פרסום ושיווק

הרכבת במכרז על ניהול עמוד הפייסבוק: מחפשת חברה עם "נסיון בניהול משברים"

למודת ניסיון עבר מר עם ענף הפרסום, הרכבת מדגישה במבמכי המכרז כי במידה ואחד המגישים טיפל בה בעבר שלא לשביעות רצונה, באפשרותה לדחות את הצעתו
משה בנימין |  7
רכבת ישראל עם קרונות חשמליים (צילום רכבת ישראל)
רכבת ישראל פרסמה היום (יום ה) מכרז עבור שירותי ניהול עמוד הפייסבוק והאינסטגרם. מודל ההתקשרות של הרכבת עם הזוכה במכרז יהיה על בסיס חוזה מסגרת לפי מטלות. תקופת ההתקשרות תהיה לשנה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות, לבחירת הרכבת. 
למודת ניסיון עבר מר עם ענף הפרסום, הרכבת מדגישה במסמכי המכרז כי במידה ואחד הנגשים למכרז טיפל בה בעבר שלא לשביעות רצונה, באפשרותה לדחות את הצעתו. עם זאת בטרם תעשה זאת יוזמן הספק לשימוע שבו יוכל לשטוח את טענותיו בפני ועדת המכרזים של הרכבת.
בתנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת הרכבת מהמועמדים נסיון של 3 שנים לפחות בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם לארכון אחד לפחות בהיקף של לא פחות מ-700 אלף שקל בשנה לכל לקוח. בנוסף, החברה המתמודדת צריכה להעסיק לפחות 10 עובדים "אורגניים" במשרה מלאה לשירותי הפייסבוק שאחד מהם לפחות מוגדר כעורך תוכן.
 
הציון למתמודדים במכרז יורכב מ-50% להצעה הכספית ו-50% להצעת התוכן: אסטרטגיה/קריאייטיב. החלוקה הפנימית בקטגוריית האיכות תורכב לפי 20 נקודות לנסיון המציע (פעילות שוטפת, ניהול משברים, בניית מהלכים אסטרטגיים), 20 נקודות לנסיון אנשי הצוות ו-10 נקודות לשביעות רצון של לקוחות עבר.
זה לא סוד שרכבת ישראל על שלל מגרעותיה בשירות ללקוחותיה, אינה הלקוח האידיאלי עבור חברות סושיאל. השביתות התכופות, אי עמידה בזמנים, ביטולים פתאומיים, צפיפות בימי ראשון וחמישי ועוד הופכות את הרכבת לכתובת קבועה לתלונות השמצות ופריקת תסכולים של משתמשיה בעמוד הפייסבוק. מנגד מדובר באחד הלקוחות הגדולים בשוק הסושיאל, שאינו מנהל את אגף המדיה החברתית במקשה אחת עם שאר שירותי הפרסום, ומעניק לגופים מתמחים הזדמנות לצרף לקוח בסדר גודל משמעותי.
אופי הפוסטים בעמוד הפייסבוק של הרכבת הוא ברובו שירותי ואינפורמטיבי. הוא כולל עדכונים על הפסקת תנועת רכבות, הוספת רכבות במקרים מיוחדים כגון אירועי ספורט מרכזיים, שינויים בלוחות זמנים ועוד. מטבע הדברים, דגש רב מושם על טיפול בתלונות ושירות לקוחות. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    במקום להוציא מכרז נפרד לניהול משברים
    ירון 18/01/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מסנדלים את כל פעילות הסושיאל שלהם
    סגור
  • 4.
    פרייאר המשרד שיקח אותם
    רכבת מצעצוע 15/01/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף משרד או חברת סושיאל לא תעזור להם גם תמורת מיליון שח בשנה
    סגור
  • 3.
    פשוט הזוי על מה מבזבזים את הכספים של הציבור הכל מושחת (ל"ת)
    תום 15/01/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    "למודת ניסיון מר" = כשלא משלמים לא מקבלים (ל"ת)
    גוף רקוב 14/01/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי ניהל להם השנה? (ל"ת)
    מיכאל 14/01/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בלינק
    אבי 14/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עשו עבודה מעולה
    סגור
  • מעולה? בגלל זה הם בחוץ? (ל"ת)
    איתי 14/01/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור