פרסום ושיווק

מהסופרבול לליגת האלופות: חברת Wix הישראלית תתן חסות למנצ'סטר סיטי

רק לאחרונה שילמה החברה התל אביבית 5 מיליון דולר וזכתה לחשיפה מטורפת בסופרבול. כעת הגיעה להסכם במסגרתו תשלם כמיליון ליש"ט לשנה עם הקבוצה ששייכת לתאגיד מהמפרץ הפרסי
משה בנימין | 
מנצ'סטר סיטי (צילום יח"צ/ יוטיוב)
חברת Wix הישראלית, המציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה וחסות עם אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים והעשירים בעולם - מנצ'סטר סיטי. החברה לא חשפה את סכום החסות, אבל הערכות גורסות כי מדובר בחסות של יותר ממיליון ליש"ט לשנה, בחוזה ל-3 שנים.
Wix וסיטי הכריזו הבוקר (יום ד') על שיתוף פעולה גלובלי שבמסגרתו החברה תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית של הקבוצה בקטגוריית עיצוב ואחסון אתרי אינטרנט של סיטי גרופ, הכוללת בנוסף למנצ'סטר סיטי, גם את ניו יורק סיטי FC ומלבורון סיטי FC
רק לאחרונה Wix זכתה לחשיפת ענק תמורת 5 מיליון דולר בפרסומת 30 שניות במהלך משחק הסופרבול, בו צפו כ-119.9 מיליון אמריקאים. בחברה החליטו להישאר בתחום הספורט וחתמו על החוזה עם הקבוצה ששייכת בכלל לקונצרן אבו דאבי פיתוח והשקעות הממוקם באיחוד האמירויות, שאינה מקיימת קשרים דיפולומטיים עם ישראל. 
שיתוף הפעולה יפתח בסדרת פעילויות עם מנצ'סטר סיטי שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באמצעות אתר האינטרנט וערוצי המדיה החברתית הרשמיים של המועדון. בנוסף, תקבל Wix זכויות מיתוג באצטדיון איתיחאד כאשר הלוגו של החברה יתנוסס על מסכי ה-LED המקיפים את המגרש, במהלך משחקי הברקליס פרמייר ליג, גביע ה-FA ומשחקי הגביע.
שיתוף הפעולה מושק עם סרטון המציג את שחקני סיטי: פבלו זבאלטה, פרננדינו, ניקולאס אוטמנדי וראחים סטרלינג. בסרטון בונים השחקנים אתר אינטרנט המוקדש לשירי אוהדים אהובים באמצעות Wix. כדורגלן העבר והשדרן הפופולארי בהווה, כריס קמארה, מפרשן את בניית האתר כשהוא מעיר הערות על כל קליק שהשחקנים עושים. 

 

במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו משתמשי Wix ואוהדי שלושת המועדונים של סיטי גרופ, לזכות בכרטיסים למשחקים נבחרים וכן בחוויות ש"לא ניתן לקנות בכסף", כגון צפייה באימונים ועד הצטרפות לשחקנים בדרכם למשחקי החוץ. Wix וסיטי גרופ ימשיכו לפתח את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה להעמיק את הכרותם של אוהדי הכדורגל עם סל המוצרים של Wix. בעוד כשבוע צפויות השתיים להשיק את פעילות האוהדים הראשונה, יצירת סרטונים שיוצגו באתר הרשמי של השחקן סרחיו אגוארו שנבנה באמצעות Wix.  
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, מסר כי "שיתוף פעולה עם מועדון כודרגל גלובלי ומוכר כמו סיטי גרופ הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג עם המותג שלנו לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היווה הצלחה גדולה עבורנו וכעת באמצעות שותפות זאת אנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולארי בעולם. סיטי גרופ היא שותפה טבעית עבור Wix כיון שאנחנו חולקים את אותם הערכים ואנחנו בטוחים שהעבודה המשותפת תניב חשיפה רחבה של המותג בקרב מאות מיליוני האוהדים של של שלושת המועדונים".
עומאר ברדה, המנהל המסחרי של מחלקת השיווק של סיטי: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם .Wix הפלטפורמה הייחודית שהיא מציעה, לעיצוב ואחסון אתרי אינטרנט, עולה בקנה אחד עם המחוייבות שלנו ליצירה ולחדשנות. באמצעות שיתוף הפעולה, האוהדים יזכו להכיר את הפלטפורמה של Wix, ולהשתתף במגוון פעילויות ייעודיות בהן יוכלו לזכות בכניסה אל מאחורי הקלעים של מנצ'סטר סיטי FC, ניו יורק סיטי FC ומלבורן סיטי .FC".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה