוכנת Callbox מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה. ביכולתה של Callbox לספק דוח שמפרט את ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום עבור כל אחד מהקמפיינים. המידע אודות הלקוח המתקשר מופיע בזמן אמת על המסך של Callbox מרגע הישמע צלצול הטלפון והוא מסייע לספק למתקשר מענה רלבנטי ולבצע מהלך מכירתי אפקטיבי.
המעקב מתבצע על בסיס מספרי טלפון המוצמדים לערוצי פרסום באינטרנט, בדפוס, בטלוויזיה או ברדיו. כמו כן, Callbox כוללת תפריט קולי עם יכולות IVR מלאות, הקלטה ושמירה של כל השיחות וכל הקלט המוזן למערכת ואפשרות לענות לשיחות מתוך התוכנה. התוכנה מאפשרת ניהול מלא של נתוני הלקוחות ומתאימה למגוון חברות החל ממוקדי מכירות טלפוניים (Call Centers) ועד לחברות לשיווק אונליין.
היכולת להקליט שיחות ולהאזין להן בכל עת מאפשרת למשתמש בתוכנה לנטר, לאמן ולהעריך ביצועים של צוותי מכירות וכן לאמוד את ערך הלידים המגיעים מלקוחות. קובצי הקול המתעדים שיחות יכולים להישלח מיד עם סיומה של כל שיחה וניתן להאזין לשיחות בכל מקום וזמן. המערכת אף מאפשרת לאבחן דפוסים ומגמות בכמות השיחות על פי ערוצי פרסום וכן דפוסי מכירות ושירות על פי נציגים ספציפיים. Callbox כוללת פונקציה של "לחישות" שמשמיעה למתקשרים תמלילים ניתנים לעריכה במטרה להצהיר על הקלטת השיחה או לספק תפריט קולי, וכן משמיעה למקבלי השיחה הודעות המכריזות על מקור השיחה.
"כמו בעולם, גם מנהלי שיווק ומקבלי החלטות בישראל חייבים למדוד את האפקטיביות של הפרסום שהם מבצעים ולוודא שכל שקל שמושקע בפרסום מניב את התוצאות הטובות ביותר", אמר חנן אב-צוק, סמנכ"ל השיווק של Way2CU. "כשנכנסנו לתחום זה, נתקלנו במציאות כאובה שבה כ-60% מהשיחות מלקוחות המתעניינים ברכישת מוצרים ושירותים מגיעות ליעד שבו אין מענה. גם במידה והשיחות נענות, אין דרך מספיק טובה לקבל מידע על המתקשר, לקשור אותו לערוץ הפרסומי שממנו הוא הגיע ולייעל הן את הטיפול בכל פניה והן את הקמפיינים הקיימים והעתידיים".
תגיות Way2CU | חנן אב-צוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה