פרסום ושיווק

2 לקוחות ומהלך אחד: קליק חטפו את מאור כהן מדומינו'ס בשת"פ קריאייטיב-שיווקי

שיתוף פעולה תוכני בין קליק לדומינו'ס הוליד מהלך דיגיטלי משעשע שיגיע היום לסיומו עם "שלום" בין הצדדים
משה בנימין |  1
קליק חוטפים את מאור כהן (צילום יח"צ)
המהלך האחרון של דומינו'ס פיצה וקליק מלמד לפני הכל שיעור חשוב בניטרול אגו. 2 מותגים ורשימת קרדיטים לא קצרה, עומדים מאחורי שיתוף הפעולה שהוליד את מהלך "החטיפה" של מאור כהן - הפרזנטור של דומינו'ס על ידי אנשי קליק - כתגובה ל"שימוש לא חוקי" במילה קליק בפרסומת של מותג הפיצה. 
השיעור השני שאפשר ללמוד מהמהלך הוא כיצד שילוב כוחות ואינטרסים משלימים בין מותגים יכול להוביל מהלך מרענן. 2 המותגים מראים עוד, שהם מצליחים להפנים את עקרונות התוכן הדיגיטלי של התקופה הנוכחית כשהם עושים זאת בזמן אמת. 
 
משרד הפרסום מהצד של מותג חטיף השוקולד קליק הוא Great Digital Partners ומהצד של דומינו'ס Diboor - המשרד שמטפל בתקציב הסושיאל של המותג. כאמור, במסגרת המהלך, עלה ביום חמישי האחרון סרטון שבו נראה מאור כהן קשור לכסא לאחר שנחטף על ידי אנשי קליק בתגובה לשימוש במילה קליק במהלך קמפיין One click Pizza שעלה במהלך השנה החולפת. בתמורה לשימוש בשם, קליק תובעים מדומינו'ס פיצה חלוקת קליק עם כל משלוח פיצה.
 
בהתאם לאופיים של 2 משרדי הפרסום, המהלך מבוסס דיגיטל ותכליתו קידום האפליקציה של דומינו'ס. הוא נבנה על בסיס הלקוחות של 2 המותגים: קהל האוהדים בעמודים שנאמד בכ-300 אלף איש, בנוסף למדיה מטורגטת לקהל היעד של שני המותגים וקהל דומה. כמו כן נשלחו למאות אלפי לקוחות דומינו'ס פיצה 2 ניוזלטרים. 
המהלך המשיך עם סרטון התגובה של מנכ"ל דומינו'ס פיצה, עידו פרידמן, שמפגין כישורי משחק ורוח שטות, כשהוא משיב לאנשי קליק אש כנגד אש. פרידמן שמופיע כשלצווארו שרשרת זהב אימתנית (רק ערסים יודעים לאיים?) ממטיר על אנשי קליק רצף קללות (מושתקות) שמעלה תהייה לגבי קהל היעד של הסרטונים. 
 
הניוזלטר הראשון שנשלח ללקוחות דומינו'ס

היום (יום א'), 3 ימים לאחר תחילת המהלך יוכרז "השלום" בין הצדדים. מה שלמעשה יחתום את מהלך הקריאייטיב ויוציא לדרך את שיתוף הפעולה השיווקי בין הצדדים שבמסגרתו 70 אלף מזמיני פיצה יקבלו אחד החטיפים החדשים של קליק: 'קליק קראנצ'' ו'קליק אצבעות'.
הניוזלטר שמכריז על "הסכם השלום"
 
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק דומינו'ס: עידו פרידמן
מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: לורה קרן
מנהלת קטגורית השוקולד: חגית מנדס
מנהלת שיווק דומינו'ס פיצה: הילה שאול
משרד פרסום: גרייט דיגיטל
מנהל מדיה חברתית גרייט דיגיטל: ברק ראובן
מנכ"לית דיבור: דנה קול
ארט דירקטורים גרייט דיגיטל: תום זכאי ורייצ'ל שניידר
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנכ"ל גרייט: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סופרוויזרית: נטע מגן
תקציבאי: הד עינב
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: ישי קרני

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביג לייק!!! (ל"ת)
    איתי דובלין 23/02/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור