שיווק ופרסום

נביעות Vs אלקטרה ותמי 4: עלתה עם פרסומת חדשה שמלגלגת על איכות ברי המים

במבט על הפרסומת אפשר להעריך שהבריף של נביעות למשרד הסתכם במשפט: "כנסו בהם חזק, איפה שכואב וכמה שיותר מביך". וכך זה גם נראה
משה בנימין |  2
נביעות מול תמי 4 (צילום יח"צ/ יוטיוב)
מותגי ברי המים לא רווים נחת בשבועות האחרונים. תמי 4 נאלצה להתמודד עם תחקירים שמראים שאיכות המים במתקניה עכורים יותר ממי אסלה, ובתגובה עלתה בקמפיין חוצות בולט (באמצעות אדלר חומסקי) תחת הכותרת "להתאהב במים מחדש". אבל זה ממש לא נגמר שם, כי יש מי שידע לנצל את הרגע כדי למנף את עצמו.
נביעות, המתחרה הגדולה של תמי 4 ואלקטרה, הבינה שזה הרגע המתאים ללחוץ (שוב) על הנקודות הכואבות של משווקי ברי המים ואתמול (יום ג') עלתה עם פרסומת חדשה, באמצעות יהושע TBWA, שמציגה את בר המים של אלקטרה (מפוקסל) באופן מביך למדי.
     
בסרטון החדש בכיכובו של אורי גוטליב, נביעות ממשיכה את הקו שלא מהסס לתקוף את ברי המים ישירות, להציג את מתקן המים בטשטוש קל ולצחוק על חשבון איכות המים הירוד שלה לכאורה במתקנים שבהם לא הוחלף הסנן.
התסריט ממקם את גוטליב בבית שכנו, כשהוא עוזר לו להתקים מדף. בסיום העבודה השכן מציע לגוטליב כוס מים וכשזה מזהה שהמים הם מבר מים, גוטליב מחכה להזדמנות שבה שכנו לא מסתכל ושופך את כוס המים לאקוואריום של דג הזהב של המשפחה. בעקבות זאת הדג מת וגוטליב הנבוך מחפש את הדרך החוצה כמה שיותר מהר.
לא צריך להיות נוכח בפגישה בין אנשי יהושע TBWA לאגף השיווק של נביעות כדי להבין את רוח הדברים ובעיקר את הרוח הגבית שהמשרד מקבל מנביעות כדי לצאת בפרסומות שאינן שכיחות בברייק הפרסומות הישראלי. במבט על הפרסומת אפשר להעריך שהבריף של נביעות למשרד הסתכם במשפט: "כנסו בהם חזק, איפה שכואב וכמה שיותר מביך" וכך זה גם נראה, עם הקריצה החביבה והמתבקשת של גוטליב. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקונספט מטושטש
    ריקו 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפו
    סגור
  • 1.
    הבר המטושטש זה לא הבר מים של אלקטרה
    זיקו החתיך 01/2016/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חובבנים אתם
    סגור