שיווק ופרסום

המהלך של הד אנד שולדרס למגזר החרדי - הצליח לכבוש את פסטיבל המדיה הבינ"ל

פסטיבל הפרסום והשיווק ברומא, שמקדים את פסטיבל הפרסום בקאן, העניק למהלך נגד קשקשים של מותג השמפו, את מדליית הכסף בקטגוריית שימוש קריאטיבי במדיה
אלכסנדר כץ |  1
המהלך השיווקי של מותג הד אנד שולדרס שזכה בפסטיבל המדיה הבינ"ל (צילום יח"צ)
המהלך השיווקי של מותג הד אנד שולדרס זכה במדליית הכסף בקטגוריית שימוש קריאטיבי במדיה, בפסטיבל המדיה הבינ"ל ברומא שיתסיים מחר (יום ו'). הקמפיין היה מועמד ב-5 קטגוריות, בהן אסטרטגית המדיה הטובה ביותר ואפקטיביות.
במסגרת פסטיבל זה מתכנסים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום העולמי כדי לדון בטרנדים והכלים העדכניים ביותר ולבחור את העבודות המצטיינות בעולם. זכייה בתחרות זו עשויה לנבא גם את הזוכים בפסטיבל קאן שיתקיים בחודש הקרוב.
הזכייה בכסף ניתנה למהלך שיווקי שערך המותג של P&G ישראל בקרב המגזר החרדי לקראת פסח, ושנשען על התובנה שבמסגרת הכנות הניקיון לפסח, בדיוק כפי שהבית חייב להיות מחמץ, הוא צריך להיות נקי מקשקשים.
כידוע, בערב פסח נוהגים לבדוק חמץ בבית באמצעות נר, נוצה וכף. הרעיון הקריאטיבי שעמד מאחורי הפעילות התבסס על: "100% נקי מחמץ - 100% נקי מקשקשים", והבצוע כלל חלוקת נר, נוצה כף איסוף חמץ וברכה של הד אנד שולדרס. כמו כן חולקה בבתי כנסת מדבקה של המותג לבדיקה עצמית של הימצאות קשקשים, לכ-30 אלף איש.
על הקמפיין אחראית מנהלת השיווק של הד אנד שולדרס בישראל יפעת רייס, חברת הייעוץ התקשורתי שטרן אריאלי, שבאמצעות חטיבת המגזרים שלה הגתה וביצעה את הפרויקט, וחברת מדיהקום  ישראל, שאחראית על אסטרטגיית המדיה של P&G בישראל".         
מנכ"ל P&G ישראל, אופיר גוטמן, מסר: "אנו גאים להמשיך במסורת של פעילות מדיה חדשנית. בעבר מותג ביומט זכה בפרס הגרנד-פרי של פסטיבל קאן וכעת מדלית הכסף עבור המהלך שביצענו עם הד אנד שולדרס במגזר החרדי. העבודה שהוגשה מבוססת על תובנות צרכניות ייחודיות למגזרה החרדי ומעבר לקונספטים היצירתיים, האפקטיביות של הפעילות הוכחה בשטח עם צמיחה של 35% במכירות המותג לעומת השנה החולפת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימי יא תותח!!! (ל"ת)
    מאיה 05/2016/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור