שיווק ופרסום

הלפרין יוצא לרחובות: פוגש לקוחות וקובע מבצעים על שמם - בקמפיין חדש של אקליפטוס

קמפיין הרשת החדש של אופטיקה הלפרין מיישם את הטיית התקציבים לגזרת הדיגיטל עליה הכריזה, ובתוך כך גם מנסה למקסם את הערכים ה"עממיים" של הלפרין, במובן הטוב של המילה
משה בנימין |  3
יעקב הלפרין (צילום יח"צ)
זה נראה כי בשלב מסוים הבינו ברשת אופטיקה הלפרין שהעוגן החזק ביותר שלהם הוא יעקב הלפרין. מעבר לדרך העקבית שבה הצליח להטביע את האמרה ש"משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי" - הלפרין, בדמותו הנגישה, מהווה את החיבור הבלתי אמצעי בין הרשת ללקוחות שהמחיר עומד לנגד עיניהם.
קמפיין הרשת החדש של אופטיקה הלפרין מיישם את הטיית התקציבים לגזרת הדיגיטל עליה הכריזה, ובתוך כך גם מנסה למקסם את הערכים ה"עממיים" של הלפרין, במובן הטוב של המילה, זה שמסיר עכבות ומחסומים מהלקוחות הפוטנציאליים. 
במהל החדש, מאחוריו עומדת סוכנות הפרסום אקליפטוס, יצא הלפרין לרחובות תל אביב, שם פגש בעוברי אורח מהם שמע על המבצעים המועדפים עליהם. כדי להגשים סופית את הקונספט של "הרשת הנגישה" הלפרין הפך את השיחות עם עוברי האורח למבצעים שנקראו על שמם, כגון: מבצע סו, מבצע יוסי וג'ני, מבצע אבא אופיר ועוד. סך הכל, הסדרה שכוללת 5 סרטים תתורגם ל-5 מבצעים ברשת המשקפיים. הסרטונים יפולחו ויטורגטו בהתאמה לקהל היעד הרלוונטי להם. 
 

 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אי תשלום לספקי מדיה
    אמיר 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה שלהביא מפרסמים חדשים אקליפטוס יודעים לעשות, אבל לשלם לספקי מדיה הם ממש לא. מציע לכל ספק שעובד עם אקליפטוס ואילן דן- או תשלום מראש מזומן, או לומר להם בנימוס: לא, תודה.
    סגור
  • 2.
    בא לי שיעשו פה דברים באמת טובים
    הרב אלפרון 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא שהעובדים של המשרד פרסום ישחקו בסרטים קקה האלה כאילו הם סתם עוברי אורח
    סגור
  • 1.
    בא לי יעקב הלפרין קטן בכיס של החולצה שיסתובב איתי (ל"ת)
    יורם 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור